** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

@BarbaBeer
    Dat was niet de afspraak he ongie worden :(
    Nou dan hopen we maar dat we allemaal roze het nieuwe jaar in gaan!

Ik heb deze maand een rare ongie 1/tm 4 heel licht en vanaf 5 best heftig. Dus vandaag alweer dag 7 :(

2. frownupsidedown

frownupsidedown Actief lid

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    FF een vraagje, denk dat dit het beste onderwerp ervoor is.
    Als je een innestelingsbloeding hebt, heb je dan ook lichte krampen alsof je ongi moet worden?
    Ik zou als alles normaal verloop zaterdag mijn nod hebben.
    Nu heb ik vandaag wat bloedverlies. Kan dit een innestelingsbloeding zijn. Ik heb nl. ook heel licht en maar heel af en toe wat krampen. Normaal zou ik vanaf ongeveer drie dagen voor NOD behoorlijk heftige krampen hebben, maar da's dus nu niet het geval.

Iemand enig idee?

3. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ga gewoon weer voor de volgende kans! Heb m'n banner weer aangepast en ben er weer klaar voor. Vanaf vandaag stuk minder ongi, dus ik denk dat het overmorgen wel weer gedaan is.

Succes ook jullie allemaal. Wel leuk dat we allemaal ongeveer in het zelfde ritme zitten.

Groetjes!

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    @lien123 Bij de HA zullen ze nog wat bloed afnemen en dan heb je weer een 3e test positief ;)
    En de kwaaltjes misschien komen ze nog en anders zonder is ook wel prettig toch?

@Rose1982 Ik hoop dat je ongi snel weg is meid.

@Barbabeer Hoe gaat tie vandaag?

@ frownupsidedown Als het bloed helder rood is of erg weinig of roze afscheiding kan het een innesteling zijn ja.
    Over een paar dagen zul je het zeker weten vervelend he dat onwetende ;)

@querciabella succes met klussen en laten we hopen dat het deze ronde wel raak zal zijn, voor iedereen hierzo trouwens.

Ik heb trouwens ook het gevoel dat mijn ongi nadert... gevoel van het is raak is ook helemaal weg.
    Dus het kan nog van het onpillen zijn geweest ook al had ik dit in okt verwacht.
    Afwachten maar ... nog 4 daagjes.

5. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai Quercia,

Vervelend dat je zo'n zware ongie had/hebt! Hopelijk is het gauw weer voor bij. Bij mij is dat nu niet zo.. gewoon lichte ongie zoals altijd.. dus snappen doe ik het dan niet allemaal, maar dat hoeft ook niet om zwanger te worden ;) Zolang mijn hubby en ik blijven klussen, komt dat beebje er wel :D :D :D :D

Liefs, BarbaBeer!

6. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai Lien!
    Leuk dat je morgen naar de huisarts gaat, ben ook benieuwd! Maar kun je niet rechtstreeks naar de verloskundige dan?

Ik denk niet dat de bloeding bij mij VMK was, volgens mij was deze ronde gewoon niet 'onze' ronde. Maar we gaan ook niet naar de HA hoor... we klussen gewoon door!

Liefs, BarbaBeer

7. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Nee he.. ongie worden is niet leuk! [-(
    Maar als je SMEP doet, begint je kluspatroon morgen alweer.. dat is dan wel weer snel!

Liefs, BarbaBeer!

8. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Lekker gewerkt vandaag!
    Morgen hebben hubby & ik dagje vrij.

Hoe was jullie dag meiden?

Liefs! BarbaBeer

9. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Een dagje vrij lekker, even relaxen.

Ook ik heb vandaag gewerkt werk ma tm don van 9 tot 17 en vrijdag van 9 tot 12:30. Had vandaag beetje slechte zin... heb ik meestal een paar dg voor de ongi eraan komt heel stom. Verder was het erg druk zo aan het einde van het jaar een hoop formulieren met aanvragen moeten invullen en voor morgen ligt er alweer meer dan genoeg.

10. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Dames, nu 1 dag overtijd... Manlief heeft test gehaald, nu zit ik te dubben of ik 't morgen doe of woensdag of donderdag. Denk dat ik toch nog maar even wacht! Vorige cyclus was ik ook 2 dagen overtijd. Dus als ik woensdag niet ongi ben, dan ga ik maar testen :D

11. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ja, het is altijd drukker aan het einde van het jaar.. bij ons merk je het ook goed! Gelukkig heb ik vanaf rond kerst 2 weken vrij. Komt het even goed uit dat ik dan ook mijn eitje heb ;)
    Heb jij ook nog extra vrije dagen gepland?

