die van mij woog met 2.5 al bijna 16 kilo nu bjina al 17.5 en nog geen 3 en 98 cm en heb ook een grote knul
J. is twee jaar en 3 maanden en ze is 93 cm en weegt ongeveer 14,6 kg. Als ik haar lijn in de curve doortrek zal ze met 3 jaar een centimeter of 102 zijn en een kilo of 17 wegen.
Als ik dit zo lees is mijn dochter echt een uk. Ze wordt volgende week 3 en is nu 92 cm en weegt 12,1 kg.
Mijn dochter is 2 jaar en (bijna) 8 maanden en ze is gok is nu een cm of 98 en weegt zo´n 15 kilo. Ook best een lang meisje. Denk dat ze rond haar 3e zeker de 1 meter gepasseerd is.
Dat is inderdaad nog een stukje kleiner. Ik vond mijn dochter ook niet zo heel klein maar als ik dan lees hoe lang en zwaar andere kindjes zijn dan zit er toch wel een groot verschil tussen. Leuk om te zien dat ieder kindje zijn of haar eigen groeicurve volgt!
Mijn zoon wordt in november 3 en hij is nu precies 1 meter. Ik ben zelf 1.68 en mijn vriend is 2.01 Toch zegt het op deze leeftijd vaak nog weinig over hoe groot een kind wordt. Ik was op 3 jarige leeftijd namelijk 99 cm en mijn vriend was op zijn derde verjaardag 93 cm. Hij was altijd precies gemiddeld, pas op zijn 12e ging hij ineens reusachtig de lucht in en op zijn 13e was hij al 1.90 en uiteindelijk is hij dus 2 meter geworden. Ik ben erg benieuwd hoe lang onze zoon gaat worden.
hier nog geen 3 jaar en komende week moeten we weer naar het cb. de laatste keer was hij nog 1 jaar en nog een beetje weet het niet meer precies, hij woog toen 12 kilo en was 86 cm lang
Hier een jochie van 3 jaar en 1 maand: 106 cm en 16/17 kilo. Ook een lang jochie en wordt inderdaad ook ouder ingeschat, is wel eens jammer hoor. Er wordt snel een oordeel geveld dan.
Bijna 3 jaar en de weegschaal geeft 15,1 aan (geboren dysmatuur 2375 kilogram en 53cm mooi ingehaald he!) lengte weet ik niet we mogen as woensdag naar ouder en kind. Draagt 98/104 broeken en 104 truien en shirts.
ik moet er eerlijkheidshalve misschien wel bijzetten dat ze dysmatuur geboren is, met (38+3) 2570 en 46 cm.