Iris trekt zo'n twintig keer op een dag haar broek, sokken en luier uit. Ze is volgens mij ook bezig om zindelijk te worden want trekt voortdurend haar luier uit als er een plas inzit. Vervolgens gooit ze de luier zelf weg.... Dit betekent heel wat luiers op een dag! Hoe gaan jullie er mee om als jullie peuter zich continu uitkleed? Vind dit nog best lastig want straffen is geen optie maar continu haar gang laten gaan is natuurlijk ook geen optie. Liefs Eva
Isabella is daar dus ook mee begonnen. Ik doe het gewoon weer aan en zeg dat ik het liever niet heb. Alleen de luier nog niet.
Ik deed het ook toen ik klein was en toen heeft mijn moeder gezegd dat ik zo beestjes in mijn billen zou krijgen, het meest genante van het verhaal is dat ik dat op mijn 13e nogeens herhaalde en mijn moeder onder de bank heeft gelegen van het lachen omdat ik het a die jaren ben blijven geloven..... Maar misschien is 5 maanden nog een beetje jong voor dit leugentje
Ana-Lucia loopt dus ook heel veel in haar blote billen rond, die broek moet echt elke keer uit, van de luier blijft ze gelukkig nog af. Ik laat haar gewoon zonder broek lopen, als ze koud krijgt dan komt ze toch weer met haar broek naar mij gelopen, anders gaat de broek weer aan als ik haar luier verschoon en ik doe zoveel mogelijk een rokje aan met een maillot, want dat vindt ze niet erg.