Hoi Ik heb een vraag ik kom er niet uit . 5juni laatse ms , cyclus 39a41 dagen . Nod 14juli , 6juli lichte test , 7juli test even donker als bij men dochtjertje op 4weken , 10juli cb 2-3 , 14juli bloed 1230 . Hoever ben ik nu als ik mijn laatte ms ingeef overal kom ik op 7+2 , maar gezien mijn cyclussen en testen denk ik dat de eeste test op 3+5 was en zou ik nu dus 6+4 zijn Woensdag heb ik eerste echo bij de gyn . Waar gaan ze hun op baseren op laatste ms ? Dan ga ik naar mijn idee een kleine week achteruit gezet worden maar gzan ze der dan zoiezo niet vanuit dat het mis is ? Wat doen jullie in zo een situatie ? Mvg
Goedemiddag, Het is heel goed mogelijk dat je minder ver zwanger bent, gezien de lengte van jouw cyclus. Tegenwoordig gaan we niet meer uit van de eerste dag van de laatste menstruatie om je uitgerekende datum te berekenen, maar baseren we de uitgerekende datum op de termijnecho. Dus heel goed dat je er al rekening mee houdt dat je minder ver bent. Dan valt het niet tegen bij de eerste echo. Ik hoop voor je dat je aankomende woensdag een goede echo hebt! Succes. Groetjes Monique
Dank je wel voor het antwoord , dus ze gaan enkel uit van de echo dan heel fijn ! Ik laat nog weten wat de echo zegt woensdag Groetjes
De echo was goed ben nu 6 weken en 6 dagen . Hartje klopte alles was goed , klopte met wat ik dacht , ik dacht nu 7en 1dag te zijn dus was ongeveer gelijk . Super happy