Staat idd super. Krijg nu ook vel zin om t weer flink te knippen. Maar ik heb nu net zo'n lang haar....word gek van dat eeuwige getwijfel.
yesss i lve it. supergoed kapsel ben zelf jaren lang een kappersmodel voor wedstrijden geweest dus heb ook al de nodige modelletjes gehad. en kort vooral ultrakort is zo gaaf!!! maar staat echt niet iedereen maar jij hebt t kopie er echt voor. en over week of 4 met een sjaal erin heb je model nr 3
Bedankt! @ Mirell Leuk hoor, model zijn @ crisje Gewoon doen, groeit vanzelf weer aan @ Corina, Ja lang haar vind ik bij mij juist weer helemaal niet staan. Net omgedraaid dus
Erg leuk Zou alleen niks voor mij zijn, vind het wel leuk maar zou mij niet staan (ik wil ook een kort koppie!!!)
I know, daarom ben ik ook net een kameleon Dan kort en dan weer lang, dan weer dreads, dan weer iets anders. Gelukkig groeit mijn haar heel erg snel. Ben in 3 jaar tijd van een kort koppie naar lang haar gegroeid, een eind onder mn schouderbladen, dus behoorlijk lang. Misschien voor de zomer, voor mn nieuwe metamorfose, als ik 30 kilo afgevallen ben en mn slanke lijn weer terug heb
Het staat je echt supergaaf!!! Je hebt er idd ook t koppie voor en blijkbaar dus ook t haar Ik hou zoooo van verschillende stylen haar, alleen kan t helaas nooit waarmaken vanwege mijn krullen/slag en turkse haar Heb t nu ook megakort voor mijn gevoel, maar hoop werk dus als je geen stijl haar hebt Hoop dat t snel weer lang is! Het staat echt super bij je, die piekjes enzo...super resultaat!
Kijk dat is nou leuk geworden. Goed hoor. En 2 kapsels in 1 want over 4 maanden heb je het kapsel op foto 1
@ Daantje op v. koblenco lijken heb ik echt al heel vaak gehoord ik zie dat echt niet hoor. er zijn zelfs al 2 keer mensen met een fototoestel naar me toe gekomen omdat ze dachten dat ik het was en of ik met ze op de foto wilde, nou sorry, maar dan ben je toch suf of niet Sinds ik in belgie woon hoor ik het trouwens bijna nooit meer @ crisje Das een goed streven, je haar lekker kort als je op gewicht bent! Gaat wel goed he, je bent fanatiek bezig! Goed hoor! @ Snoopy, Ja, maar ik heb ook al vaak genoeg kapsels gezien die ik echt leuk vond maar niet kon omdat mn haar zo steil is (soms ook irritant hoor) Dus alles heeft voor- en nadelen @ draak, dankjewel. idd even laten groeien is het als op foto 1 of 3
Hey Female, echt supergaaf staat dat kapsel bij je. Ik ben heel vaak model voor mijn vriendin, als ik er aan denk zal ik vanavond even een foto plaatsen (alleen is dat wel een foto van mijn vorige kapsel, nu is het nog weer wat korter, maar wil het weer wat langer). De laatste profielfoto van jou had je ook al zo'n gaaf kapsel! Oh je en om nog even terug te komen op de voorbeelden die je had geplaatst, ik was ook voor nummer 1 gegaan. En ja je lijkt echt op Victoria Koblenco
leukkkk zeg,, doen hoor ik heb ook een kort koppie en ben er nog nooit zo blij mee geweest, heeerlijkkk ik heb van dat dunne sluiken haar en dat hangt maar langs je gezicht als je lang haar hebt dus dit mmm zo blij mee ene eeee mannen vinden het ook prima