Vandaag bij name it geweest en heb ik dit gekocht. T-shirts heb ik voorlopig wel genoeg, zoek alleen nog 1 of 2 rode. Broekjes heb ik voorlopig ook genoeg, die koop ik wel bij als het echt mooi weer is. Sokken moet je wegdenken
Ik vind ze allebei leuk, maar links het leukst. Iets vrolijker, past wel bij hem zo te zien . Je hebt toevallig niet gezien of ze ook leuke meisjesjassen hebben? We hebben nu een winterjas van name-it, leuk merk! Maar geen winkel in de buurt.
Bedankt voor jullie antwoorden. Bij name it hing maar 1 jongensjas, alles was al weg en er komen geen nieuwe voorlopig. Bij de meisjes zal dat ook wel zo zijn. Ik heb die jas wat er hing gepast zodat ik weet welke maat ik online moet kiezen. Ze hebben best veel keuze maar het meeste van jassen is dus online.
Hier een link naar hun meisjesjassen. Maatje 80 tot 104 Jassen - Ruime keuze name it jongens- en meisjesjassen maten 80-98
Ah bedankt! Ik heb meteen een leuke jas gezien. Maar welke maat? De winterjas viel klein, dus heeft ze een maat groter. Moet jij een maat groter dan normaal voor je zoontje of de normale maat?
Bij name it zit ik op dit moment bij broeken maat 86 (valt nog ruim), t-shirts maat 92, 86 past nu ook nog en bij jassen en truien op maat 92. Bij jongens vind ik de jassen smal uitvallen bij de taille , daarom 92. Een maatje groter dan het shirtje eigenlijk. 86 past nu mooi qua shirtjes, 92 kan wel al maar valt nog ruim.
@Sydneys, hier is hij er nog https://m.zalando.nl/name-it-jas-brilliant-blue-na824l01d-k11.html?size=92
Jaime heel erg bedankt! Ik had mijn mandje klaar bij name it maar gelukkig twijfel ik altijd. Nu heb ik niet getwijfeld. Heb hem onmiddellijk gekocht en betaald bij zalando voordat die daar ook uitverkocht is Echt bedankt voor het zoeken. Ik koop niet vaak online dus ben er nog geen zoekertje in
👍. Graag gedaan. Ik zit zelf over een name it jas te twijfelen voor mijn dochter vandaar. Deze: https://www.zalando.nl/name-it-jas-bright-white-na823l01f-a11.html Ik vind de jas wel leuk (en dochter ook) maar vorig jaar wilde ze alleen maar haar bodywarmer aan (evt met extra vest). En ik koop natuurlijk geen jas om aan de kapstok te laten hangen. Maar ja, zul je zien ze dit jaar dan wel een jas gaat missen.
Die is leuk Ik zou wel 1 jasje kopen. Kan volgende week ineens 18 graden zijn en dan is een winterjas te warm. Geen ervaring met bodywarmers. 1 jasje, niet te duur. 25 euro max Aan zomerjassen geef ik niet veel geld uit. Het is snel te koud of te warm voor een zomerjas vind ik. Voor s'avonds als het afkoelt maar dan slapen ze en voor s'ochtends maar dat is maar kort. lente en herfst nog maar tja,...de lente is begonnen maar nog geen zomerjasweer hoewel Nederland he, kan volgende week ineens 25 graden zijn maar dan is zo een jasje weer te warm. Daarom is mijn max 25 euro
Ik heb hem inderdaad maar besteld. Beter mee verlegen dan om verlegen denk ik toch maar. En ik had ook nog twee jurken voor mezelf in het winkelwagentje waarmee ik net niet aan 85 kwam voor 12% korting. Dus ging er met jas nog 11 af ook
Hier net voor beide jongens de eerste oogst binnen, allemaal NeXT direct. Voor de jongste heb ik nog veel leuke kleding liggen die van de oudste is geweest, scheelt weer . Dit is voor de jongste: