Alles kost geld tegenwoordig

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door tetta, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even de reden waarvoor ik dit topic open. Mijn beste vriendin belde me net, ze wilde iets leuks gaan doen. Meestal draait dat op shoppen uit maar nu wilden we eigenlijk een keer iets gaan doen wat geen geld kost. Maar we kunnen gewoon niets bedenken.

Heeft iemand van jullie leuke ideen om te doen wat geen of weinig geld kost?

2. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    een stuk wandelen, lekker naar t bos of strand, hoewel je daar natuurlijk wel naartoe moet... En dat kost geld....

Pfff moeilijk...

3. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

Lekker wandelen, of naar een kinderboerderij met de kleine of uhm.. Naar het bos,

4. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Met of zonder kinderen?

Met kinderen zou je bijv. naar een speeltuin of een kinderboerderij kunnen gaan. Of gaan zwemmen (in een meertje of in zee).

Zonder (of evt. met) kinderen: een stadswandeling, natuurwandeling (bos, strand), met een filmpje op de bank, gewoon gezellig theeleuten bij 1 van jullie thuis, een spelletje doen....?

5. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    tja ik zou uitkomen op kinderboerderij
    of bos wandeling of speeltuin

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    saampjes: tv avondje, middagje. popcorn erbij, wat te drinken en naderhand lekker bijkletsen. optie 2 lekker naar het bos of stukje natuur met wat lekkers om ergens te stoppen. uitwaaien op het strand. misschien samen iets doen als monepoly ofzo

met kids is er genoeg te doen. denk aan speeltuin, kinderboederij, bos, strand

7. Eeksie

Eeksie Bekend lid

10 jun 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    ergens lekker gaan picknicken... Inderdaad een wandeling maken door de natuur of stad, fietstocht...

8. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik bedoelde inderdaad zonder kids. Zij woont nog bij haar ouders en ik momenteel bij mijn schoonmoeder in totdat we in ons appartement kunnen.
    Filmavondjes zitten er dus niet meer in, deden we wel vaker in mijn vorige woning, maar bedoelde ook vooral overdag. Ik hoef niet meer te werken en zij zit nog op school en heeft veel vrij dus dan vervelen we ons vaak.
    Wandelaars zijn we allebei niet echt en zij heeft geen fiets en die van mij staat zolang in de opslag. Pfff, we zjin maar even langs ons appartement gereden, om haar het laten zien waar dat ligt en eventjes wat boodschapjes gedaan.

Met de kleine zou ik inderdaad straks naar een speeltuin of iets dergelijks gaan maar om daar nou alleen heen te gaan :D

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    ergens picknicken op het strand, bos oid?

10. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Om eerlijk te zijn doe ik bijna nooit iets wat geld kost.
    - Picknicken langs het water, heel leuk, eten moet je toch dus dat kost geen geld. Boekje mee, flesje water en lekker kletsen.
    - In de tuin zitten
    - Knutselen, collages maken uit oude tijdschriften (niet zo mijn ding maar kan erg leuk zijn, er staan de mooist hipste plaatjes in oude dingen, als je die combineert kun je echt iets moois maken voor aan de muur)
    - Cake bakken
    - Koffie leuten
    - Kinderboerderij, ook heel leuk zonder kinderen, kun je tenminste uitgebreid die ene leuke geit knuffelen.
    - Bankje in het park
    - Stukje lopen, hoeft geen eeuwige wandeling te zijn.
    - Stuk fietsen
    - Veldboeket maken voor op je tuintafel

Kijk anders eens hier: www.kiind.nl

11. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

koekjes bakken! heerlijk :D

Deel Deze Pagina