** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Nou, ik testte met MatCareUltra, dan zou je 6 dagen voor NOD kunnen testen, gezien de gevoeligheid. Ik lees er hier alleen op het forum niet veel goeds over! Maar ik had ze dus in de kast liggen, en ik dacht; 'ik kan het beter proberen dan direct weggooien' ;)
    Goed excuus he :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
    Maar ik heb er dus nog één van.

Maar, als ik het zo hoor, wijst er bij jou heel veel naar een zwangerschap!
    Dat maakt het wel extra extra spannend hoor..
    Op dit moment heb ik alleen een 'vaag' gevoel in mijn onderbuik, en is bij mij ook alle soort 'verlies' gestopt...
    Niet echt een aanwijzing van zwanger zijn, maar ik heb nog hoop zolang ik niet ongie wordt!

Liefs, BarbaBeer

2. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai G89!
    Leuk je hier weer te zien!
    Hoe gaat het met jou dan?

Heb je al een voorgevoel over deze ronde?

Liefs, BarbaBeer

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hé Barbabeer,

Nou ik zal je eerlijk zeggen voorgevoel niets, voel helemaal niets!
    Terwijl we allebei vorige maand zeiden, daar heb ik last van en daar...
    Vorige maanden, had ik na mijn eisprong zo'n pijn in mn borsten, deze maand nergens last van. Alleen af en toe ongi krampjes een paar dagen voor mijn NOD. Maar goed, het vrouwelijk lichaam is een raar iets, dus ik bindt me nergens op vast. Hoop het wel, maar wil geen terleurstelling meer! Deze periode wel veel en goed geklust, maar dat wil niets zeggen natuurlijk. Maandag moet ik ongi worden, zoniet dan wacht ik tot volgende week zaterdag met testen. Ik wil toch lekker nuchter blijven, maak me er niet te veel druk om. Al ging er wel even een belletje rinkelen, toen ik na mijn eisprong niets voelde! Maar ook dat kan natuurlijk niets betekenen. Keep your head up ;)

Hoop, dat het bij jou natuurlijk positief uitslaat.... leuk kerst cadeau of misschien een verlaat sint cadeau.
    Nou, lady's ik ga aant werk! Fijne dag

4. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Durf eigenlijk niet zo goed te hopen. Vanaf vanmorgen helemaal geen rare kwaaltjes meer. Ook geen sporen van rose of bruin of wat dan ook.
    Ik denk dat ik maandag ga testen dan. Ik kan echt niet goed tegen dat wachten...tenzij het voor het goede doel is natuurlijk...dan zijn we het weer snel vergeten toch?
    En inderdaad, geen ongi betekent nog altijd hoop.
    Ga nu lekker met m'n kleine knulletje (16mnd) naar de stad. We wonen in Italië en hier kennen ze geen sinterklaas. Toch laat ik ze vrijdag wel de schoentjes zetten om onze cultuur nog een beetje in ere te houden. VErder vieren we kerst uitgebreid met de kerstman en pakjes onder de boom, want dat leeft hier wel heel erg.

Ciao ciao.

5. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @BarbaBeer Okay duimen we een dagje langer ;)

@Rose1982 Als het niet veel is kan het toch nog, een vriendin van mij is zelfs 4 mnd gewoon ongesteld geworden en had dus niks in de gaten. Hou maar eens in de gaten of het het zelfde als normaal is of minder.

6. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Dior Heb vanmorgen toch nog voor de zekerheid een test gedaan omdat me ongie stukken minder is dan normaal. Helaas negatief! Had al zo'n vermoeden. Voor jullie steeds spannender! ;)

7. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Hallo ladies,

HELAAAAAASSSSS, dikke duivels vanmorgen (heel onhandig toen ik aan het shoppen was...).
    Op naar de volgende ronde. Gelukkig zijn ze lekker op tijd gekomen in elk geval en kan ik meteen weer aftellen.

Jullie allemaal nog succes! Ik blijf duimen!
    Liefs.

8. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai G89!

Wat goed dat je zo lang wacht met testen. Ik zit morgen 1 dag voor NOD, en ga dan testen. Als het dan nega is (wat ik eigenlijk verwacht) heb ik tenminste niet meer de hoop :rolleyes:
    Ik voel namelijk ook eigenlijk niets.... en wat ik wél voel is hetzelfde als de vorige keer, en we weten hoe dat afliep!

We keep in touch!

