Nou ik vond het eerlijk gezegd een flop.. Ik had het ook veel groter verwacht, het is gewoon een hal, omgetoverd tot een mini-attractieparkje. Nou hielp het natuurlijk ook niet mee dat ons zoontje nergens in durfde. Het enige wat ie heeft gedaan, is buiten in de autootjes gezeten, en op dat klimding buiten. Binnen heeft ie alleen in de ballenbak gespeeld.. Zonde van het geld dus!
Wij zijn een keer in Hasselt geweest. Zoon was toen 22 maanden. Vond het echt heel erg leuk. Oke, het is niet groot maar je rent je rot achter je kind aan in zo'n hal. Hij is alleen niet in de achtbaan en zweefmolen geweest. Verder kon hij overal in samen met 1 van ons. Vond het zelf stiekem ook wel leuk om overal in te gaan haha. Je kan trouwens bij vakantieveilingen bieden op kaarten voor Hasselt en Coevoorden.
mja ik snap ook niet zo goed waarom het perse reusachtig moet zijn wij hebben ons er 4 dagen lang vermaakt.. het verveelt echt niet hooguit bij de ouders.. maar wij hadden gewoon lekker een boek mee en kind kon lekker rennen en vliegen. eerste dag zijn we met zn 3en overal naar toe geweest.. de rest van de week zijn we om en om mee gegaan of kon ze alleen in een speeltoestel/speeltuin/attractie en zaten wij er gewoon relaxt bij. hebben echt een lekkere vakantie gehad voornamelijk dankzij plopsaland want het heeft de hele vakantie gestortregend en dochterlief houdt niet van zwemmen in water hoger dan dr knie.. dus mams was daar na een uurtje meestal ook wel klaar mee
Wij zijn idd vorige week geweest en de meiden (2 en 3,5) hebben het geweldig naar hun zin gehad. De oudste mocht overal in (met stempel) en voor haar was het ook het leukst. Als ik advies zou moeten geven zou ik zeggen: wachten tot de kids 100 cm zijn! Voor kleine kinderen is het groot genoeg, zelf ben je wel snel uitgekeken, maar doordat het niet zo groot is heb je wel goed overzicht en niet zo'n angst om je kids kwijt te raken.
Als je in Belgiƫ in het kruidvat 2 produkten koopt van bepaalde merken krijg je aan de kassa het tweede ticket gratis, mss is dat wel een idee