Hi, Ik heb een vraag. Sinds dec 10 hebben we samen besloten te stoppen met de pil. De eerste keer was het zwanger worden niet gelukt. Nu heb ik volgens de berekening woe 12 jan de ovulatie gehad. Ik heb het zelf niet echt bewust gevoeld. 's Avonds 'geklust' . Vrijdag weer geklust, maar dit keer had ik last van een bloeding na de seks, helder rood. Zaterdagavond/zondagnacht weer last van bloeding, ook helder rood. 's Ochtends bruine afscheiding. Nu zondagmiddag weer geklust, maar weer na de seks een bloeding. Komt dit door een innesteling? Ik dacht miss wel de bloeding van zat/zon. En de bloeding na de seks miss doordat de baarmoedermond al gevoelig wordt/betere doorbloeding? Of is dit te vroeg? Zo vaak een bloeding na de seks heb ik nooit gehad. Alleen als ik niet vochtig genoeg was. Daar had ik afgelopen dagen geen last van. Wie kan mij uitleg geven??? Trouwens een cyclus van 26 a 28 dagen. Liefs,mij
Ik zou voor de zekerheid even langs de huisarts gaan. Dan kan hij/zij even kijken hoe je baarmoedermond er uit ziet. Misschien te vaak geklust waardoor de baarmoedermond geirriteerd is? Je zegt dat je het vaker hebt bij droogheid, dus blijkbaar is het bij jou gevoelig. Ik wil je niet ongerust maken, maar soms zie je ook bloedverlies na het vrijen bij Chlamydia. Maar ik ken jou situatie niet.
Heb ik ook gehad, zelfs bij een hoogtepunt waar geen penetratie aan te pas kwam. Helderrood met hele kleine stolseltjes? Ik heb mijn FA er over verteld maar die wist daar niets zinnigs over te zeggen..... Ze gokte dat er misschien een bloedvaatje geknapt was, of zoiets. Ik heb toen een bloedtest gedaan en achteraf bleek ik geen eisprong te hebben gehad, ondanks dat mijn ovulatietest positief was. Voor de rest waren er geen bijzonderheden.