Hallo dames, Ik heb een kennis en die drinkt tijdens de zwangerschap Redbull, voelde het kindje ook vrij snel in het begin van de zwangerschap en nu is het zo dat het kindje te snel groeit voor haar baarmoeder. Ik heb echt het idee dat de redbull echt niet goed is om te drinken. Ik lees ook dat meedere mensen dat tijdens zwangerschap drinken, maar ik vind het niet verantwoord. Hoe staan jullie daar tegenover? Gr Bel
Hoi Bel, wij zijn altijd terughoudend met het drinken van Red Bull tijdens de zwangerschap. Je kindje krijgt de caffeine en suikers ook te verwerken en dit is niet goed voor de rust van het kindje. Nu is een blikje een keer niet erg, maar je moet er zeker mee matigen. Dat zelfde geld voor koffie, maar daar is de concentratie minder sterk van. er is wetenschappelijk voor zover ik weet geen uitspraak over gedaan, maar vaak Red Bull is in mijn ogen niet goed voor het kindje. Beetje minderen dus voor de vrouwen die het vaak drinken. Groetjes Brigitte
Dank je wel Brigitte, ik drink het zelf ook zeker niet, ik wil mijn kindje dat niet aan doen, en trouwens ik lust het niet eens hihi. gr Belly