Liefs, BarbaBeer

9. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Oh wat heerlijk dat je in Italie woond! Ik heb het hier nu een beetje koud, maar jij zult daad vast een lekkerdere temperatuur hebben.
    Nog één dagje wachten voor mijn test... ik hoop het echt, maar reken er niet echt meer op :(

Liefs! BarbaBeer

10. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai Dior,
    maar dan is je ongie weer bijna voorbij toch?
    Dat is altijd wel weer erg relaxed als het de ronde daarvoor niet is gebeurd.... Je gaat weer naar nieuwe kansen toe!
    Hopelijk gaat het deze ronde voor je gebeuren!

Liefs, BarbaBeer

11. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    OOOOOH NEE!
    Ik had dit berichtje nog niet gelezen toen ik je vorige berichtje antwoordde...
    Nou.. op naar de volgende ronde Quercia :( :(
    Sterkte!

Liefs, BarbaBeer

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Rose1982 Oh wat jammer. Ik heb zelf allerlei klachten maar heb zelf ook een test gedaan gisteren maar negatief.
    Is wel 6 dg te vroeg dus het kan toch zo zijn... nu maar gedukdig (ahum wachten)

@querciabella dat is vervelend, heb je jezelf getroost en een hoop leuke dingen voor jezelf geshopt?

@BarbaBeer Heb je vandaag al getest?

13. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@ Dior Je zit nog 5 dagen voor je NOD dus je kan nog zeker een positest in je handen hebben over een paar dagen. ;)

@ BarbaBeer Ben benieuwd heb je al getest?

14. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai meiden,
    ik had gisteren getest, en die was negatief... en vandaag ook hele lichte ongie al gekomen :(
    Dus... hopelijk wordt het dan ronde 12! Al vind ik dat het al wel heel erg lang duurt :( :( :(

Succes meiden!

Liefs, BarbaBeer

15. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Rose1982 Ik hoop het zo, zal iets laten weten.

@BarbaBeer :( :( :( wat vervelend meid.

16. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ja, echt balen, maar ik ga weer met volle moed voor de volgende ronde. Veel anders zit er niet op.
    Maar misschien weet iemand van jullie wat dat dan voor bloeding zou kunnen zijn geweest zo midden in de cyclus? Het is duidelijk dat het dus géén innesteling was.
    Maar wat was dat dan wel?

Liefs, BarbaBeer!

17. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Heeee Barbabeer, wat balen ook voor jou!
    Ik had ook die bloeding bijna 2 weken voor de NOD. Het kan nevengoed nog wel iets met nesteling te maken hebben gehad, maar dat de innesteling mislukt is bijvoorbeeld.
    Ik heb eergisteren en gisteren echt heftige ongi gehad met buikpijn en ook "stukjesverlies". Dus echt brokstukken en VEEL bloed.
    Soms denk ik ook dat er geen pijl op te trekken is. Had wel precies op de goede dagen geklust enzo, maar het kan door stress, emoties of wat dan ook al weer veranderen hoe het gaat...

Succes allemaal.

18. Missy538

Missy538 Lid

15 jul 2008
    75
    0
    0
    jammer zeg.

Ik heb 4 dagen terug ook een beetje bloedverlies gehad, dit duurde 2 dagen en nu niets meer aan de hand.. misschien innestelingsbloed..
    of mijn cyclus is weer lekker bezig want weet langzamerhand niet eens meer hoe die nou in elkaar steekt.

19. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @BarbaBeer een vmk misschien? :( of toch een innesteling, als er niet zo heel veel bloed verloren gaat of het is korter dan je normale ongi dan kan dat.... Het vrouwenlichaam is een groot :(:

20. lien123

lien123 Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Sorry voor de late reactie maar was week weg voor mijn werk.

Hoe gaat het met jullie? Ik lees dat bij sommigen er toch een rood duiveltje langs is gekomen! Jeetje wat balen zeg!
    Ik had gehoopt dat dit hele topic met innestellingsbloed zwanger was!

Met mij gaat het goed, ik voelder de eerste dagen eigenlijk niet veel, dat maakte het heel erg onwerkelijk, toch nog 2e testje gedaan en die was gelukkig ook positief.

Verder wat gevoelige borsten en af en toe kleine steekjes in mijn buik, maar verder voel ik helemaal niets, raar he?! Ik kan me zo voorstellen dat vrouwen zo niets door zouden kunnen hebben dat ze zwanger zijn!

Ik ben 6 augustus uitgerekend en ik ga morgen naar de huisarts...ben benieuwd.

Barbabeer: ik zou niet weten wat voor bloed het dan kan zijn geweest, ik had rond dag 24 dus 9 dagen na mijn eisprong bloedinkjes...wanneer had jij het? Kan je ook bloedverlies met je eisprong hebben? Heb je al eens wat testjes gedaan bij de huisarts ofzo?

Liefs Lien

Deel Deze Pagina