Liefs! BarbaBeer

12. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Spannend G89!
    Het is je heel erg gegund...
    Geen ongies voor jou hopelijk (wauw.. 9 maanden geen ongie.. en misschien langer met B.V. lijkt me ook al zo relaxed ;) )

Liefs! BarbaBeer

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Nou, vriendlief wilde niet wachten en heb getest, maar hij is negatief :cry: begin nu gevoelige borsten te krijgen, normaal altijd na de eisprong! We wachten maar af tot 't weekend en als de :evil: er dan nog niet zijn, dan testen we weer... hmm balen

14. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hmmm.. dat is inderdaad balen zeg!
    Heb je nog hoop, of verwacht je nu ongies?
    >>>KNUFFEL<<<

Liefs, BarbaBeer

15. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ik weet t niet, blijf t raar vinden dat mn borsten niet meteen na mijn ei pijn deden, maar nu pas! Zou ik dan net mijn ei hebben gehad?! Dan is mn cyclus wel erg in de war, vergeleken met de vorige! Maar goed, zoals we weten zit t vrouwelijk lichaam zó raar in elkaar, dus weet niet of ik nog moet hopen. Wacht maar braaf af tot 't weekend en dan zien we dan wel verder pff.... zullen lange dagen worden, tenzij ik één deze dagen ongi word.

16. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @Dior: Thanx voor je antwoord. Ik was gisteren zwaar verrast door het bloedverlies en wist niet wat ik ervan moest denken. Als ik ongi moet worden had mijn temperatuur vanochtend lager moeten zijn dan gisteren maar hij is juist iets hoger... Nu wordt het dus echt spannend!

Ik zie dat jij ook over een paar dagen kan testen. Succes!

17. lien123

lien123 Niet meer actief

Hoi Frown,
    Ik had bij mijn innestellingsbloed ook kleine krampjes, en beetje bloed, dus het kan best hoor! Had je veel bloedverlies gisteren?

Hi Barbabeer! Ja ben gisteren naar de huisarts geweest, de assistente wilde dat ik eerst met de HA ging praten, maar de HA heeft niet nog extra getest, alleen extra info en een lijstje met verloskundigen bij mij in de buurt, heb vandaag gebeld maar waren totaal onbereikbaar, dus dat ging weer lekker. Morgen opnieuw proberen.

Dior: ja wel lekker dat ik nog niet veel klachten heb, net een collega gesproken die is ook zwanger en die is de 1e 3 maanden heel ziek geweest, alleen maar moe en overgeven, dus ik mag niet klagen!

18. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    @Barbabeer Helaas mogen wij geen verlof nemen met de feestdagen. Wel zijn de de 24e en de 31e vanaf half 1 gesloten en het hele kantoor
    heeft ook op 2 jan vrij... eigenlijk dus toch wel een beetje hahaha. :)

@G89 vervelend overtijd en negatieve test ben benieuwd in het weekend.

@frownupsidedown dat is echt spannend laat je hier iets weten?
    Ja nog 3 dg maar ik denk niet dat het raak is ik ben vanmiddag nl een paar druppels bloed verloren, dus ik denk dat het de volgende ronde wordt.

@lien123 Laten we hopen dat het zo blijft... ik zal duimen draaien ;)

19. frownupsidedown

24 sep 2008
    476
    0
    0
    Almelo
    @ lien123: Het was maar een beetje telkens bij het afvegen. En vandaag was het op een paar druppies na helemaal niets meer.

@ dior: ja, zit al de hele dag te wiebelen en ik moet nog vier dagen tot ik kan testen. Ik hou zo geen nagels meer over ;). Ik laat wat weten als ik meer weet.

Groetjes,
    Moniek

20. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Het wachten na het ei vindt ik zelf ook het vervelendste hoor, je bent zo onwetend wel of niet gaat het dan steeds door je hoofd. Als het raak is is het super en als het negatief is dan is dat gewoon ook duidelijk dat je naar de volgende ronde moet, dat geeft rust in het hoofdje

Deel Deze Pagina