Hoi Barbabeer, Heb op 1 aug 2007 m'n derde kindje gehad (J). Willen nu nog voor een vierde gaan en heb me nu pas weer aangemeld omdat ik wat info wilde ook over 4 keizersnedes en de risico's. Alle 3 bevallingen waren bij mij keizersnee, vandaar. 2003, 2005 en 2007. Maar vanaf de geboorte van de laatste gebruiken we nooit meer voorbehoedsmiddelen, en ik ben ook niet voorzichtig geweest ofzo. Echt bewust weer beginnen is eigenlijk pas iets van de laatste 2 maanden. Ik zou het wel te gek vinden als ik nu toch al zwanger blijk te zijn. Heb wel een beetje hoop ivm bruine afscheiding vorige week, en vandaag ook een klein beetje. NOD is pas over 5 dagen en ben soms misselijk of heb het gevoel alsof je veel te veel gegeten hebt. Tegelijk vind ik het ook wel eng, omdat ik nog niet goed de risico's van een 4e keizersnee heb nagevraagd. Erg dubbel allemaal, maar als ik toch zwanger blijk te zijn ben ik natuurlijk alleen maar SUPERBLIJ! De vierde zou wel echt de laatste zijn en als ik daar dan weer aan denk is dat ook wel heftig om bij stil te staan. Maar goed, ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Wat betekent het trouwens als je je abonneert op een topic? Ga nu lekker slapen...alleen want man is er niet tot vrijdag. trusten.
als je je aboneert dan krijg je in je mailbox een melding dat er een nieuwe reactie staat in dat onderwerp
Goedemorgen meiden! Ik ben er lekker vroeg bij, want ik kan na deze berichtjes morgenochtend pas weer reageren! (druk druk druk... Bij niemand nog een uitslag zie ik, de spanning bouwt langzaam op...! Ik heb vanmorgen een pre-testje gedaan.. 4 dagen voor NOD wel erg vroeg, maarja... Ik zie in eerste instantie géén tweede streepje Maar als ik heeeel goed kijk, een dun lijntje alsof het een schaduw is, hihi. Maar eigenlijk dus gewoon een nega-test! Ik ga het vrijdag of zaterdag opnieuw proberen, hangt af van de test-kriebels! Hopelijk lees ik hier ROZE nieuws morgenochtend! Veel liefs voor jullie, BarbaBeer
Hai Querciabella! Wauw, je vierde, echt super... wij vinden vier ook wel een heel mooi aantal Maar we beginnen natuurlijk bij 1 Wel heftig inderdaad al 3 keizersnede's, ik kan je er alleen niets over vertellen, heb er totaal geen verstand van. Heb je al een beetje meer info gevonden op andere topics? Abonneren is inderdaad dat je een mailtje ontvangt als er een nieuwe reactie is op het topic. Dus dan hoef je niet steeds te kijken op zwangerspagina, maar gewoon op je mail. Je kan het ook heel gemakkelijk weer uitzetten als je wilt. Nogmaals, fijne dag! Liefs, BarbaBeer
Hoi Barbabeer, Al weer iets gevoeld vandaag? Ik was gisteravond toch best wel misselijk. Vanmorgen ook, omdat ik pas laat ontbeten heb. Het lijkt erop dat ik wat onpasselijk wordt als m'n maag leeg is. Aan m'n borsten merk ik niets, maar dat kan ook komen omdat het al de 4e zou zijn...zijn ze al wat uitgelebberd die tepels, hahaha. Maar goed, ik heb me voorgenomen om me niet het hoofd op hol te laten brengen door alle verschijnselen. Bovendien heb ik nooit innestelbloed gehad bij de andere 3. Tot later!
@BarbaBeer Misschien staat het lijntje er vrijdag wel en dan vet (duimen duimen duimen) @Lien123 Al wat meer kwaaltjes nu je het weet? @Rose1982 Ohhhh wat jammer zeg is het nu wel echt goed los gekomen?... enne wij duimen ook weer voor jou dat het in ronde 4 RAAK mag zijn
hoi Kun je een innestelingsbloeding hebben op dag 12 van je cyclus. Ik ad toen rose verlies, daarna niks meer
Hallo weer, ik hoop ook dat er een dikke streep op je test staat over 4 dagen Barbabeer. En ook voor mezelf, hahaha. Ik heb nog nooit voor m'n NOD gestest eigenlijk. Heeft dat uberhaupt wel zin? Al eens iemand gehoord die voor de NOD al een tweede streep had? Hier nog steeds dezelfde kwaaltjes. Ook nu rommelende darmen en winderig (smeuige details) maar dat zal wel weg gaan na een toiletbezoekje. M'n onderbuik voelt wel vreemd, beetje zwaar ook. Kunnen helaas ook weer voortekenen zijn voor ongi zaterdag. Hoewel ik dat weer nooit heb zo ruim van te voren (heb ze al ruim 3 dagen nu). In elk geval geen wit, roze of bruinverlies meer. Alles gestopt. Please, please, please laat het maar raak zijn. Of meteen ongi zaterdag, dan kunnen we door. Heb in elk geval geen zin in niet door te komen overtijddagen zonder positieve test. Meestal test ik pas als ik een dag of 4 overtijd ben en dat is pas volgende week. Pfff, lang verhaal weer, maar ja, ben er ook wel weer veel mee bezig. Komt ook door deze site trouwens. Later...!
Het lijkt mij, dat het de ei is ( als je cyclus hebt van 28 dagen ) het kan namelijk ook, dat je wat bloed verliest voor of na je ei...
Hou je het nog een beetje vol om te wachten dan Quercia? Op zich valt het nog wel mee he, 3 dagen? Maar toch, het liefst zou je het NU weten natuurlijk! Hihi... Hou ons op de hoogte Liefs, BarbaBeer
Daar gaan we voor Al denk ik dat ik wacht tot zaterdag, ik durf nu niet meer zo goed, haha! Liefs, BarbaBeer!