Dan was ik ondertussen alle supermarktketen al af gegaan om een bloemkool te scoren, maar helaas! Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Hé dames vraagje he! Is het niet een idee dat we een nieuwe topic starten in clubs? Gewoon met ons vast groepje? Aangezien we ook regelmatig vragen krijgen van andere dames over een evt innestelling e.d. Is het een idee?
Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Hoeraaa hiep hiep hoeraaaaa! Nou dat was wel even schrikken meid! Gelukkig dat het allemaal mee valt. Hopen dat je bloeddruk ondertussen een beetje gedaald is. En laat maar snel die foto's scannen
Misschien wordt het wel een voetballer dat je hem al zo vroeg voelt shoppen Ik ga duimen dat jullie het huisje zullen krijgen
Shit nu ben ik te laat met feliciteren..... Als nog lieve Rose GEFELICITEERD En de aller beste wensen natuurlijk!!! Gelukkig had hij/zij je maar voor het lapje gehouden en is alles ok, verheug me op de foto's
Of whanne bee mom als het zo tenminste goed is geschreven of Wij willen mamma zijn of de gezellige club?....
Hoi, Ik sluit me even aan bij dit onderwerp. ben al een tijd niet op de site geweest. moest eerlijk waar bijkomen van de telurstelling van mijn ongesteldheid vorige maand. nu heb ik afgelopen zaterdag sex gehad met mijn partner en toen ik daarna naar de wc ging en afveegde had ik een klein veegje bloed. normaal heb ik dit nooit omdat ik al 7 jaar de pil niet gebruik (we gebruikte al die tijd een condoom). nu dacht mijn partner dat het kwam doordat hij te diep ging maar dat denk ik niet omdat we niet anders vreeen dan normaal. het is ook 9-10 dagen voor mijn voolgende ongesteldheid dus ik zit echt te dubben of het iets kan betekenen. ik hbe ook pijn in mn buik, lies en mn rug en af en toe misselijk alleen dit heb ik wel vaker dus wil het niet toeschrijven aan een mogelijke zwangerschap. en als ik het allemaal zo lees ben ik zeker niet de enige. ik wacht het af want moet volgende week ongi worden...
Hoi, Over dit onderwerp weet ik niet zoveel, heb het (innestelbloeding) i.i.g niet gehad bij m'n vorige zwangerschap. Vandaag is mijn NOD en op de 24e dag heb ik ook een beetje bruin/roze bloedverlies gehad. Een heel klein beetje en heel even, daarna was het weer over. Dus ik vraag me wel af wat het te betekenen heeft. Het enige wat ik kan doen is afwachten hè. Groetjes
Hoi moppies! Eef, van harte nog met je verjaardag, loop weer beetje achter de feiten aan! Ik had ook een bloedinkje vlak voor de 12 weken grens, was ook iets gesprongen ofzo, kan gebeuren. Goed dat je het meteen hebt laten checken, altijd doen hoor. Bij mij zagen ze ook nog wat bloed zitten en ze zeiden dat dat er nog uit zou kunnen komen, maar is nooit gebeurd, dus niets aan de hand! Was wel hele opluchting, want je schrikt heel erg, natuulijk.
Heb gisteren 20 weken echo gehad en alles was goed! Hartje, niertjes, rug, maag, blaas, hersenen, alles ziet er heel goed uit! Ga straks even foto's inscannen en dan in mijn album zetten. Fijn he, wat een mooi kindje heb ik toch, al zeg ik t zelf haha!
Heey meiden, ben even weggeweest. hoe gaat het met jullie? Lien123.. echt super die foto's. fijn dat het allemaal goed is met de baby! g89 hoe ist met je tattoo? en dior.. jij druk maan het klussen ik heb de 2e week wel veel sex gehad. dag 10 tot 18 om de dag. daarna niet, was er zoveel mee bezig. vervelend is dat toch! maarja dat hebben jullie vast ook. toch heb ik weinig hoop. maarja nog 1 weekje denk ik. hoop niet dat ik vrijdag ongesteld word, want dan ga ik lekker met mn vriend naar de sauna heeeeerlijk! wat een rot weer trouwens waar is de zon nou! veel liefs x
@ Lien mooie echo's Jeetje je zit al op de helft wat gaat dat snel zeg! weten jullie ook wat het gaat worden?
De gezellige club, die klinkt er leuk! Ik ga m'n openen in 't zwanger worden forum bij clubs! Dus vaste dames we hebben een eigen topic over paar min...
hoi wat leuk om te lezen over de tattoo mijn vriend zet ook tattoo's is pas begonnen maar is wel leuk joh ben ook trots op hem je tatoo is trouwens wel mooi nu al heb er ook een paar leuk haahha liefs angel
Wat een mooie foto's en volgens mij zie ik op foto 3 wat het gaat worden. Kom je ook naar (klik 1) zwanger worden 2 clubs 3 de gezellige club je hoort daar ook gezellig babbelen
Mn vriend doet het al jaren. Heeft het ook in een shop geleerd in Limburg. Zal maar geen reclame maken hier Doet je vriend het in een shop of ? Het is zeer zeker geen makkelijk beroep en je moet er echt een vaste hand voor hebben! Ik heb van de week zelf ook even lopen klungelen, maar tis niets voor mij! Heb nu een mooie mislukt hartje op mn been staan! Erg charmant, ach! Mn vriend tattoeërd en ik doe het teken werk, als er eens een kennis ofzo iets wil.