dit was echt grappig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijntje1985, 13 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

    dolfijntje1985 Bekend lid

    28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik had ons babytje nog niet echt gevoeld dacht het wel afentoe licht gevoelt te hebben maar wist het niet zeker nou gister avond lag ik op de bank bij me vriend film te kijken en hij had zijn hand op mijn buik en voelde toen heel duidelijk ons babytje aan de binnen kant tegen de buiten kant aan duwen daarna haalde hij zijn hand ff weg en voelde ff niks meer en later legde hij zijn hand er weer op op de zelfde plek en voelde de baby daar weer heel duidelijk echt zooooo gaaf dat was echt heel bijzonder dat moest ik ff vertellen

    liefs diane
     
  2. sinitta

    sinitta Actief lid

    29 mei 2007
    132
    0
    0
    School spw!
    groningen
    jaaa:) das heel leuk hihi!
     
  3. Fientje29

    Fientje29 Bekend lid

    18 okt 2006
    542
    0
    0
    België
    Leuk hé.
    Ikzelf voel ons zoontje, maar mijn vriend kan hem nog niet voelen.
    Heb wel de indruk dat de schopjes nu duidelijker beginnen te worden; dus binnenkort kan mijn vriend er ook van mee genieten.

    x
     
  4. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Super ! Gaaf zeg.. Geniet ervan !
    Ik voel echt plopjes zeg maar, soort van tikjes van binnen, maar aan de buitenkant is niks te voelen!
    Komt nog wel, bij mij waarschijnlijk iets later, vanwege mijn placenta die aan de voorkant ligt :p

    -xxx-
     
  5. chantalk

    chantalk Fanatiek lid

    heerlijk is dat hè?
    geniet er lekker van meid ;)
     
  6. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    leuk zeg, ik wil dat ook wel maar of dat ooit zal komen is maar de vraag, mijn placenta ligt aan de voorwant dus ik voel het niet schoppen
     
  7. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Haay Sonja, voel je ook helemaal niets van binnen ?
    Ik wel al af en toe.. Maar ook als je placenta aan de voorkant ligt zou je het gewoon zelf kunnen voelen, alleen aan de buitenkant wat minder snel!
    Je moet gewoon lekker ontspannen liggen en je even op je buik concentreren... Wie weet voel je allang leven in je buik, en herken je het gewoon niet !

    succes! -xxx-
     
  8. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hee wat leuk zeg!
    Dus de kleine reageert echt op de hand van je vriend!
    Super leuk!
     
  9. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik voel alleen snachts gedraai in me buik , maar schoppen voel ik niet.
    van de buiten kant voel ik verders ook niks , alleen binnen in als ik dan op bed lig dan voel ik het af en toe en dat is voor al snachts.
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Geniet lekker van het getrappel in je buik meid!
    Ik vind het echt het aller mooiste! Vooral ook voor mijn man...die kan al echt met de kleine spelen!
    Elmo
     
  11. CreaLinda

    CreaLinda Bekend lid

    31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Dat is echt superleuk! Dat deed die van ons ook. Nu wat minder, maar hij schopt des te harder!

    Linda
     
  12. MamaMirella

    MamaMirella Fanatiek lid

    6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Nou Sonja, je voelt het iig. ! Ja toch!
    Is zowiezo een goed teken, de jouwe is 's nachts dus actief ! Oeiii.. Dalijk slapeloze nachten hihihi ;)

    -x-
     
  13. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    oooh ik kan niet wachten tot dat bij mij ook gaat gebeuren!
     
  14. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    dat zegt gelukkig niks, ik was in me moeders buik ook snachts erg actief en toen ik eenmaal was geboren heb ik denk een winterslaap gehouden want ik sliep zowat alleen maar.

    en idd ik voel het gelukkig wel voor al als ik op me rug lig , vind het alleen niet zo leuk voor me man want die kan het niet voelen,hij vind het zelf ook erg jammer, misschien dat het nog komt als het groter is als ik op het eind loop.
     

Deel Deze Pagina