voel je al of niks? misschien te vroeg getest... Spannend hoor als er nog geen duivels zijn! hoop op positief voor je.
Hmmm.... maar je moet wel voor dat consult betalen dan? Niet echt pretig dan of wel...? Hopelijk krijg je morgen de verloskundige wel te pakken, en kun je een afspraak maken voor de 1e echo! Liefs, BarbaBeer
Ja, dat klinkt wel als best een beetje vrij Lekker, het schiet al op, die kerst daagjes! Hebben jullie al kerstbomen in huis meiden? Ik heb er net eentje, het is weer zo gezellig Liefs! BarbaBeer
Nee, Hummie voel helemaal niets noppes nada! Mn borsten doen nu minder pijn, maar nu heb ik meer last van mn tepels heb ook geen raar gevoel meer in mn buik, behalve dat hij zo opgeblazen is! Mocht ik vrijdag nog niet ongi zijn, dan haal ik nog een test. Maar inderdaad wat je zegt, het zou kunnen dat ik gewoon te vroeg getest heb, maar op de beschrijving van CB staat dat je kan testen vanaf de dag dat je, je menstruatie verwachtte! En dat heb ik gedaan, maar goed als ik zwanger zou zijn, zou misschien mijn HCG hormoon niet zosnel worden aangemaakt! Ach we wachten in spanning af en de tampons liggen klaar in mn tas haha
Hey hallo. Vanochtend getest, was negatief. En gisteravond en vanochtend is het bruinverlies weer op gang gekomen. Bovendien is mijn temperatuur enigszins gedaald. Denk dat ik maar eraan moet toegeven dat het deze maand niet gelukt is en we doorgaan voor ronde 7. Groetjes, Moniek
He Frown, Balen joh, is altijd weer een teleurstelling he? Maar ik zie wel dat je al een afspraak hebt bij een arts, dat is best snel! Fijn voor je! He Barbabeer, Het is de gang van zaken bij mijn huisarts om te zo te doen, ik vind het niet erg, ik had ook nog een vraag over een knobbeltje in mijn borst dus ik kon het meteen combineren. Vond het ook wel fijn om even met je huisarts te praten over je zwangerschap. Die eerste echo zal nog wel even duren denk ik. Als ik de verloskundige tenminste te pakken krijg! Haha!
Hey Lien, Dank je. Eigenlijk hopen we de fertiliteitsarts niet nodig te hebben, maar aangezien mijn mannetje traag zaad heeft gaat het daar waarschijnlijk toch op neer komen. We zien het wel weer. Nieuwe ronde, nieuwe kansen Ik zag dat jij nog maar net zwanger bent. Gefeliciteerd!
@G89 zooo wordt er alleen maar spannender op. Bij mij zijn vandaag de goed doorgebroken op naar ronde 3
@g89: Ik heb precies dezelfde symptomen als jou.....Mijn tepels doen zo'n zeer, niet normaal meer. Ook is mijn buik opgezet.....Maar ja, ben inmiddels 26 dagen overtijd, dus geloof niet dat het nog iets te maken heeft met een zwangerschap...... Maar ik wil je niet ontmoedigen, hoop voor jou dat het raak is!
Knorretje, echt pijn aan mn tepels heb ik nu niet meer. Het is gevoelig zodra ik er aanzit of me stoot ergens tegen aan! Verder een leeg gevoel in mn maag, alsof ik de hele dag nog niets gegeten heb. En af en toe een krampje. 26 dagen overtijd? Zo.... zou je niet even de HA bellen, om te vragen hoe of wat? Voor de andere lady's! Ook nu zijn de er nog steeds niet! Ik wacht nog twee dagen af en dan halen we maar weer een nieuwe test! Word steeds spannender!
Balen joh! Ik hoop, als de test zaterdag bij ons weer negatief is, dat ze dan ook snel doorbreken en dat verder kunnen naar ronde 4! Liever heb ik natuurlijk dat hij zaterdag zo positief is, dat hij van de test afspringt haha
Hai G! Het wordt nu wel heel erg spannend! Ben je wel eens vaker een paar daagjes overtijd geweest? Of wordt je normaal heel regelmatig ongie? Wie weet deze maand toch... Liefs! BarbaBeer
Wat adviseren jullie? Ik heb nu al sinds maandag wat bruinverlies, niet erg veel en mijn temperatuur is wel gedaald naar mijn pre-ei temperatuur, maar mijn zet nog niet door. Zou ik nog een paar dagen af moeten wachten of toch maar even met de HA bellen? Normaal duurt het bruinverlies bij mij maar twee dagen en dan breken de dijken door .
Hai Frown, Zelf denk ik niet dat het veel zin heeft om de huisarts te bellen, waarschijnlijk zegt hij dat je het 'nog even aan moet kijken', maar ja, dat doe je natuurlijk toch al! Misschien gewoon rond je gewone ei-tijd met ovu-testjes kijken of dan inderdaad je ei is? Ik zou er vooralsnog vanuit gaan dat je ongie bent, want dan kan het alleen maar meevallen! Succes! Liefs, BarbaBeer
Balen Dior, maar wel weer zekerheid. Even paar dagen vieze ongies, en dan weer op naar de volgende ronde! Daar moeten we wel van blijven genieten Liefs, BarbaBeer
Wow, knorretje! 26 dagen.. jij wil vast inmiddels wel wat zekerheid of niet Wat zegt de H.A.? Of niet gebeld nog? Liefs, BarbaBeer
1e cyclus was netjes stipt 28 dagen. De dag dat ik het verwachte, kwam het ook. De 2e cyclus kwam het niet na 28 dagen, maar na 30 dagen, maar daar ben ik inmiddels al overheen. Maar goed, het kan alle kanten op. Kan ook zijn, dat ik deze maand een lange cyclus heb, die vorige 2 daar zat regelmaat in, maar als ik meerder meiden kijk hier. Die hebben hebben ook af en toe een ruime tijd er tussen zitten! Ach, als hij zaterdag weer negatief is, dan geloof ik er niet meer in en dan wachten we op de
Oh je bent heeeel lucky en maakt weinig HCG aan, waardoor je je topfit blijft voelen tijdens je zwangerschap! Daar gaan we voor ok? Liefs! BarbaBeer