Lente /zomer kleding drama

Discussie in 'De lounge' gestart door crystals, 12 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    Onder een jurk / rok draag ik vaak een fiets broekje. Ook als het een maxi-jurk is. Ik vind dat gevoel van alleen een onderbroek en dan je benen die aan elkaar plakken niet fijn. Dus de legging hoeft er niet eens onder uit te komen. Een wat langere legging kan ook. Zou dan wel weer voor katoen gaan en dan bijvoorbeeld capri model.

crystals vindt dit leuk.
  2. Triangel

Triangel Niet meer actief

Dit doe ik ook. Maar dan vaak een corrigerend broekje met pijpjes en hoge taille, winwin situatie: geen plakkende (en pijnlijk schurende!) benen en het oogt slanker/strakker. Die van de Zeeman vind ik prettig.

crystals, iMoeder en DastyQueen vinden dit leuk.
  3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik ben ook wat voller op mijn billen, heupen en bovenbenen en slank in de taille.
    Laatst de broek uit de link gekocht, zit erg comfortabel en mooi. Ik draag er zelf een shirtje met korte mouw bij, maar je kan de broek met van alles combineren. Ook qua schoenen; pump, sneaker, slipper, sandaal. Misschien dat zoiets dergelijks een optie voor je is?
    http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0538993002.html

crystals vindt dit leuk.
  4. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Die is ook erg leuk inderdaad. Ik hou met blazers wel van getailleerd zonder sluiting het liefst.

5. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Dit is zo herkenbaar! Ik hou er ook absoluut niet van het gevoel van alleen een onderbroek aan hebben. Goede tip ik zal eens gaan kijken naar die broekjes en ook die corrigerende broekjes

6. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Dankjewel deze vind ik inderdaad ook verassend leuk. Een beetje gekleed maar toch ook comfy thanks. Heb denk ik ook wel een truitje waar dit leuk mee zou staan.

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik doe dat ook, niks zo akelig als in de zomer van die zweetbenen. en ook met een panty doe ik het (en mijn dochter van 8 ook) omdat wij beiden een hekel hebben aan het gevoel dat het kruis zakt.

Triangel, iMoeder, crystals en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Bij C en A hebben ze katoenen leggings in verschillende lengtes. Ook fietsbroeken lengte. En zitten niet strak in de taille.

crystals vindt dit leuk.
  9. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik zou toch ook eens bij een boetiek langsgaan waar ze je gewoon face-to-face willen helpen. Dat lijkt misschien spannend maar ik vind dat uiteindelijk zó fijn juist!

Of de hele dag eens uittrekken op een rustige dag en op je gemak alles meenemen naar de pashokjes. Zalando zou ik juist niet aan beginnen, teveel keus. Eerst weten wat je staat qua kleur en pasvorm, dan pas kopen. Wehkamp kan op de website ook helpen trouwens.

Ik heb een zandloperfiguur en kan echt alleen maar strakke ‘korte’ kleding aan, geen A-lijn jurken, of maxi jurken, en ook geen dichte hals. Is ook irritant maar met dit in achterhoofd koop ik altijd raak online

crystals en DastyQueen vinden dit leuk.
  10. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Nee, maar dat lag niet aan de outfits of de styliste. Er zat veel 100% polyester bij en daar ben ik geen fan van (zweterig!!). Mijn fout, want tijdens het aanmaken van je profiel kan je laten weten welke stoffen je absoluut niet fijn vindt :p

De outfits zelf vond ik geweldig. En het heeft me ook geholpen qua zelf winkelen. Ik spot nu veel vaker dingen die ik in het verleden niet eens zou hebben durven passen :D

crystals vindt dit leuk.
  11. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik zal eens een kijkje nemen vond de maillots van de c&a ook altijd erg fijn

DeeLighT vindt dit leuk.
  12. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Ik zal eens informeren of er een boetiek in de buurt is die dit doet. Ik zag al wel dat mijn kapper ook kleur adviezen geeft. Behalve uiteraard haarkleuren ook kleding kleuren. Dit heb ik serieus nooit geweten. Binnenkort plan ik een bezoekje in

pippa26 vindt dit leuk.
  13. crystals

crystals Actief lid

20 okt 2015
    404
    95
    28
    Nou je maakt mij toch wel erg nieuwsgierig hoor :p Ik zal er eens naar gaan kijken. Ben toch wel erg benieuwd.

14. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Huh? Ik heb ook een zandloperfiguur, en zolang iets getailleerd is staat het altijd wel goed eigenlijk.

15. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Bij mij niet, zullen vast ook wel zandlopers zijn die wel dichte hals kunnen of lange rok, ik niet iig

Deel Deze Pagina