hoihoi, wie heeft er nog leuke zomerse positiekleding liggen? Ik ben half juli uitgerekend en kan nog wel wat gebruiken. Wie of wie heeft er nog wat te koop? Gr
Ik heb ook nog wel wat, een positie spijkerrokje, wat mouwloze shirts (alleen op vakantie gedragen dus zo goed als nieuw).. Kan straks wel even kijken?
Deze shirtjes zijn allemaal mouwloos, behalve de meest linker, die heeft vleermuismouwen (kort). De rok eronder is helemaal nieuw, van mamalicious en heeft plooien en een beetje ballonmodel onderaan
De groene en kaki broeken zijn linnen, de kaki broek is met touwtjes onderin zodat je de pijpen kunt poffen. De rechterbroek met hawaibloemen is dre kwart en het shirt links met korte mouwen, pailletten met 'ROCK' en licht doorzichtig. Het groene shirt met gerimpeld decolleté heeft korte mouwen.
hoihoi, bedankt voor de foto's! die broeken zijn denk ik niet helemaal voor mij. Hoewel ik twijfel over die 3/4? welke maat is het en wat vraag je ervoor? en zou je van het knalgroene, het vleermuizenmouwen en de rockpaletten shirtjes nog een foto kunnen maken en zeggen wat je ervoor vraagt liefs
Evt voor nu een spijkerbroek. Meer en deel van mijn is van h&m. Hoef er niet de hoofdprijs voor. Hoor het wel
die shirts zijn niet helemaal mijn kleur, maar die witte broeken wel Maar is die ene een 3/4 of is het een korte? (ik ben 186 lang)
Hier het felgroene shirt, ik heb exact hetzelfde shirt in het off-white. Superzachte, lichte stretchstof! Beide gekocht voor vakantie en daarna niet meer gedragen. Ik dacht aan 6 euro per stuk. Het andere shirt wilde ik nog even op de foto zetten, die lag zo onderop. Eveneens voor de vakantie gekocht en amper gedragen. Deze mag ook wel voor 6 euro weg. De shirts zijn van Mamalicious in maat XL.
Dit is de 3/4 broek, van Esprit, in maat 44. Er zitten touwtjes onder in de pijpen om eventueel iets te rimpelen. Bij deze dacht ik aan 7,50.
Het ROCK shirt is tweemaal gedragen tijdens een optreden met mijn band afgelopen zomer, en één keer op vakantie. Het is maat XL en van Mamalicious. Deze mag weg voor 7,50 Het shirt met de vleermuismouwen is aan de zijkanten dichtgestikt zodat het aansluit om je lichaam. (dat zie je zo op de foto niet goed) Die mag weg voor 4,-