Dit is een beetje een raar verhaal. Ik zit te wachten eigenlijk op een onttrekkingsbloeding omdat ik 2x3 maanden de prikpil heb gekregen. Nu hoorde ik en las ik tot een jaar weer een normale cyclus. Gisteren op de w.c. merkte ik baarmoederhalsslijm op, kon niet missen en erna ook. Ik heb op het internet gekeken en dan zou vandaag mij eisprong moeten komen. Kan dit eigenlijk wel? Dit is vreemd toch? Afgelopen dinsdag geen nieuwe prikpil gehaald en op zaterdag dan dat baarmoederhalsslijm. Hebben wel geklust gisteren voor de zekerheid. Wie weet dit? Kan dit?
ik zou dan even een ovulatietest doen dan heb je wat mee inzicht voor nu kan ik er niet echt iets over zeggen.
Geen evulatietesten meer in huis. En denk dat het voor vandaag te laat is denk dat als er een eisprong is geweest al is geweest? Het was zaterdag en is nu maandag. Moet maar gewoon afwachten over 2 weken vanaf nu kijken wat er gebeurd en kan ik ook als het "uitblijft" een zwangerschapstestje doen. Anders weet ik ook niet. Dank je wel voor je reactie Lorreke.