Ze hebben ook deze, zal je zoon dan ook geweldig vinden. die into the wild wil ik ook kopen. Hier is zijn knuffel een olifantje Of toch die andere? Op die andere ziet die olifant er liever uit haha
Ik doe het even met linkjes ipv afbeeldingen omdat ik maar 2 afbeeldingen in 1 bericht kan plaatsen. Zoals je in de links ziet, is het (natuurlijk) niet 1op1 hetzelfde als z8, het gaat me meer om dezelfde stijl en moet zeggen, dit seizoen komen de felle kleurtjes van z8 veel voor ook bij wibra en zeeman en vooral voor zoon-op-komst weet ik goed te slagen. Heb daar geen linkjes van maar wel foto's. Tip: de facebookpagina z8 look a like. Daar haal ik ook veel ideetjes vandaan. Rokje, in meerdere kleuren, helaas voor ons maar tot maat 86 te krijgen BABYROKJE - Rokken - Baby Meisjes - Baby - Jola Mode Zelfde geldt voor dit rokje: ROK - Rokken - Baby Meisjes - Baby - Jola Mode Dit shirt voor zoon-op-komst: JONGENS BABY T-SHIRT KM - Shirts - Baby Jongens - Baby - Jola Mode Deze voor zoon-op-komst: Newborn top tekstprint Wit online kopen bij terStal Familiemode Met dit broekje: Newborn joggingbroek sterrenprint Blauw online kopen bij terStal Familiemode Jurk vanaf maat 116 (helaas net te groot voor onze dochter): Jurk knalroze gedessineerd - Voor kinderen - bpc bonprix collection - bonprix.nl Trui (ok, is niet echt een lentedingetje) vanaf maat 116, meisjes: Sweatshirt roze gedessineerd - bpc bonprix collection - bonprix.nl Shortje voor zoon-op-komst: Just Small short (chino) - Broeken / Shorts - Baby Jongens - Baby - Tuunte Meisjeslongsleeve vanaf maat 98: D-zine shirt met lange mouw - Shirts - Meisjes - Tuunte En vandaag was ik in de primark en daar vond ik ook best veel leuke z8-lookalikes, al waren dat ook allemaal de kleine maatjes. In grotere maten (vanaf 104) was dat een stuk minder. En dan van zeeman en wibra nog (rokje van zeeman, kleur komt niet goed over op de foto, is het in het echt feller. Shirts van wibra maar dat is niet mijn foto)
Dit zal hij zeker super vinden, alleen ik vind ze te. Te druk. Hou het bij de andere. Waar had je hem eigenlijk vandaan? En valt het smal?
Ik heb die gekocht bij een mexx winkel. Ik vond die collectie zo mooi! Is die winkel overgenomen alleen de bordjes van mexx moesten nog weggehaald worden in Maasmechelen. die hele drukke vind ik ook meer voor speeltuinen enz, niet voor een chik iets. Het meeste is heel erg kleurrijk, daar hou ik van Het merk is someone, een Belgisch merk small boys | someone kids Ik heb alleen maar die 2 t-shirts gekocht en die zitten normaal, netjes.
Bij de outlet in Maasmechelen? Ik moet toch eens een keer daar gaan kijken. Hoorde dat er wel wat leuke kinder winkels liggen.
Ik heb nog niets gehaald, Eva past volgens mij alles nog en Lisa heeft alle oude kleding van Eva nu . Eva was vorig jaar juli precies 1.20 (in de Efteling gemeten ) en zal deze zomer dan rond de 1.26 zijn. Twijfel of ik dan maat 122/128 moet hebben of al 134/140. Wat zouden jullie doen? Koop het meeste bij de H&M. Ze zit volgens mij wel in een groeispurt want ze bunkert wat naar binnen de afgelopen weken! (een lunch van 5 boterhammen is momenteel redelijk normaal) Laat ik in ieder geval beginnen met haar vanavond even te meten
In Bodegraven en Alphen zit kiek, hun verkopen quapi. Weet niet zeker of Bodegraven het heeft maar Alphen sowieso.
Bij happybee heb je ook quapi. Heb er zelf ook een keer van besteld, maar valt klein. Ik heb een paar gekleurde skinny jeans bij primark gekocht, vestje en blouche. Jurkjes van h&m en jurkje bij Next.
De jongste kan alles van de oudste aan, alleen nieuwe schoentjes gekocht vorige week. Voor de oudste net een zomerjas C&A jas? Bestel nu bij wehkamp.nl en een shirtje.
