Ja, wat een lekker weertje, ik heb net een lekkere wandeling in het zonnetje gemaakt met de hond, die was ook helemaal dol. Vanmorgen tulpen gehaald, ramen lekker open gezet, heerlijk! Wij hebben eind van de zomer bij een tuinmeubelzaak van die kunststof rotanstoelen gehaald, waren flink afgeprijsd, omdat hij ging verhuizen. We hebben onze houten tafel wel gewoon gehouden. Staat leuk en zit heerlijk.
In de lente is mijn meisje geboren, heerlijk met haar en de hondjes wandelen,kleedje mee en in het gras hangen. Sávonds nog lekker op balkon van een wijntje genieten en BIEFSTUK op de BBQ HHHMMM.
ooooh ik krijg er helemaal zin in als ik jullie zo lees! Kanniet wachten, maar als ik nu zo naar buiten kijk :'( Gaan we ook nog es volgende week verhuizen dus t is een grote puinzooi in huis, nergens leuke hyacinten of tulpen te bekennen (zo zonde t is toch een zooi nu) en ook de zon laat op zich wachten. Pfff en jullie wijzen me door de zomerjurkjes-schetsen effe weer op mn figuur...aaaarghh ik mag wel opschieten met lijnen, t is bijna lente! *jippie*
Jaaa Lentekriebels Ik heb vandaag zelfs de tuindeur openstaan zo'n lekker weer is t hier Ik verheug me helemaal op de lente/ zomer, zeker nu we 1 april de sleutel van ons nieuwe huis krijgen endaar een geweldige tuin bij zit
Ik vind het alleen al geweldig dat dan iedereen zo lekker goed gemutst is 8) werkt meteen op je gemoedstoestand! Hier vandaag, zonnetje... een maffe kater en een hond die telkens in en uit willen, lijk wel een portier Zelfs de beesten genieten van de eerste straaltjes! Ik kreeg vanmorgen die kriebels en ik dacht... laat ik eens hierover een topic plaatsen om de rest van de dames alvast in de sfeer te brengen
En het is je goed gelukt...telkens al ik hier de berichtjes lees voel ik het zonnetje gewoon. HA HEERLIJK
ik kan écht van de winter genieten. maar de lente, oeioei. Dan kan mn meissie in de wandelwagen, lekker saampies wandelen in t zonnetje, héérlijk!
Oja.... heerlijk die lente kriebels! Vanmorgen heb ik nog een lekker buitenritje gemaakt door de bossen.... laat het mooie weer maar komen! Nadat ik terug op stal was scheen de zon flink. Over een paar maandjes komen de eerste merries voor de hengst! Helaas geen veulentjes dit jaar hier Ik kan haast niet wachten met de grote schoonmaak! Lekker alles buiten zetten en flink aan de schrob en de poets Groetjes Cynthia
Haha ben normaal erg 'jaloers', maar die eerste zonnige dagen, de dagen weer zien lengen en bandjes zich zien aankondigen voor de zomerfestivals is ook wel heel lekker hoor Dat lijkt me echt rot als je daar zo lang op moet wachten. Zei het vandaag nog tegen de man. Zaten lekker in de auto, zonnetje scheen naar binnen... Echt zo'n lentegevoel kreeg ik.. En januari is al bijna om toch? Februari is maar kort, in maart wordt het alweer officieel lente
Ik 'hoor' de lente ook al onder de vogels en kijk uit naar mijn favoriete seizoen: ... fietsen met dunne kleren aan, een lentebriesje in het haar... ... jonge dieren buiten, bomen in knop... ... vroeg licht, later donker buiten... In februari kan het prachtig weer zijn, dus ik ben positief ingesteld Kom maar op, lente