Hoi meiden.... Ik voel me K** en wil het ff kwijt.... Nog 5 dagen wachten... En wat tot een paar dagen geleden nog zo hoopvol voelde (ongipijntjes) is gewoon foetsie. Ik heb nergens maar dan ook nergens last van. Alleen van het tranendal van zonet. Zo'n moment dat je het gewoon niet meer ziet zitten. 5 dagen wachten, je voelt je niet zwanger en bang dat het heel lang zou kunnen duren voordat je weer zwanger bent. En dan? dan weer bang dat het weer mis zou gaan.... Pffff dat zwanger worden is niets voor mij... het klussen is ook een hele stap voor mij... al een paar jaar gewoon geen zin, ik kan me er niet toe zetten. Doen we het eenmaal dan vind ik het leuk, goed en lekker maar ohohoh... het beginnen er aan. Met of zonder ovutesten, dat maakt niets uit... het beginnen blijft voor mij vaak een "moetje" Mij zul je niet horen over "we doen het rond de eisprong elke dag of de hele maand om de dag" Nee, wij doe het spontaan 3 x per maand.... en dankzij de ovutesten tijdens de vruchtbare periode zowiezo klussen. Gatver wat baal ik gruwelijk van mezelf... Mijn vriend kan er gelukkig goed mee om gaan en steund me door dik en dun! Maar soms voel ik me dan zo'n slechte vriendin. Nou... dit lucht een beetje op, ik moest het echt even van me afschrijven... Bedankt voor het lezen meiden! Liefs Cyntje
Hoi Cyntje, kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik denk dat een heleboel mensen zich kunnen meten aan jouw dipje. Zelf heb ik ook ervaren dat het niet zo is van hoppaaaa we worden even zwanger. Wij proberen ook al een poosje en de eerste keren let je overal op en wil je het zo graag en als je dan toch ongi wordt dan komen de tranen en denk je: f*ck alles en ik heb er geen zin in en weeeeer een maand ons best doen...........Wij moeten ook ons best doen om te sexen. vaak te moe enz. het is een hele klus en proberen vanalles om toch regelmatig aandacht aan elkaar te besteden. Op dit moment ben ik heel hard bezig om te oefenen om alles los te laten en alles maar een andere draai te geven ook al is dit soms misschien niet helemaal waar maar het helpt misschien. zo denk ik: ik kan mezelf gek maken en doordat ik het graag wil enz misschien wel 4 jaar moeten proberen voordat ik zwanger ben of gewoon leven en dan kijken en dan lukt het misschien in 2 jaar omdat ik relaxer ben. Zo verzin ik vanalles en zorg voor afleiding. Nou meid heel veel sterkte en je bent geen slechte vriendin omdat het niet lukt of omdat je niet vaak wil. Echt een heleboel mensen vinden het een moetje, of moeten zich er echt toe zetten maar probeer andere dingen of een filmpje, een massage....meestal als je er probeert relaxt mee om te gaan en de tijd neemt is het best fijn om te sexen. Zelfs 1 keer op het goede moment en het kan al raak zijn. Ik ken er zat in mijn omgeving. nou sterkte.
Hoi, Ik heb wel ergens gelezen dat sommige vrouwen na het stoppen van de pil minder zin krijgen in sex, en bij anderen dan weer meer... Misschien even langsgaan bij de huisarts? Het kan namelijk zijn dat je teveel of te weinig hormonen aanmaakt! Heb je al eens andere standjes en plekjes geprobeerd? Of gewoon wat tijd samen doorbrengen, glaasje wijn, kaarsjes, romantisch doen? Helpt altijd bij mij Succes nog en ik hoop voor je dat het snel raak is!!!
gewoon een hele dikke knuffel voor je!!! Kop op en het komt allemaal goed! en lucht je hart hier maar lekker *knuffel* knuffel* knuffel*
Hey Cyntje, kop op! ik denk dat jou gevoel door meer vrouwen herkend wordt. Heeft ook niets met een slechte vriending zijn te maken. Waar mijn vriend al zit te springen bij de gedachten om te gaan klussen, denk ik soms we 'moeten' weer. Probeer je er voor open te stellen en inderdaad een andere sfeer of misschien wel andere standjes om in de stemming te komen zodat jullie er beiden vanaf begin tot eind van gaan genieten. Alhoewel dat soms makkelijker lijkt dan het is. Succes en ik duim voor jullie dat het snel raak is! Nala
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik had dus even zo'n dipmoment en dat gaat er vanalles door je hoofd... achteraf weet ik wel dat het allemaal mee valt maar op zo'n moment is gewoon alles negatief. Gelukkig doen mijn vriend en ik ook veel leuke dingen samen. En betreft het klussen... ik ben vaak moe van het werk, of juist een luie dag vrij... maar als we eenmaal begonnen zijn met klussen dan kan ik er wel van genieten. We zijn nu 4 jaar samen en misschien is het juist heel normaal dat je niet meer de kleren van elkaars lijft scheurd zoals 4 jaar geleden. Maar fijn hebben we het samen wel! Vandaag lekker genieten van het mooie weer... en dan over 3 dagen niet testen Gewoon omdat ik me niet zwanger voel. Dan kan het alleen maar meevallen, toch? Liefs Cynthia