Leuk jasje! Ligero ook leuk geshopt. Ik ben niet zo van de strikjes/applicaties van Z8, maar ik herken de style er ook wel in ja! Ik word ook altijd blij van budget-shoppen Hier een jumpsuit van Lief! voor mijn bijna-peutertje. Ik zou anders nooit 35 euro voor een kledingstuk betalen.. maar ik had een kadobon van 50 euro Laat die zomer maar komen
Jeetje, wat kopen de meesten van jullie veel. Ik probeer juist niet veel te kopen en dat allemaal heel veel te dragen, want voor je het weet passen ze er al niet meer in of is de zomer voorbij! En ik wacht eerst op het mooie weer, laat ze dan kleren van vorig jaar aan trekken, past het niet meer, dan leg ik het aan de kant en zie ik vrij snel wat ze echt nodig hebben. Zo ligt er in ieder geval niet veel in de kast wat aan het einde van het seizoen ongedragen naar de zolder kan.
Ahhww schattig! Ik heb leuke Converse sneakers gekocht voor de oudste. Het instap model zonder de veters te strikken. Ik heb een luie jongen die dat ideaal vindt Eigenlijk heb ik niets meer nodig, haha. Zwemkleding passen ze nog van vorig jaar. Misschien nog wat jeans shorts. Oh en stevige slippers! Misschien deze van develab? Cognac Develab Slippers 48017 - Omoda.nl Fl01, ik heb 2 jongens waardoor er veel kleding van de oudste naar de jongste gaat. Daarom geef ik graag eens wat extra uit aan de jongste. Niet alles hoeft van grote broer te zijn.
Ik snap je punt hoor. En sommige mensen geven misschien onnodig veel geld aan kleding uit dan strikt noodzakelijk, maar zien kinderkleding ook als 'hobby'. Bijna alle hobbies kosten geld en als je dat geld hebt en je wordt blij van leuke kleding? Als mijn dochter eruit gegroeid is gaat het niet naar zolder maar geef ik het weer door aan vrienden. I don't see the problem. Ik koop zelf eigenlijk bijna altijd alles vooruit in de aanbieding. Dus vorige zomer heb ik in de opruiming voor 1 tot 4 euro allemaal nieuwe shirtjes gekocht maat 92 en sommige 98. Een heel enkel dingetje uit de nieuwe collectie koop ik erbij omdat ik het zo leuk vind (niet omdat ze anders geen kleding te dragen heeft, maar als extraatje voor de leuk, en bijkomend voordeel dat ik niet zo vaak hoef te wassen ) Mijn dochter droeg vorig voorjaar/zomer maat 74/80. Nu gaat ze naar maat 92. Dus hier past weinig meer, misschien wat korte broekjes als haar billen er nog inpassen of een lange legging die als 3/4 legging te gebruiken is. Als ik het nu allemaal nieuw had moeten kopen in de nieuwe collectie was ik veel meer kwijt geweest dan wat ik vorig jaar in de opruiming betaald heb. Volgend jaar kan ze misschien wel nog dezelfde voorjaars/zomerkleding aan als komende zomer, maar alsnog koop ik ook deze zomer in de opruiming weer vooruit (maat 98/104). Past vanzelf een keer. Ieder zijn koopstrategie/koopplezier
Ik pas liever van tevoren de kleren, als je in de zomer erachter komt dat haast niets meer past is er ook nog maar weinig te krijgen. Ik heb gister Eva gemeten en ze is nu 1.23, dus in 8 maanden maar 3 cm gegroeid, dus ze kan nog prima in 122/128 en dat had ze vorig jaar ook. Ik koop nog wel wat nieuwe leuke jurkjes erbij, gewoon voor de leuk . Voor Lisa ook, heeft ze ook wat nieuws ipv alles van haar zus. Maar zal hooguit 100 euro uitgeven.
Oh, ja, ik veroordeel ook niemand hoor, moet iedereen helemaal zelf weten! Maar zeker die leuke merken vind ik allemaal zo duur... En ik vind het zelf heel lastig om vooruit te kopen. Ben bang dat maat en seizoen dan niet klopt omdat je niet weet hoe snel ze groeien.. Die duurdere merken koop ik nog wel eens 2e hands, maar daar word ik ook heel hebberig van hoor. Om niet teveel geld uit te geven vind ik dat ik eerst alles moet gaan passen wat ze nog heeft....Toen ze nog kleiner waren hebben we veel gekregen, teveel om aan te trekken, dus sommige dingen gingen dus ongedragen weer door naar een ander. Heb mezelf voorgenomen dat ik dat niet ga doen, hoewel ik dat soms ook lastig vind
Hier kon ze juist vorig jaar nog aan wat ik het jaar er voor gekocht heb; nu is alles te kort. Hier 2 leuke zomerjurken bij Bristol gekocht en online bij H&M ze wil het liefst een jurk aan nl. Ik ga met haar nog bij Primark kijken. Hoe leuk de sites met leuke merken ook zijn ik ga geen 35 voor een jurkje betalen. En ik wil niet alles doorschuiven maar de jongste dus wil voor haar ook wat nieuws.