Ze zien er niet mooi uit, maar de spaanse sloffen van de Schoenenreus. Hier zit een fijne, niet gladde zool onder. Zitten heerlijk en zijn lekker warm!
Vandaag deze bij een groot tuincentrum gekocht! Daar hebben ze soms best leuke dingen! Lekker warm, absoluut niet glad! sAan de zijkant zitten 2 felroze knoopje (vind ik zelf handig ivm links en rechts) En ik vind ze ook nog erg leuk, moet natuurlijk wel je smaak zijn
Hartstikke leuk!! Dit soort bedoel ik!!groot tuincentrum.. Waar o waar? Dit model anders ook dichterbij of online te koop??
ik draag ballerina`s van het merk Crocs, worden wel vaker ipv pantoffels gebruikt. Lekker makkelijk kun je ook nog eens op je sloffen naar buiten zeg maar Platte damesschoenen | Comfortabele platte schoenen | Crocs Nederland officiële website die sloffen van het tuincentrum lijken ook erg op de sloffen die ik ooit van sint van de hema gekregen heb. Maar die hadden een simpelere kleur. hema | MCsfashion Blog
Bij de hema hebben ze ook lekkere sloffen met rubberen dunne zool dus eindelijk niet meer glijden over mijn gladde vloer
Ik heb ze ook van de Hema. Maar dit soort model wat jij zoekt verkopen ze in het centrum zo ongeveer bij elke schoenwinkel,hema,action of V&D ofzo!
Bij van haren hebben ze vind ik ook leuke op dit moment, kun je ze ook nog online bestellen! Hoef je er niet heen! Scheelt weer toch!!