ik wil een baby!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door busybusy, 17 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Allereerst: hallo allemaal. Ik ben nieuw hier en heb al heel wat verhalen gelezen van iedereen. Ik wens iedereen dan ook veel succes!

Zelf ben ik in november 2006 gestopt met de pil. Ik heb deze 12 jaar geslikt. Ben bang dat mijn lichaam nu dus heel lang moet ontpillen. Weet iemand of dit zo is (als je lang achter elkaar hebt geslikt bedoel ik)? :(

Wat mij nu wel opvalt is dat mijn cyclus nu korter duurt. Ik zit nu met een cyclus van 25 dagen, waarvan ik 8 dagen ongesteld ben. Snik snik. Zijn er meer meiden die hier last van hebben? :(

Ik weet dat ik op zich nog helemaal niet lang bezig ben, maar de hormonen gieren op het moment door mijn lijf. Ik wil een baby! Sinds ik er zo mee bezig ben lijkt het wel of de hele wereld om me heen zwanger is. Kennen jullie dit gevoel? Er zit niks anders op dan maar af te wachten tot moeder natuur een handje komt helpen. Tot die tijd maar veel klussen :D

Nogmaals: iedereen veel succes!

2. jessy 28

jessy 28 Lid

15 feb 2007
    40
    0
    0
    groningen
    Wat betrfet je vraag over ontpillen; heb er zelf eigenlijk geen last van gehad dus kan je niet helpen.

Verschrikkelijk ineens is echt iedereen zwanger...

Zelfs mensen die kort geleden nog riepen dat ze nog lang niet wouden.

En dan vragen ze nu aan mij; en begint t bij jou nu ook n beetje te kriebelen, nu je iedereen zwanger ziet?

WAAAAAH ik wil al zo lang!
    (ik wou al heel lang maar m'n vriend was er nog niet aan toe :( )

maar ja zal ook wel komen omdat we er nu zoveel mee bezig zijn dat we nu overal dikke buiken zien. Onze beurt komt ook nog wel :D
    succes

liefs

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb van het ontpillen ook geen last gehad.
    maar net als jou wil ik ook graag een kindje.
    maar ondanks dat ik geen last heb gehad van het ontpillen duurd het bij mij ook al een poos.

4. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het raar klinken als iemand zegt 'ik wil een baby'.
    Zal wel aan mij liggen, dat het verkeerd op mij over komt ofzo.

Wat betreft het ontpillen, dat is per persoon verschillend. Bij de 1 lukt het meteen, terwijl de ander er langer over doet.
    Ikzelf ben in maart 2006 gestopt, en in eind juli/begin augustus zwanger geworden.
    Je cyclus verandert nadat je met de pil stopt, dat is normaal. Het kan ook zeer onregelmatig worden, en het duurt meestal wel even voordat alles weer 'normaal' is.
    Voor de rest zou ik zeggen, wees er niet teveel mee bezig. Gewoon je gangetjge gaan, regelmatig klussen en vooral zorgen dat het leuk blijft.
    Dan lukt het vanzelf wel een keer.
    Ik ken iemand die er teveel mee bezig was, en die werd schijnzwanger. Alle eigenschappen van een zwangerschap, alleen ze was het niet maar wilde het gewoon te graag.

5. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Sandra, het zal aan mijn leeftijd liggen.... Als je tegen de 30 loopt en je weet dat het daarna alleen moeilijker wordt en iedereen om je heen zwanger raakt maak je dat soort opmerkingen. Niet verkeerd bedoeld of zo!

6. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    ;) Dat ik het zo opvat, ligt aan mij. Ik heb last van die vervelende dingen, genaamd hormonen. Mijn vriend zou je er alles over kunnen vertellen.. :)

In ieder geval veel succes, en ik kan me er wel iets bij voorstellen dat je je druk gaat maken hoor. En het is makkelijk gezegd dat je er niet op moet focussen, terwijl ik het zelf ook deed in het begin. Eigenlijk toen we er niet bewust mee bezig waren ben ik zwanger geworden, we hadden zoiets van: we zien het wel wanneer het een keertje lukt. En toen was het ineens raak.

7. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Sinds ik zwanger probeer te worden is iedereen om me heen ineens zwanger... maar sinds wij zelf een Mitsubishi hebben rijden er ineens ook veel meer Mitsubishi's in Nederland! Zou daar een verband tussen liggen :rolleyes: 8)

Zonder gekheid, het is omdat je er zoveel mee bezig bent dat het je opvalt. Wat Sandra zegt sluit ik me bij aan, niet te veel mee bezig zijn. Maar ja, makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

En uhhh... volgende keer is een ander onderwerp beter voor je berichtje. Vooral in de room "Zwanger worden" slaat de tekst "Ik wil een baby" niet meer echt aan denk ik hahaha :D

Hoe dan ook succes ermee! Groetjes Linda

8. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Geeft niks hoor. Kun je niks aan doen aan die hormonen. Mijn vriendin heeft er ook erg last van. Ik zal je advies proberen op te volgen en er wat minder mee bezig te zijn, ook al is dat erg moeilijk. Hoop dat je ondanks je hormonen een fijne zwangerschap hebt..

liefs

9. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Dankjewel!
    Tja die hormoontjes horen erbij he, wat ik erger vind is dat ik last heb van bi waardoor ik bijna niet meer kan lopen. Als ik dat niet had, kon ik nog meer genieten van de zwangerschap...

En nogmaals, het is moeilijk om er niet constant mee bezig te zijn. Maar je zult zien dat als het bij jou zo gaat als bij ons, het ineens zover is zonder dat je het verwacht!

10. Francisca

Francisca Lid

20 jan 2007
    72
    0
    6
    Rotterdam
    Hoi,

Ik begrijp het allemaal wel want IK WIL OOK EEN BABY. En ik ben 25 dus leeftijd heeft er niks mee te maken. Natuurlijk is het makkelijk praten als je zwanger bent, en als de nu niet zwangere straks wel zwanger zijn dan zullen wij ook dingen zeggen als zet het van je af blahblahblah.
    Helaas werkt het zo niet. Ik ga nu mijn achtste maand in en das wel even wat anders als drie/vier maandjes. IK ben er in het begin helemaal niet zo mee bezig geweest zit pas sinds een paar weken op een forum en de eerste maand tempraturen. Je kijkt op deze site en sommige zitten rond deze tijd als bij de gyn. Dat van je af zetten daar geloof ik dus niet meer zo in. Aangezien ik dat de eerste maanden al heb gedaan.

Succes allemaal.
    Gewoon regelmatig klussen, dat wordt mijn doel voorlopig.

11. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Nou zeg, het is pas abnormaal als je anderhalf tot 2 jaar zwanger probeert te worden en het lukt niet. Dan zijn 8 maanden niet veel. De 1 heeft sneller geluk dan de ander.
    Ik ben er de eerste maanden teveel mee bezig geweest, en daarna niet meer en toen lukte het wel
    Ieder voor zich zal ik maar zeggen.

En ik bedoelde, als je leest IK WIL EEN BABY klinkt het alsof een klein kind zegt IK WIL EEN IJSJE. Zo kwam het op mij over.

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    met 8 maanden bij de gyn, heb het nog niet veel gezien hier eerlijk gezegt en loop toch al een tijdje rond hier.
    ik stoorde me niet aan de titel maar ik dacht wel meteen, tja een heleboel meiden hier ook..

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nou, dan is ze toch op de juiste plek :p

Welkom en veel succes!

14. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zal in het vervolg wel beter oppassen met welke titel ik gebruik. Het heeft in ieder geval wel reacties opgeleverd ondanks dat iedereen het hier ook wil. Weet iemand of ik de titel nog kan aanpassen? Het was niet de bedoeling dat mensen erover zouden vallen... Het was meer een gevoel wat ik omschreef en die was duidelijk toch! :oops:

Iedereen veel succes met klussen en ik hoop voor jullie dat het binnenkort een keer raak is...

15. Linda76

Linda76 Actief lid

4 jun 2006
    377
    0
    0
    Lekker laten staan joh, maakt niet uit, we begrijpen het hier denk ik ALLEMAAL wel aangezien we het allemaal zo voelen! Iedereen komt "geschreven" wel eens wat anders over dan hoe 'ie het bedoelt. Geeft niets hoor. Welkom op dit forum zou ik zeggen! Groetjes Linda

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    vind ik ook hoor, lekker laten staan!
    Dat wil je toch gewoon ook een baby?

17. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Tuurlijk!

En liefst niet een maar twee of drie.... Maar we moeten maar eerst gewoon de eerste af gaan wachten. ;)

liefs,

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahahah ik zou er het liefst 4 willen, als dat in dit tempo gaat bij allemaal dan ben ik 70 en nog zwanger van de 4de whahahahahah

19. Sandra1982

Sandra1982 Fanatiek lid

26 aug 2006
    1.442
    0
    0
    Mama
    Puth
    Of je moet geluk hebben dat het meerlingen worden ;)

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    de meds die ik ga krijgen verhogen die kans hahahahah

Deel Deze Pagina