Ik geef mn zoontje niet zo gauw een zetpilletje. eigenlijk pas als hij koorts heeft. Hij is nu al een aantal dagen flink verkouden hij is erg jengelig en erg moe. nu sinds vandaag moet hij erg hoesten en ik merk dat hij erg veel last van zn keeltje heeft. ik heb druppels van vsm maar pas vandaag mee begonnen. hij kan nu niet goed zijn slaap vinden en is steeds aan het draaien.. zouden jullie een zetpilletje geven? En wie is bekent met de druppels van vsm een 7 daagse kuur.. helpt dit goed of kan ik voor de hoest beter een siroop nemen?
ik geef het ook pas bij koorts of verhoging maar in dit geval zou ik wel eentje geven. miscihen heeft je mannetje wel hoofdpijn? tjah dat kun je natuurlijk niet zien, horen of aanvoelen. heel erg veel beterschap
Mijn zoontje heeft precies hetzelfde en wij hebben hem voor de nacht een zetpilletje gegeven. Afgelopen nacht alleen maar hoesten en vandaag weer. Ik heb niet die 7 daagde kuur maar die andere hoestdrank van vsm maar vind dat niet echt helpen. Heb nu net siroop gehaald vanaf 0 jaar en ga dat nu proberen. Ik leg trouwens ook een ui bij zijn bed en misschien een ecaluptus bolletje met warm water in de kamer. Ik hoop dat het zetpilletje werkt.
idd een uitje onder zijn bedje leggen en het hoofdeinde ietsjes verhogen helpt goed bij verkoudheid. savonds voor het naar bed gaan lekker de borst en rug insmeren met luuf voor baby's. ik gebruikte altijd de bisolvon voor kindjes en die helpt erg goed!! kun je volgens mij alleen bij de apotheek halen.
Ik zou hem in dit geval wel een zetpil geven. Met de druppels ben ik niet bekent. Beterschap voor je zoontje!
Ja hoor meid, ik zou gewoon een zetpilletje geven. Ik grijp ook niet zo snel naar de zetpilletjes, maar in jou geval zou ik het ook hebben gedaan. Je zoontje is duidelijk niet lekker en wellicht geeft dit net een 'zetje' om zich wat comfortabeler te voelen. Ben niet bekend met het kuurtje van VSM, dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik denk ook dat je hem nu best een zetpilletje paracetamol kunt geven. Ik geef het ook als ik denk dat mijn zoontje ergens last van heeft, bijvoorbeeld erg verkouden of tandenpijn. Voor de keelpijn en het hoesten gebruiken wij Bisolvon. We hebben de druppeltjes voor kinderen en volgens mij werkt dat best aardig.
Bedankt voor jullie reactie´s! ik heb dus maar wel even een zet pil gegeven hij voelt zich beslist niet lekker en als hij ademt hoor je gewoon zo´n rochelend geluid uit zn luchtwegen en zijn hoest zit ook echt vast. Vind het erg zielig voor mn ventje dan heb ik het liever zelf.. ga morgen gauw langs bij de drogist.. ga ik wel even vragen wat ik het beste kan gaan gebruiken!