Hoi Ik ben aan het kijken om er te bestellen. Ze zijn daar een pak goedkoper. Maar welke maat moet ik nemen? Ik heb normaal 39 à 40. Die van mijn zus zijn maat 38 en zijn me net te klein, dus ik zou 39 bestellen, maar welke amerikaanse maat is dit Oh ja, iemand enig idee van de invoerrechten? 25% ongeveer? Betrouwbare sites mogen altijd! Alvast bedankt!
Sowieso eerst het betreffende model even passen in de winkel is mijn advies. Ik heb meerder paren Uggs en de ene valt klein, de ander weer groot. Zou zonde zijn als ze na een paar weken binnenkomen en ze blijken niet te passen! Kijk eens op de hyves site Uggs - Hyves.nl Hier vind je veel informatie!
Invoerrechten kun je volgens mij bekijken op douane.nl. Ik zou als ik jou was even naar de winkel gaan en daar de Uggs passen, de maat onthouden en ze dan pas bestellen. Een collega van mij had ze ook besteld en ze vielen niet goed (te groot) en ja, dan zit je dan.... Kopen via internet of postorder door particulieren
Dat ligt idd aan het model. Want de classic tall in maat 7 (38) zit goed/net iets te ruim. De short en de cardy vallen in maat 7 weer iets kleiner uit, en ik heb nog van die leren uggs en die zitten echt super in maat 7.
ik heb mt 6 in amerika ( heb 38 ) vraag anders even om de zool lengte van de laars en vergelijk dat met een soort gelijken schoen van je zelf