Lennon blijf ik nog steeds wel leuk vinden maar de naam valt af, manlief vind het geen leuke naam en mensen gaan denk ik elke keer de vergelijking maken met John Lennon. Lenn vind ik wel leuk maar ik vind het een beetje onaf klinken en je gaat al snel Lenny zeggen... Bedankt voor de reacties!!
Lennon vind ik echt niet mooi, ik dacht meteen aan lemon. Lenn Benjamin vind ik dan wel een leuke naam.
Ik vind Benjamin leuker dan Lennon, dus ik zou er dan eerder Benjamin Lennon van maken, al kan dat ook klinken alsof het een achternaam is natuurlijk . En anders Lenn Benjamin, of wat vind je van Benjamin Lenn? Vinden jullie Lennon gewoon leuk, of is het een vernoeming naar DE Lennon? Zo ja, dan hebben jullie een goede muzieksmaak .
Ik heb ook meteen een John Lennon associatie. Als ik een kindje zou tegenkomen die Lennon heet dan zou ik denken dat de ouders Beatle fans zijn. Het is een bijzondere naam die ik eigenlijk wel leuk vind.
Mwah.... Maar lees dat je vriend het geen leuke naam vindt, dus hoef je er ook niet meer over te twijfelen Je schreef dat je zoontje half Spaans/Portugees zal zijn (als in kwart Spaans, kwart Portugees, half NL? Of echt 50/50? Dan zou ik gaan voor een minder Engelse naam en een iets zuidelijker getinte naam. Hoeft niet direct Pablo ofzo te worden