We komen er niet uit. Argh! Gelukkig hebben we nog even, maar ik krijg het idee dat er niets is wat leuk genoeg is. Vele namen zijn leuk, maar ze zijn allemaal niet DE naam. We hadden tot voor kort Senn in gedachten, maar ik lees en hoor verschillende mensen die zeggen dat het vaak als Sem wordt verstaan en dat vind ik echt niet leuk. Verder staan deze namen op ons lijstje (maar allemaal net niet dé naam, maar even ter inspiratie); Lennox Dex Noud Vigo HELP!!!!
Ons meisje had bijna lennox geheten dus dat vind ik een meisjes naam (kan beide weet ik) verder vind ik noud leuk voor een jongen. Senn ook wel wat vind je van Lenn? De rest vind ik niet leuk.
De namen staan er ter inspiratie. We zoeken dus een andere naam, maar dat is de stijl waar we van houden
Senna! Ik hoor dat laatste tijd vaak als meisjesnaam maar dat is toch bij mijn weten echt een jongensnaam. Denkend aan de autocoureaur Ayrton Senna Finn Stan Loek Nino A(a)ron Raaf Seph Josh Fender Ni(e)ls Luc/Luuk Maik/Mike Roan Axel Lennon Boaz Mick Boyd Dave/Dav(e)y Cas Djay/Jay Glenn Twan Jake Timo Xavi Quint(en) Yaro / Jaro
Fenn : verkorte vorm van de naam Ferdinand Lex - Lexus Sten Raf Jorn Stag Zeb Boet Skip Rex Glenn Daaf Jint Flynn Kes Fenno Milo Tibo Zino Vico Nio Lino Axel Kyler Thorvin Marix Ivan Nander Skyden Lothar Tyron Maxin Runar Xander Ryder
Ik zou gewon voor senn gaan.klinkt echt anders dan sem. of maddox vind ik ook wel in jullie rijtje passen
Oeps, late reactie.. Had m niet gezien! Eigenlijk.. Nee? Vrijwel nooit gehad.. Hij is nu 1,5 en ik denk dat dat 2x gebeurd is. En weet je, dan zeg je het 1x en dan weten ze het voortaan! Dus ik vind dat ook niet zo'n probleem. Voor ons is het ook even een twijfel punt geweest hoor, maar ik vind jongensnamen ontiegelijk moeilijk & we vonden Senn beide geweldig. Ben er nu ook echt blij mee dat we het toch hebben gedaan. Inmiddels weer 8 weken zwanger, dus ben nu al bang voor de jongensnamen haha! Meisjes weet ik genoeg, maar ik denk stiekem dat ik alleen maar jongens krijg
Dank jullie wel allemaal We zijn eruit! Pfieuw..... het is toch nog iets anders geworden dan Senn, maar hou t wel nog even voor mezelf Succes met namen verzinnen Kellebel. Ik herken je "probleem" helemaal