Even een mail sturen en om de afmetingen vragen! Heb ik ook een keer gedaan, kreeg heel snel uitgebreid antwoord. Scheelt weer retour sturen
Ja, ik denk dat ik dat maar ga doen. Leuk van Next, dat autoshirt had ik ook in de folder gezien, leek me ook wel wat.
Van de week voor Emma kleren gekocht. Julia heeft nog aardig wat in de kast. De blauwe jas is wel voor haar en de roze voor Emma
Leuke kleertjes heeft name it! Een witte jas zou hier niet kunnen, blijf ik wassen. Hier op schoenenjacht, best lastig, zoveel leuks.
Ik heb echt heel veel gekocht al *zo verslavend*, maar een greep uit de collectie: Jurk van Flo Flo Girls dress with petticoa bij Ko&Flo 5021-Juul Jurk van Flo met legging, maar die zie je niet Flo Girls pixel sweat ss dres - Dress Like Flo Jurk retour http://m.kleertjes.com/Retour-.204489_DES-176.html#color:dessin; Tuniek retour Retour Belinda | Retour meisjes zomer 2015 | Merken - MazzelKidzz Webstore Quapi jurk met bijpassende bolero en legging Quapi Bloem peach | Quapi meisjes zomer 2015 | Merken - MazzelKidzz Webstore Quapi spijkerjack Quapi Britt denim blue | Quapi meisjes zomer 2015 | Merken - MazzelKidzz Webstore Dan nog spullen van Indian blue, z8, name-it, mim-pi, retour jeans 🙈🙊