Lenor Unstoppables luxueus 275 g online bestellen | AH.nl Heeft iemand deze al aangeschaft? En wat waren jullie ervaringen?
Een woord geld klopperij. Net gekeken wat het was. Geur voor machine. Dopje was middel extra bereik je denk ik het zelfde.
Vorige week gehaald en gebruikt. Ruikt idd lekker.... Voor eventjes. Voegt niks toe aan de geur vd was... En is mega duur
Hier hangt de was op zolder en ruik het in de woonkamer nog. Heerlijk. Ik heb de roze, maar de blauwe schijnt ook lekker te zijn. Ik doe maar een klein laagje in het dopje, dus helemaal niet zoveel. Blijft ook lang in de kleding zitten.
Die tekst ook... "doe een beetje, of veel, in de dop" neeeeeeeeeeeeeee. Echt? Moet er wat in? Joh!! -___-
Ik heb ze toevallig vandaag nog gebruikt voor het eerst. De blauwe. Heb ik gratis gekregen bij aankoop van de normale Lenor wasverzachter. Zo'n testertje dus met een kortingsbon bij.. Die zijn indd duur. Had het meteen trg op de rek gelegd toen ik de prijs zag haha Maar vond ze echt heel lekker ruiken. Weet niet voor hoelang dat blijft. Ben benieuwd
Ik heb ze laatst gekocht toen ze in de aanbieding waren bij de AH. Vind het wel lekker ruiken, maar zal het niet opnieuw kopen.
Is dit dan ook een wasverzachter of doe je dit er naasf de wasmiddel en wasverzachter bij? Wel duur hoor. Als ik wasmiddel gebruik met de blauwe wasverzachter van lenor ruik je het na 2 weken ook nog...
Tip: zuig met de stofzuiger een half dopje kralen op...ideale stofzuigerparfum!!! Je hele huis ruikt fris!
Dit alleen liep ik er fysiek langs... Mijn man heeft eczeem dus kan niks hebben qua parfum, wel handig want zo koop ik die dure troep niet!