** Lengte / kleur innestelbloeding? **

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Biejie, 28 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Haha, dat klinkt wel erg mooi ;)
    Toch heb ik enkele kwaaltjes, maar goed had ik vorige maand ook! Maar voel me sowieso milder in omgang, vind alles maar goed terwijl ik normaal gesproken best snel geirriteerd kan zijn en reageren! En gisteren zaten manlief en ik beetje te ouwehoeren met zn tweeën! Liep hij naar de laptop, dus ik maak een opmerking oe, is je vriendinnetje online :p dus hij zegt voor de fun ja! En ik begin ineens te huilen!
    Normaal gesproken had ik gezegd, oh dan sms ik de mijne ook even!

Ja, wij hebben een hele aparte relatie! Zijn allebei zo gek als een deur, stoeien overal en zeggen alles tegen elkaar, als het ons niet aanstaat of op seksueel gebied. Als mensen ons zien zeggen ze ook wel eens, zijn jullie broer en zus ofzo, jullie zijn zo open tegen elkaar!
    Oké was even oftopic, maar dan snap je misschien 't verhaal van 't grapje van 't vriendinnetje :p

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hmm, balende nieuwe update denk ik!
    Net naar de wc geweest, zie ik een beetje bruinige afscheiding :(
    Echt heel minimaal, maar zeker wel bruine afscheiding..
    Ongesteld of verlate innestelling pff....

Als 't is zo is, dan hoop ik dat die ongesteldheid snel doorzet!

3. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @g89, hopen dat het iets onschuldigs is, posi denken meis! hopen mag altijd, niet teveel verwachten zeg ik altijd! ik had gister een beetje roze verlies en had daarvoor steekjes onderin, kan precies mijn innesteling zijn, dus hoop echt dat dat het is. Het voelt in ieder geval heeeel anders dan voorgaande maanden, toen voelde ik niks en kwamen ineens langzaam voor ongie de ongiekrampen. Ook heb ik steekjes in de boobs, vooral aan zijkant, ach ja we zien het wel. Nog maar 6 dagen.... En dan hoop ik op een dikke posi test! en anders ook vrolijk weer door hoor! succes meis, duim voor je dat er geen duivels komen en dat er een beeb in de maak is!

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    @ Hummie,

Ja, ik weet 't posi blijven, probeer 't ook wel beetje hoor! Vorige maanden had ik geen bruine afscheiding voor mn ongesteldheid, het zet bij mij altijd meteen door! Gelijk helder rood bloed. Zit nu natuurlijk om de paar min te kijken of er alweer een beetje bruinige smurrie inzit! Tot nu toe nog niets :rolleyes: hopen dat het eenmalig was en dat we zaterdag een posi test in handen hebben! Zoniet, dan mogen ze NU goed door breken!

Hopen dat het jou innestelling was meid! Zou lekker snel zijn ronde 2 ;) nog paar dagen wachten!

5. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Nou ik vermoed toch, dat het een beginnende ongi is door de krampen/zeurende pijn die ik voel in mn onderbuik, dat heb ik normaal gesproken ook, als ik echt ongesteld ben! Nu wachten tot het doorbreekt ;)

Laat mn banner nog even zo staat tot het echt door is gezet

6. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Hmm, nu is 't zeurende gevoel weer weg! Pff, het vrouwelijk lichaam...
    Moet zo werken, dus dat zet mijn gedachten er hopelijk even van af!

Ik meld me wel weer hier! Dag dames, fijne dag nog ;)

7. lien123

lien123 Niet meer actief

Hoi G89
    Spannend dat het nog alle kanten op kan gaan! Mijn cyclus werd ook steeds langer..mijn laatste was 35 dagen dus die laatste paar dagen gaat er veel door je heen. Meestal heb je dan wel al genoeg HcG in je bloed zou je denken...ik had zelf het gevoel dat er wel van alles aan de hand was ofzo en dat t niet bleef zitten zoiets, en de volgende maand was t raak!

Oh ik heb trouwens een afspraak voor mijn eerste echo! Dan ben ik al 9,5 week, duurt echt nog veel te lang, je wilt zo graag bewijs hebben dat het echt zo is. :)

Vinden jullie het vervelend als ik hier nog mee praat? Gewoon eerlijk zeggen hoor.... :(

liefs

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik vindt het niet vervelend ik vind thet juist leuk om te horen.
    ik ben ook nog bezig maar het doet me goed als ik hoor dat er weer zwangere zijn

hihihihih

owww ik moet zolang wachten voor testen!

9. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Nee hoor lien, klets maar lekker mee!
    't bruine spul houd nu niet meer aan. Had vanmiddag nog een klein beetje, had een tampon ingedaan, maar 't was meer bruinslijm, dan dat ik denk oh ongesteldheids bruin! Daar zie ik 't verschil wel in.
    Achja, zolang er nog geen echt bloed is, wachten we af!

10. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ach ja het was pas mijn 2e ronde nu zit ik in de 3e dus het was wel te verwachten. Alleen omdat ik zo een ontzettende pijn aan mijn boobs had en grotere schijven rond mijn tepels en steken in de buik had gehad en een nacht ook nog kotsmisselijk was geweest had ik gewoon het idee hey joh volgens mij is het raak.

Ik hoop voor jou dat je zaterdag een vette positieve test hebt joh.

11. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja nu weet ik wel waar ik aan toe ben en dat klinkt misschien stom maar als die twijfel weg is welles/nietes geeft dat rust in mijn koppie ;)
    Bij jou alle :evil: alweer weg of nog niet? Ik heb nu wel een goede reden gehad om mezelf een reep chocola te kopen de nieuwe smaak van bob bonbloc jammie

12. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Niks weg :confused: je blijft hier mee kletsen en je moet ons toch ook op de hoogte houden :D

Ja dat wachten is altijd zo vervelend he.

13. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Ik vind het leuk als je hier mee praat Lien!
    Mijn ongie kun je ook geen innestellingsbloeding meer noemen ;)
    Maar 9,5 week, dan moet je dus nog 3,5 week wachten? Dat is inderdaad wel lang wachten, maar voor een heel goed doel :D
    Ik dacht alleen dat je met 7 of 8 weken al een echo mocht krijgen, maar dat klopt dus niet :) :(:

Liefs BarbaBeer!

14. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hai Sjan!
    Jij op de wachtbank, wist je wanneer je ei was?
    Succes met wachten!

Liefs, BarbaBeer!

15. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Hihi, ja lekker choco'tjes eten!
    Mijn ongies zijn nog niet weg, meestal 7 dagen, maar nu denk ik iets minder, dus nog 1 of 2 daagjes.
    En dan....... ! Weer hard werken, hubby heel blij, en daarna posi-test ;)

Liefs! BarbaBeer

16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Nou lady's!
    Zoals jullie aan mn banner kunnen zien, zijn ze vanacht goed door gebroken! Jammer, maar helaas op naar ronde 4 ;)
    Heb deze maand maar 't gemiddelde gepakt van mn cyclussen, dus 30 dagen. Kijken of er volgende maand dan wel een beebje inzit!

17. lien123

lien123 Niet meer actief

Hi guys !

Dankjewel dat ik mag blijven hihi!

Ja mijn verloskundige zei ook dat je een echo vanaf 8 weken mag maken maar dat doen ze dan weer ergens anders en daar deden ze het pas rond de 10 weken omdat dan meer te zien was.. Ik heb gepraat als Brugman maar viel niets aan te doen. Nu is het dan 9,5 week ipv 10 weken, scheelt weer 3 dagen...pfff. Alleen met een medische noodzaak en die heb ik niet.. is echt verschillend, sommige krijgen met ruim 6 weken al een echo, maar misschien hebben ze dan al eerder een miskraam gehad ofzo.

Jullie zitten allemaal een beetje in dezelfde cyclustijd he? Kunnen we elkaar goed op de hoogte houden!

18. querciabella

2 dec 2008
    33
    0
    0
    Heee verdorie, allemaal aan de ongies! Balen zeg G89! Koop jij ook lekker een dikke reep chocola voor jezelf, dat helpt inderdaad soms wel om jezelf even lekker te verwennen met "foute" dingen.
    Kop op meid! Op met ons naar de volgende ronde! Inderdaad grappig dat we op dezelfde cyclus zitten ongeveer.

Liefs voor jullie allemaal!

19. Brit1980

Brit1980 Actief lid

20 aug 2008
    240
    0
    0
    bij mijn man en kindjes
    hoi hoi,

Was net een beetje op het internet aan het snuffelen en daar las ik ergens
    dat je innestelingbloeding pas rond je ongitijd komt...kan me herinneren bij mijn mams heb nog een broertje van 9 :D dat zij dit inderdaad gehad heeft en dacht dat ze ongi was maar dat het toch anders voelde en ze heeft een test gedaan en was inderdaad zwanger...ben vanmiddag licht begonnen met vloeien en word steeds sterker dus mag naar de volgende ronde. ronde 7

liefs

20. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Nou G, op naar ronde 4 inderdaad!
    Een reep choco en goede moed, helpt je je ongie weer door!

Liefs, BarbaBeer

Deel Deze Pagina