Ik snap er niks van

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amdvw, 13 sep 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amdvw

Amdvw Lid

21 okt 2018
    20
    6
    3
    Vrouw
    Ik ben zo onzeker!
    Mijn vriend en ik zitten in ronde 3 voor baby nr.
    Ik gebruik ovulatietesten, ik heb 12 dagen achter elkaar getest. Maar geen enkele dag is de streep donkerder geworden. Normaal heb ik ook buikpijn wanneer mijn ovulatie is. Nu hebben we wel de hele maand om de dag “geklust”.
    Heb ik dan helemaal geen ovulatie gehad deze maand? Kan dat überhaupt? Als ik m normaal wel heb?
    Ik heb een ontzettend zeurend gevoel in m’n baarmoeder al een dikke week. Alsof ik al n week ongesteld moet worden. Ik snap er hè le maal niks van. Wie heeft hier ervaring mee? Als ik nu ongesteld wordt, heb ik dan dus wel een eisprong gehad?

2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Het kan zijn dat je cyclus eens afwijkt. Heb je 1x per dag getest? Sommige vrouwen hebben een hele korte piek. Liep de test wel iets op? Ik testte dan altijd 2x per dag.

3. Amdvw

Amdvw Lid

21 okt 2018
    20
    6
    3
    Vrouw
    Ik heb 1x per dag getest. Iedere dag was het ongeveer hetzelfde. Normaal had ik altijd een knaller van een test en stekende pijn een uur lang. Zal ik t dan snachts gemist hebben?

4. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Dat kan, maar een cyclus kan altijd eens afwijken. Als je normaal een regelmatige cyclus hebt (en wel een knaltest) zou ik even afwachten wat je lichaam doet.

5. Amdvw

Amdvw Lid

21 okt 2018
    20
    6
    3
    Vrouw
    Mijn cyclus zit normaal tussen de 28 en 32 dagen. Redelijk normaal. Moet ik nu verwachten wel ongesteld te worden? Ik maak me zo gek in m’n hoofd

6. sabrinab1986

sabrinab1986 Fanatiek lid

9 okt 2012
    1.180
    278
    83
    NULL
    NULL
    Als ju geen ei hebt deze maand kun ju alsnog een bloeding krijgen volgens mij dat is dan de afbraak van het baarmoeder slijmvlies

7. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Hoe lang ben je al van de anticonceptie af? Heb je een foto van je testjes toevallig?

8. Amdvw

Amdvw Lid

21 okt 2018
    20
    6
    3
    Vrouw
    Nee helaas geen foto gemaakt. Ik heb al 3 jaar geen anticonceptie meer.

9. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Dan kan het inderdaad zo zijn dat je het een maandje niet hebt, of gemist hebt. Test je nu nog
    Door?

10. Amdvw

Amdvw Lid

21 okt 2018
    20
    6
    3
    Vrouw
    Nee niet meer. Ik heb een jaar geleden een echo gehad om vanbinnen te kijken vanwege aanhoudend bloedverlies. Hier zagen ze dat mijn beide eierstokken vol zaten met eiblaasjes. Nu alles bij mekaar Ben ik zo bang dat een tweede kindje niet gaat lukken.

11. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Maar zijn er redenen tot zorgen dan? Als alles er goed uit ziet en je al 2 kindjes hebt. Is het helemaal niet zo vreemd dat er 1 afwijkende cyclus een keertje tussen zit. We zijn tenslotte geen machine hè. :) ook zit je pas in ronde 3, wat dus helemaal niet wil zeggen dat het niet gaat lukken, je bent pas net gestart. Hoelang waren je cyclussen de afgelopen tijd? Misschien ben je net op het verkeerde moment begonnen met testen namelijk.

Deel Deze Pagina