hallo allemaal ik weet dat de meeste het verschrikkelijk vinden - maar ik vind het erg leuk: Een autosticker. Bijvoorbeeld zoals 'my family' - of "Nina en Suze rijden mee" https://www.babygoodies.shop/aan-boord-autostickers-bestellen.html Nu hebben we een nieuwe auto gekocht en voor de sticker van babygoodies zijn de kinderen wel te groot nu. Dus ik wil wat anders. Om onze auto nét wat unieker en van ons te maken (net wat unieker dan alleen het kenteken ) Maar wát ? My family is leuk - maar ik vind nét niet de juiste personages. En hoe meer ik ze bekijk- hoe meer ik twijfel - hoewel ik de plaatjes als ze op een auto zitten wel erg leuk vind. Zijn er anderen die iets hebben? En wat dan? Het moet nog wel enigszins subtiel zijn Geen striping ofzo. En ook onze namen hoeven er niet echt op. Maar wat dan wel? Ideeen? Voorbeelden?
deze vind ik echt gewéldig.. alleen niets voor ons . En dat is een beetje het probleem met de family's . Ik twijfel overigens ook over misschien een gewone korte - krachtige tekst. Maarja.. wat dan. Of een symbool ofzo. Ik kom er maar niet uit. Maar als één van mijn kinderen starwars leuk gevonden had, had ik zéker voor deze gegaan
Oh en ik beplak mijn man's auto ook.. heeft tijdje rondgereden met Caution, this vehicle is a transformer 😬