Ben op dit moment nog niet zwanger, maar dit topic is wel grappig en zet me aan het denken... Mijn vriend is rond de 1.80/85 (zelf weet hij het niet precies, maar hij is een 'lange slurf') en ik ben maar 1.51
Ik ben 1.68 en mijn man 1.85. De kinderen waren ongeveer 53 cm bij de geboorte. En 4350 en 4490 gram. Ik weet niet of lengte van de ouders iets zegt over de lengte van een baby bij de geboorte.
ik ben 1.81 slank en vriend is 1.89 gespierd. beide waren wij slanke baby's. geboren met 41 weken was ik 53cm en 3200gram. maar onze kleine uk liep met 31 weken een paar dagen voor met zijn lengte, maar qua gewicht 3 weken! vanavond krijgen we weer een groeiecho van ons dikzakje
Ik zelf ben 1,65 en mijn vriend is ergens rond de 1,80. bij de echo hebben we al gehoord dat de kleine erg lange benen heeft dus ben benieuwd hoe lang/groot hij is als hij geboren word (hopelijk zsm)
Man is 1.95, ik 1.79 en dit in combinatie met de grootte van m'n zwangere buik was iedereen er van overtuigd dat het een flinke baby zou zijn. Hij is geboren na precies 38 weken zwangerschap en hij was net aan 7 pond, ivm stuitligging is ie niet gemeten maar was gewoon een klein mannetje. Rond de 9 maanden kwam z'n groei echt op gang en is nu met bijna 22 maanden een flinke dreumes.
leuk topic! Hier zelf ook maar een ukkie van 1.57cm vriend is ook niet lang.. We kregen al te horen op de groeiecho dat ons mannetje korte beentjes heeft en een bol buikie Wel rond de 7 pond geschat.. maar dat zegt ook nie veel volgens mij
Mijn vader is 1.80 met normaal postuur, mijn moeder 1.63 en slank toen ik geboren werd. Ik was 41cm en 1960gr, was 3 weken te vroeg. Mijn moeder had bij de geboorte van mijn broertje overgewicht, hij was 49cm en rond de2600 gram, ook 3 weken te vroeg. Ik ben nu 1.58 met overgewicht en mijn man is 1.86 goed postuur. Ik ben benieuwd!
Hier 1.80 en vl 1.92 Dus ben echt benieuwd hoe groot ons meisje zal zijn Op de echo,s blijkt dat ze iets groter is dan gemideld Dus nog even af wachten Ik was 54 cm bij me geboorte En vl 4 weken te vroeg en 48 cm Dus we zullen zien
Wat leuk lengtes die een beetje in de buurt van ons komen. Ik ben ook benieuwd! Ik zal je in de gaten houden misschien post je de lengte tzt nog ergens
Bij ons is het juist andersom beiden zijn we niet lang. Ik 1.59 en mn man 1.70. Met 34 weken werd ons al verteld dat ons kindje vast geen 9ponder zou worden. Hij volgde mooi zijn eigen groeicurve maar was dus wel wat kleiner dan gemiddeld. Met 41+6 is hij geboren met 48 cm lang en 3130 gram. Zolang hij maar gezond is maar hij wordt vast geen basketballer
Ik 1.74 en stevig en vriendlief 1.86 en slank. Ouders allebei rond de 1.70 Schoonouders ene 1.75 en andere ruim 1.80 S.em was 49 cm en net geen 3,5 kilo.. Zegt dus niet heel veel lijkt mij. Ik was 50 cm met mn geboorte en woog 3480 gram. Manlief was veel te vroeg dus geen vergelijking hiermee..
Wij beiden rond de 1.70, dochter gestart in een pakje maat 44 . Inmiddels gemiddeld qua lengte voor een meid.
Wij zijn 1.83 (56cm en 9 pond bij geboorte) en ml 1.90 (52cm en 7 pond). Ik was 8 dagen te laat en ml 2 weken te vroeg. Ik verwacht dus een lange baby, tot nu toe is ze heel gemiddeld, over 2 weken de groeiecho en dan weten we meer.