Ons zoontje is 7 wkn te vroeg geboren. Hij doet het super super super goed, zo goed dat hij met zijn lengte RUIM boven het gemiddelde zit. Hij is net 3 geworden: Lengte 1.05 cm Gewicht 17.2 kg Hoe lang is jullie kindje eigenlijk toen hij/zij 3 jaar was keesje
die van mij is ondertussen al 3,5 jaar (van eind dec 2007) en is nu 15,1 kg en rond de 95 cm kort. Maar wij zijn ook niet zo groot 1.62 en 1.78
Mijn zoontje is nog geen 3 (hij wordt in februari 2012 3 jaar), maar het is denk ik wel een mooie vergelijking. Hij weegt nu 16,5 kg en is 96 cm lang.
Mijn zoontje is niet zo lang. Hij is net 3 en 98 cm. Volgens mij redelijk gemiddeld? Hij weegt overigens 15,5 kilo.
mijn dochtertje was 2 weken voor haar 3e verjaardag 17 kg en 108cm. Ze is lang en slank. Ze is nu 3 weken 3 jaar.
Mijn zoontje is bijna 2,5 en is 110cm... Ook mooi lang dus Mijn jongste van 5 maanden is al ruim 75cm, dus gaat zijn broer wel achterna.
Mijn dochter is 107 en 20kg. Ze is 3 en 7mnd. Zit qua lengte en gewicht bovenin de curve maar verhouding is prima.
Volgens mij is zoontje van TS mooi in verhouding. Mijn zoontje is gisteren 3 geworden: 101 cm en 16,6 kg
mijn zoon is 3 jaar, ik weet niet precies zijn gewicht en lengte, maar hij is erg lang. ik denk 1.08 en gewicht tegen de 16 a 17 kilo. Mijn zoon is ook lang en slank.
Mijn zoontje is net 2 geweest en zal nu ongeveer 95cm zijn. Hij weegt ong. 12-13kg, hij is lang en slank en van mijn zou er wel wat bij mogen qua gewicht, maar ja, dat heb je niet voor het zeggen. Wel is hij redelijk lang, maar ja dat zit wel een beetje in de familie...
Hmmm, dan is mijn zoontje een reus. Hij is 2 jaar en 2 maanden, 96 cm en 16 kilo. Ik zou me geen zorgen maken. Zijn jullie zelf ook groot/lang? Ik ben 1.83 mijn man 1.94.
Onze zoon is inmiddels 3jr en 3 maand en is 108cm..en weegt 17 kilo. Volgens t boekje zit hij op de bovenste lijn..hij is er ook wel eens boven geweest. Onze dochter is zelfs al langer dan haar broer toen hij zo oud was als zij nu is..scheelt al 2 cm. Lange kids...wij zijn beide 180cm. Vervelende hier aan vind ik dat iedereen onze zoon veel ouder schat en aangezien hij met praten ook ver voor loopt zijn de "verwachtingen" die onbekende van hem hebben hoger liggen dan dat hij soms aan kan. En dat is voor zijn zelfvertrouwen niet echt lekker..
onze dochter is in mei 3 geworden en was toen 101 lang en 14 kilo ze was daarvoor wel net 2 cm gegroeid ik anderhalve maand arm kind......
Onze zoon was op 2,5 jaar 1.00 m & 15.2 kg ( hij is op 36 weken geboren ) Nu weegt hij 17 kg maar de lengte weet ik niet ( hij is 3 jaar trouwens ) Hij heeft nu kleding maat 110 Hij past broeken maat 98/104 het beste, hij heeft dunne beentjes en weining/geen buik alleen dan krijg je dat hoog-water-effect Doe ik heb een grotere broek aan krijg je zo'n raar zicht omdat ik de elastiek zo strak moet trekken dat de broekband heel vreemd gaat plooien Ons meisje daar in tegen is heel fijntjes en klein dat is ze trouwens al vanaf de geboorte Onze buikbaby daar in tegen is ook weer een flinke !
Iris is nu 2 jaar en ruim 9 mnd en is 100 cm lang en weegt 13,5 kg. Ik ben benieuwd hoe groot ze over zo'n 2 en een halve maand is.....