Hond ruikt zwangerschap ... zou het?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Katja77, Jan 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Mijn hond heeft de afgelopen week ontzettend vreemd gedrag. Hond (reu) is al 8 jaar bij mij en nooit dit soort gedrag vertoond. Continue in mijn buurt, achtervolgt mij overal, piept en zeurt.

Ging wat googlen op symptomen van de hond, want ik word knettergek van dat beest, kom vervolgens uit op een pagina die stelt dat honden al een zwangerschap ruiken/ aanvoelen op het moment dat jij het nog niet kan weten.

Whohaaa zou het? Best handig dan heb je helemaal geen testen meer nodig.
    Maar goed, wishfull thinking want ik voel toch een ongesteldheid aankomen.

Dus mocht ik zwanger zijn, mogen jullie mijn predictor-hond lenen.
    Mocht ik ongesteld worden ... dan moet ik toch even naar de d.a.
    Ik hoop het eerste natuurlijk ;)

2. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    hahahaha nou ik hoop het want mijn hond vertoont nu de afgelopen 2 a 3 dagen ook zulke gedrag
    de hele dag door zeuren,piepen....wordt er gek van
    heb ook steeds zo iets van wat wil je nou????
    maar je raad het al....geen antwoord natuurlijk:p:p:D

3. brunette85

brunette85 Bekend lid

Dec 29, 2009
    944
    0
    0
    gelderland west
    hey

mijn hondje heeft wat 'verlatingsangst' en gromt tegen iedereen die langskomt.. andere honden en andere mensen..
    doet ze anders nooit..

dus wie weet.. (i hope so)

liefs

4. maartjev

maartjev Fanatiek lid

Mar 9, 2009
    1,534
    0
    0
    Katten hebben dat ook; mijn katten gingen toen ik zwanger was ineens alle drie tegelijk kroelen, om me heen draaien en vooral op schoot/buik liggen en dan heeeellll hard spinnen, haha.

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    nou wie weet ik heb t namelijk al bij 2 zwangerschappen gehad dat mn katten dingen bij mij deden (zoals liggen strak tegen mn buik aan terwijl er een paar heel schuw zijn)en toen wist ik t al zwanger

6. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Bedankt voor de reacties, leuk dat er herkenning is bij Angiebaby en maartjev met beide predictor-katten.

En dus ook nog twee andere 'lotgenoten' met mogelijke predictor-hondjes :D

Toch wel handig die huisdieren ... Ik zal vandaag of morgen ongesteld moeten worden. Vind het nu extra spannend om te achterhalen of gedrag van hond gerelateerd is aan het ruiken van een zwangerschap.

Ik zal het hier zeker komen melden :D

7. girl21

girl21 Niet meer actief

onze hond werd bij mijn zw-schap ook erg aanhankleijk...echt tot irri aan toe!

nu ben ik net een maand weer met de pil gestopt, en gek genoeg ligt de hond niet vaak op mijn scdhoot, maar als ie het doet, ligt ie altijd met de rug naar mijn buik... nu daarentegen springt ie zomaar op mijn schoot, met zijn neus naar mijn buik 8)

hmm hoop dat het iets zegt, maar weet t niet.. we zullen het gauw weten!

hoop voor jullie op een positieve test! (en voor mezelf eigenlijk ook haha)

8. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Spannend, ik hoop dat je predictor-hond roze uitslaat straks ;)

Ik ben eind november zwanger geworden en half december kreeg ik een miskraam. In die periode waren mijn honden een stuk grommeriger naar andere honden toe als we buiten liepen.

9. Assje

Assje Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,440
    1
    0
    Mijn hond kan het echt geen drol schelen :p

10. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

Nov 3, 2009
    2,007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Mijn hond is net zo zeurend en piepen (ben nu al wel in verwachting ) ligt continu tegen me aan met zijn kop tegen mijn buik aan Dit gedrag heeft hij normaal niet maar de laatste weken pfffft :p Dus wie weet meid !! Hoop het in ieder geval voor je

11. Within

Within Niet meer actief

Hmmm als ik dit zo lees kan ik me dus alvast gaan voorbereiden.. Hier 2 katten :p Word nu al gek van ze omdat ze zo kroelerig zijn..

Wel erg bijzonder dat ze het zo aanvoelen!

12. Chai

Chai Niet meer actief

Die van mij voelde niks aan hoor. Pas sinds ik een aantal weken was werd hij nogal beschermend, dat is nogsteeds niet over.
    Mijn andere hondje snapt niet waarom me buik zo groot is volgensmij.

13. vivi

vivi VIP lid

Mar 3, 2007
    10,569
    0
    0
    dan heb ik ook een predictor hond hahaha ben deze week vrij van mijn werk en als ik op de bank ga zitten dan komt ie bij me en piepen zeuren bij me willen liggen word er knetter gek van hahahaha
    over paar dagen zullen we he weten he

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    spannend hoor!!!

15. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,050
    1
    0
    Mijn katten reageren helemaal niet op de zwangerschap. Een van hen is een echte schootkat en hij gaat altijd eerst op mijn buik staan voor hij gaat liggen, ik moet zo vaak zijn pootjes aan de kant duwen om te zorgen dat hij niet boven op de baby haar hoofdje gaat staan.
    Ik had het wel speciaal gevonden als zie iets door hadden, maar nee

16. Dday

Dday Bekend lid

Oct 22, 2010
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zelf 4 katten ben dus erg benieuwd ;)

17. aukje86

aukje86 Actief lid

Jan 6, 2009
    366
    1
    0
    Jongerenwerkster
    Zuid Holland
    Grappig zeg! Toen ik zwanger was van de eerste wist mijn kitten het ook al voor dat ik het wist. Heel bijzonder, wist niet dat dit vaker voor kwam! Hahaha! We zijn nu bezig voor een derde, ben benieuwd of onze pup het straks kan aanvoelen....

18. DeniseG1986

DeniseG1986 Fanatiek lid

Apr 27, 2010
    3,070
    0
    36
    Mijn hond is nu ook extra aanhankelijk, dus wie weet meid....

19. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Spannend! Mijn hond gromt overal naar als ik hem uitlaat... En hij is heel kroelerig... Tis niet bepaald een schoothondje, zo is hij nou eenmaal niet, maar als ik aan het werk ben en achter de bar staat, dan komt hij sinds kort ineens achter de bar naast me zitten!!!

20. poeze

poeze Actief lid

Dec 10, 2010
    381
    0
    0
    Ik heb 4 honden en 5 gehad maar ik denk dat ze allemaal dom zijn.... ze merken er niks van en hebben er bij mn eerste zwangerschap ook niks van gemerkt.... De enige die me steun gaf en met me meeleefde was mn siamees die niet meer van mn zijde week toen ik de hele dag vreselijke weeen had :D

Share This Page