hoi allemaal, willen jullie even mee kijken naar mijn temp. ff kaartje? ik heb de temp van vanmorgen en gisteren morgen ingevuld, en FF geeft aan dat de ovulatie datum verschoven moet worden van 4 september naar 7 september !! Terwijl ik op 5 en 6 sept een positieve OVU test heb gedaan, 7sept in de ochtend was dit nog een hele lichte positieve test. Hebben jullie dit ook eens mee gemaakt? Ik ging er van uit dat ik rond 19sept kon gaan testen. Maar dat is nu dus verschoven? Ik heb wel zaterdag avond 6 sept heel goed geklust gelukkig. Iemand tips? xx
Ik zou zelf zeggen de 4de.... Denk dat je niks anders kan als wachten helaas. En met het testen maar even uitgaan van de 7de! Liefs
hoi ik denk dat ff gelijk heeft want je ei kan nooit voor een positieve ov test komen meestal 24 tot 48 uur na een positieve test komt je ei dus gelukkig dat je nog geklust heb op de 6de veel succes met wachten wat het ergste is in heel die cyclus
Minimuis, je gek dat ik dat eigenlijk weet, maar als het jezelf overkomt zie je dat zo niet. Laten we hopen. Mijn hele prille signalen kan ik met korrel zout nemen en hopen dat ik ' meer ' kwaaltjes krijg, zodat ik niet meer hoef te twijfelen of ik zwanger ben hahaha Thsnks