moooooooeeeeeee......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chantilly, 17 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantilly

    chantilly Actief lid

    7 mei 2007
    281
    0
    0
    helpdeskmedewerker
    ergens in ut mooie oost'n
    Ik ben zoooooooo moooooeeeee....... echt ongelofelijk....
    Voor mijn gevoel meer dan bij mijn eerste zwschap.... of komt het nu omdat ik nu een kindje thuis heb lopen... ?

    Ik kom niet meer aan mijn thuisstudie toe, sporten.....
    Dat vind ik zoooo balen.

    Hebben jullie dat nou ook... ?
    :(
     
  2. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Haha, we zijn even ver en hier ook hoor: MOOOOEEE! Ik zou willen constant slapen. Moet momenteel nogal veel werken en sta dan hele dagen te geeuwen (leuk in bijzijn van de klanten...)...
     
  3. Belle84

    Belle84 Lid

    9 jul 2007
    92
    0
    0
    Hoi!

    Hier is het precies hetzelfde! Ik val 's avonds na mijn werk echt in slaap op de bank. Ook als ik een stukje heb gefietst in het weekend val ik daarna direct in slaap!

    Wat betreft thuisstudie heb ik inderdaad ook een groot probleem....binnenkort examens, maar na mijn werk wil ik gewoon slapen, niet leren. Dus dat wordt nog heel wat dagen vrij nemen om te studeren :(
     
  4. Gertje

    Gertje Lid

    7 mrt 2007
    59
    0
    0
    Overijssel
    whahah!
    hier ook!
    Ik zei eigenlijk eerst heel stoer; 'heb niets te klagen,alles gaat geweldig!'
    Ik had het nog niet gezegd of...mr moeheid is toegeslagen! brrr....
    Mijn armen en benen willen niet wat ik wil, maar een slaapje doen kan ik dan niet...
    Och, het gaat over toch ! ( beter dan kotsmisselijk zijn! )

    Knuf!
     
  5. Bianca84

    Bianca84 Bekend lid

    6 dec 2006
    813
    0
    0
    Lerares
    Al 4 weken doodop! Moet er niet aan denken dat ik over een dikke week weer aaan het werk moet (na 7 weken vakantie)!
     
  6. lizab

    lizab Fanatiek lid

    7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Bij mij ging het na 14 weken een stuk beter hoor! Even geduld nog dus..
     
  7. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    ik heb er me hele zwangerschap last van gehad...Ik was en ben echt een vadoek
     
  8. fokje

    fokje Fanatiek lid

    14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ja idd ik ben ook erg moe
    na allerlei omstandigheden voel ik me steeds vermoeid, soms kun je me echt opdwijlen. :(
     
  9. marloesss

    marloesss Actief lid

    17 okt 2006
    158
    0
    0
    Na 14 weken was ik niet meer constant moe, maar een avondje laat naar bed hakt er nu echt in!
     
  10. Kenzo

    Kenzo Lid

    12 mrt 2007
    95
    0
    0
    Komt mij ook zeer bekend voor...we wachten op betere tijden want slapen snachts ho maar...
     
  11. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Ik kon de eerste maanden ook echt NIETS meer.. Ik kwam uit m'n werk en had geen puf meer om te koken schoon te maken, dus m'n mannetje had het vrij zwaar ! Ik sliep onwijs veel... echt niet normaal... Kon niet zonder eten m'n bed uit want ik voelde me ZWAK ! Hahaha :D en HONGER HONGER HONGER heel de dag door...

    Heeeeeeeeeeel bekend ;) Maar na de 3 mnd ging het steeds beter met mij ! Nu gaat het eigenlijk TOPPIE! :D

    Suc-6 enneee... gefeliciteerd !
     
  12. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    Heb nog steeds niet DIE energie boost gehad.....
    LIEK
     
  13. Ariel

    Ariel VIP lid

    8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik ben niet meer extreem moe, maar vorig weekend met me verjaardag nog even uitgegaan en ik was echt 2 dagen daarna nog steeds moe haha. En wakker blijven tot 's avonds 11 uur is echt bijna niet meer te doen!
     
  14. nienke80

    nienke80 Actief lid

    23 mei 2007
    165
    0
    0
    Heb het ook heel erg gehad, en kan sinds deze week zeggen dat het iets minder word!
     
  15. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Bij mij heeft de moeheid flink toegeslagen vanaf de 7e week. Ik heb echt niet eens energie om van de woonkamer naar de keuken te lopen of iets te doen. Daarbij ben ik ook nog eens zo nu en dan behoorlijk benauwd, dan krijg ik niet genoeg adem en loop ik te hijgen als een oud paard. Ik kan vandaag echt wel janken... Zo, heel stiekempjes even klagen (ookal zijn we natuurlijk dolblij dat we eindelijk zwanger zijn na 4 jaar!) Hopelijk gaat het over een paar weekjes weer wat beter!
     
  16. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Hier al 5 weken zooooooooooooo moe! Ik heb nu 7w eken vakantie achter de rug, maar heb niks uitgevoerd, omdat ik het gewoonweg niet kon. Zier er wel tegen op om maandag weer te beginnen! ;)
     
  17. Kris80

    Kris80 Lid

    9 mei 2007
    68
    0
    0
    Ja ja ik kan hier ook over meepraten. Bij mijn vorige zwangerschap was ik super energiek, van week 1 tot week 39...maar deze keer ben ik echt MOE! Ik sta fit op om naar mijn werk te gaan, maar op de fiets weigeren mijn benen dienst en ga ik als een slak vooruit! Mijn benen voelen dan echt loodzwaar! Ik fiets best veel dus heb gewoonlijk best wat conditie, dus dit valt me tegen! Ook heb ik elke middag een flinke dip. Dan stort ik ineens helemaal in, voel me zo slap als een vaatdoek en word helemaal naar van de moeheid. Thuis kruip ik lekker op de bank, maar las je aan t werk bent is het wat minder... :(
    Ze zeggen dat het na de 14e week minder wordt, dus we wachten het maar af! Al moet ik zeggen dat het de laatste twee weken wel wat minder is geworden in vergelijking tot de eerste weken!
     
  18. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ben ook ontzettend moe, ga tegenwoordig zelfs smiddags nog ff naar bed
     
  19. augustus

    augustus Niet meer actief

    Hier ook nog steeds moe.

    Half 9 is toch wel mn favo tijd om naar bed te gaan.

    En tegen 4en 's middags ben ik zo moe dat ik chaggie wordt..
     
  20. Kimos

    Kimos Actief lid

    13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Ik had het ook in het begin. Zo erg,dat ik halve dagen ben ga werken en ik lag dan ook letterlijk van 1500-1900 te slapen. Ging eten en weer terug naar mijn bed. Gelukkig gaat het echt weer over!
     

Deel Deze Pagina