ik snap het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Amfy, 9 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

Hoi allemaal,

Ik ben zoals jullie zien overtijd.Nu is het dus zo dat ik maandag avond zoals altijd voor mijn ongi de normale pijntjes en de krampen had.Dinsdag bleven de pijntjes aan houden en dacht ik dat het zou door breken.Nou tot op de dag van vandaag geen druppeltje gezien.Hierbij heb ik dus wel wat klachtjes zoals:

De hele dag door trek in eten.
    Niet tegen sommige soorten eten kunnen(wat ik anders erg lekker vind)zo erg dat ik misselijk word en moet kokhalzen :oops: .
    Hele felle steekjes in mijn lies omgeving.
    Ongelovelijke buikkrampen ik word en wakker van.
    Dunne ontlasting :oops:
    Veel plassen erg veel
    De laatste 10 dagen erg veel last van puistjes (ik heb anders ook wel puistjes maar niet zoveel)
    En de laatste ik ben erg moe.

Is er toevallig iemand die dit herkend of delen hier van.
    Is zou het graag horen dan alvast bedankt.

liefs monique

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    ben nog niet overtijd, maar heb wel wat verschijnselen die je noemt.

heb je al een test gedaan?

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

Ik heb zondag een testje gedaan van de kruitvat (casette).Maar nu las ik dat die niet erg gevoelig zijn!Die was dus ook negatief.Ik heb er na ook geen test meer gedaan.Want omdat ik die krampen had dacht ik van laat maar komen dan.Maar er kom maar niks.

4. daantje79

daantje79 Lid

21 dec 2007
    80
    0
    0
    na het weekend toch weer een testje doen?
    hoop dat het raak is.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

Ja ik denk dat ik inderdaad toch nog maar een testje er tegen aan gooi.

6. Merijn

Merijn Niet meer actief

Dat lijkt me logisch dat je weer een test probeert. En die symptomen... Ach... Vrijwel iedere niet zwangere vrouw noemt ze ook omdat ze ze nou graag eenmaal zien. Daar zou ik je helemaal niet zo op focussen. Ik had juist nul komma nul symptomen toen ik zwanger bleek.

7. lobj

lobj Actief lid

27 jun 2007
    270
    0
    0
    o-vl
    Ik was er niet mee bezig om echt zwanger te worden, stoppen met focussen! Als het komt super nieuws, maar niet echt meer 24 / dag aan denken!
    Nu was ik erg misselijk en heb super pijnlijke borsten en dan dacht ik pas aan evntuele zwangerschap, dus bij mij is het volges mij niet ingebeeld! ;)

En oja, na het weekend nog eens testje doen ;)
    Ik duim voor je!
    X

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Je hebt zondag voor het laatst getest? Dat was dan nog voor je NOD of niet? Dan zou ik nu wel weer een testje wagen. Succes!

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoi hoi

ik ben er eigenlijk helemaal niet mee bezig.ik heb deze maand ook niet echt veel geklust want er was een nacht dienst.en ik ging er gewoon van uit ongi te worden de pijntjes zijn er naar.ook een aantal symptonen heb ik ook als ik ongi word alleen er zijn er nu wat bij gekomen.ik ga er vanuit dan ik gewoon ongi word maar dat ik een eind later ben deze keer

bedankt voor jullie reacties

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Oh ok, tja het is je eigen gevoel he? Die zegt vaak toch wel veel. Hoop voor je dat het snel doorzet ;)

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja inderdaad dat het snel doorzet of dat ik posi test
    maar in iedergeval wil ik af van die onzekerheid nu!

12. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou we zijn weer een paar dagen verder en nog steeds geen spoor van een ongi.
    de klachtjes die ik had zijn nu een stuk minder anders moet ik morgen maar een testje wagen.ik snap het niet meer hoor.

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik ben benieuwd morgen, ik ga voor je duimen

14. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    En blusvrouw,weet je al wat?

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik weet nog steeds niets omdat mijn huis arts op vakantie is en ik weet van mezelf dat een urine test bij mij niet goed werkt dus ik moet wachten tot maandag grrr

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    nou hier ook iemand die altijd een keurige cyclus heeft en nu ineens al 36 dagen zit en normaal niet verder kom dan 30 dagen...heb net nog een test gedaan en die was helaas negatief....ik weet het ook niet meer....

17. Amfy

Amfy Niet meer actief

erg is dat he dat je niet weet waar je aan toe bent

Deel Deze Pagina