moet even mijn ei kwijt ben erg boos nu wij krijgen altijd ronde de 13e onze uitkering bleek dat mijn man ineens 519 ero minder had ik heb toen gebeld met het uwv en ze zei dat is naar thijhuis gegaan dan moet u daar heen bellen ik nummer gezocht kun je pas bellen met hun als je een brief had gekregen we kregen 22 feb een brief dat uwv een fout hadden gemaakt en dat ze het die dag nog gingen overmaken naar ons mijn man heeft afgelopen vrijdag gebeld zeiden ze van ja we kunnen alleen zien dat het gereseveerd staat maar niet of het overgemaakt is maandag weer gebeld ja meneer we bellen u binnen 24 uur terug mijn man kwaad natuurlijk hij zegt wat 24 uur jullie bellen me binnen 2uur terug binnen 2 uur werd hij gebeld door diegene die ons die brief heeft gestuurd hij zegt ja wij hebben het overgemaakt naar thijhuis en hun hebben het terug gestord maar dan moet er eerst een briefje naar arnhem voor een stempel en wordt terug gestuurd woensdag moet u u geld hebben ja zou fijn zijn wij hebben een paar betalings regelingen die betaald moeten worden anders beginnen we weer van voor af aan vandaag nog steeds geen geld mijn man werd gebeld door die man van het UWV en zegt meneer het geld moet er opstaan nu ik zeg nee hoor heb net gekeken mijn man ook nog een keer kijken nee hoor nog steeds niet hij belt gelijk het uwv terug zegt dat mens aan de telefoon ja thijhuis zou het aan u overmaken en dat kan 10 werkdagen duren en breekt het telefoon gesprek af omdat mijn man een boze stem had ja duh is toch logisch als er ineens 519 euro minder op je bank staat door een fout van uwv en kreeg hij gister ook nog een brief dat ze hem 45 tot 50%afgekeurt hadden terwijl hij 100% afgekeurt is het antwoord was natuurlijk dat er een computer storing is geweest bij het uwv pff wordt hier gestoord van sorry moest het even kwijt kan wel janken
Ow wat erg.... Kun je niet ff bellen met datgene/degene waarmee jullie een regeling hebben en het uitleggen en ook zeggen dat jullie dat kunnen bewijzen. Misschien dat er dan ff een paar dagen uitstel gegeven kan worden.
van de uwv staat het er altijd om 9.00 al op maar wat ik niet begrijp is die man van ht uwv zegt dat hun het overgemaakt hebben en die vrouw zeg door thijhuis @winnie ik ga zo maar even bellen
Ja zou inderdaad straks nog een keertje kijken , ik moet vandaag ook een betaling van het uwv krijgen maar er stond bij mij net ook nog niets op !!
Als het een soort van loonbeslag is dan is het uwv verplicht om het geld aan Tijhuis te geven... Maar als er een fout is gemaakt, dan moeten ze dat geld gewoon zo snel mogelijk terug geven(vind ik). Ik zou er achteraan blijven bellen hoor.
breek me de bek niet open over het UWV ... vraag me af wat de mensen voor opleiding hebben gehad die daar werken ...
ik werk bij een vestiging van tijhuis, kan helaas nu niets voor je doen, want ben met verlof... maar idd, als je nog geen brief van tijhuis & partners hebt ontvangen, kunnen zij ook nog niets voor je doen.
Een vriendin van me werkt er. Je moet in elk geval HBO hebben tegenwoordig, Zegt trouwens helemaal niks een opleiding.
Oke, maar ze hebben toch volgens het uwv geld van jou gehad, dus dan moeten ze dat toch wel na kunnen kijken?? Wel een vervelende situatie zeg.
Als er beslag is gelegd op de uitkering, of een deel ervan MOET het UWV hier gehoor aan geven. Dat is geen fout, maar dat is de wet. Als zij van de deurwaarder hierover bericht hebben gehad, moeten zij dit dus uitvoeren. Ook als de klant het hier niet mee eens is. Tja, en dat het geld er niet om 9u opstaat, tja er kan bij de bank ook een vertraging optreden, waardoor het er later opstaat!!
dat klopt, zit even te bedenken wat je het beste kunt doen. jammer genoeg kan ik nu niet in het systeem van het werk kijken. uwv heeft jou gezegd dat het geld naar tijhuis is gegaan? weet je ook wanneer dit is gebeurt? gaat wel om een hoop geld vind ik.
Weet je waar ik moe van word? Van mensen die de medewerkers meteen persoonlijk afkraken! Word er ook moe van om steeds hetzelfde te moeten zeggen, maar doe het toch: Ja er gaat een hoop mis bij het UWV, ga ik zeker niet ontkennen, maar de meeste gevallen..lees: MILJOENEN..gaan gewoon goed, maar daar hoor je natuurlijk niets over! Ik snap dat het heel erg vervelend is (heel zacht uitgedrukt) maar vaak is het idd zo dat er door storingen, verkeerde informatie vanuit andere instanties of de klanten zelf, er wat fout gaat! Tuurlijk verprutst het UWV het ook vaak zat! Maar in dit geval zou het best zo kunnen zijn dat door Tijhuis bv niet op tijd doorgegeven is dat het geld niet meer naar hen moest maar naar de klant zelf. Zou Tijhuis de schuldige zijn, niet t UWV. T is natuurlijk heerlijk klagen en de 1e die de dupe daar van is is degene van wie je het geld zou moeten ontvangen, logisch ook maar wilde toch ff de andere kant van het verhaal vertellen, want word er schijtziek van om steeds opmerkingen te moeten lezen als: "wat een achterlijke mongolen daar, en goh wat voor opleding hebben ze, of wat kunnen ze nou wel'.. Niets mis met mijn opleiding, niets mis met mn hersens of inlevingvermogen, en ook niets mis met mijn klantvriendelijkheid. Het zijn verdomd ingewikkelde wetten, systemen werken niet altijd even mee en de schuld ligt niet altijd bij die achterlijke driekwarters! Ja, ik werk bij het UWV dus.
Ja, ik werk bij het UWV dus.[/QUOTE] en ik werk bij tijhuis en daar gaat ook weleens wat mis, net zoals persoon boven mij omschreven heeft. maar.... we horen ook vaak genoeg bedankjes, dat het goed is gegaan en dat het zo goed is opgelost. helaas gaat het niet nu even niet over. ts wil graag dr 500 euro terug en weet niet waar ze nou heen moet.
snap ik, en vind t ook ontzettend vervelend voor ts. Maar naar de zoveelste klaagtopic over het UWV en haar achterlijk medewerkers wilde ik graag míjn frustraties eens kwijt. Fijn dat dat ook kan op dit forum