Lente/zomerkleding 2015

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Aszz, 13 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Hier ook. Heerlijk uren op internet struinen, mood bords maken, verlanglijstjes, verkopen via mp. En ja er gaat hier heel erg veel geld op aan kinderkleding maar idd ieder zijn hobby. Ik vind het juist vreselijk om weinig te hebben en steeds hetzelfde aan te doen. Hier hebben ze toch snel zo een 30 setjes per kind maar nu ben ik echt helemaal uitgekeken op de winterkleding hoor

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb net even op de site van bonprix gekeken denk dat ik daar wat ga bestellen! Erg leuk!

3. adi

adi Niet meer actief

Mijn hobby is juist om nooit volle prijs te betalen voor een kledingstuk, vind ik echt zonde van het geld.

En ik maar zelden meegemaakt dat een kledingstuk uitverkocht is als het seizoen eenmaal is begonnen. :D

OT: we gaan dit weekend shoppen voor zomerjassen, want die hebben ze echt nodig.
    En als de eerste uitverkoop begint (in april al!) Ga ik los :D

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik koop bijna alles bij H&M en minder dan 5 euro voor een jurkje gaat me denk ik niet lukken ;)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Mijn kinderen zijn de afgelopen anderhalf jaar enorm gegroeid, dus ik moest wel wat dingen nieuw kopen, vind ik ook leuk hoor. Heb hun oude zomerkleding onlangs verkocht, dus dat scheelt weer iets.
    Quapi enzo vind ik erg leuk, maar van zoiets zou ik hoogstens 1 jurkje ofzo kopen, mij te prijzig.

6. 2jees

2jees Niet meer actief

30 setjes? Dat is elke dag van de maand een andere, mei-juni-juli-aug-sept.. Alles wordt 5x gedragen dus? Toch wel jammer?? Niet veroordelend maar oprecht benieuwd...

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.542
    3.057
    113
    April al uitverkoop?
    De collecties zijn net binnen..

Ik combineer het.. merk en Merk loos.
    als ik een leuk shirt zie bij wibra / zeeman haal ik die.
    maar zag dat jubel nu ook een leuke collectie had dus daar zal ze ook vast wel wat van krijgen.
    Meestal haal ik ook paar van die 5,- jurkjes van de h&m.
    Verder vooral van de jola :) en wil wel graag 1 of 2 quapi jurkjes.

Ze draagt in de zomer vooral jurkjes, jumpsuit of een dun broekje.
    Ligt er ook maar net aan wat we gaan doen.
    In de zomer zitten we wel paar x per week in de grote speeltuin, dan is een jurkje van een paar euro prima.

8. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Dat doe ik ook zo.

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Dank je wel. Heb nu een jurkje besteld online. Heb een maat groter besteld (128 ipv 122) dus ben benieuwd hoe die zit.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Ik heb tot nu toe ( 6 jr en 3jr) het geluk dat mijn kids heel langzaam groeien dus vaak kunnen ze het 2 x hetzelfde seizoen dragen of met bv een leuk vest oid de winter doordragen. Maar heel vaak word kleding niet gedragen nee. Maar ik zie dat niet als zonde, het gaat daarna op mp of door naar de nichtjes of neefjes die er dan weer plezier van hebben. Ik koop voor 75% meekkleding maar probeer dat meestal wel op wat must haves na met korting te doen

11. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik werk in een kinderkleding zaak maar geen sale in april hoor.. ;)

Ik ben voor E. Zo goed als klaar.. alleen nog sandalen en wat verschillende ballerina's..

12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.190
    113
    Het is natuurlijk maar wat je onder sale verstaat. Er zijn webwinkels die nu al 15% korting hebben.op de nieuwe collectie

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik koop echt nooit kleding voor de volle pond. Heerlijk voor mega weinig (sale wehkamp gewoon hele setjes van korte broek, tshirt en blousje voor 4,50). Love shoppen juist als het niet duur is)

14. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    O kinderkleding shoppen is hier ook echt een hobby. Ik kan uren op internet en in winkels struinen naar kinderkleding voor beiden.
    Merk koop ik niet zo héél veel. En na het seizoen verdwijnt het niet op zolder, maar op marktplaats. Vooral merkkleding, gekocht in de sale, kan soms nog wel zoveel opleveren dat ik er soms nog winst op maak. Pas geleden nog 5,- winst gemaakt op een setje van z8. Ik had het in de sale met 50% korting gekocht, mijn dochter heeft het een seizoen gedragen en daarna nu voor 5,- meer verkocht op MP, voor kleertjes van Wibra/zeeman ofzo krijg ik vrijwel nooit wat, dat geef ik dan ook weg aan vriendinnen met kinderen/kleinkinderen of een stelletje hier in de buurt waarvan ik weet dat ze het goed kunnen gebruiken. Uiteindelijk ben ik dus 'goedkoper' uit door merkkleding te kopen, omdat ik het weer goed kan doorverkopen. Maar prioriteit voor ons is dat ik het leuk vindt, en op dit moment is de grootste prioriteit of dochter het leuk vindt, anders trekt ze het toch niet aan hihi. Niet of het van een bepaald merk is. En merkkleding sowieso alleen met korting, tweedehands of met een gekregen kadobon.

De 4,99jurkjes van H&M worden ook hier vaak gekocht. Ik vond die met de strikjes erg leuk maar dat vond madam niks. Zij wilde graag die met aardbeien haha, nouja voor dat geld mag ze een jurk met aardbeien :p

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ honey welke webshops geven nu al 15% korting? Ben heeeel benieuwd ;)

Hier ook al flink geshopt voor mijn meisjes. Normaal gesproken ga ik pas shoppen voor voorjaars- en zomerkleding als het mooi weer wordt. Maar ik weet dat de collectie van Z8 snel uitverkocht is. Daarom dit jaar op tijd begonnen. Voor ieder drie setjes van Z8 en voor mn jongste dochter ook nog een jurkje in de sale van vorige zomer kunnen scoren. Voor allebei een jurkje van Tomdu. Heel leuk merk en blijft mooi, ook na het wassen. Voor mijn oudste dochter een jurkje, bijpassende legging en een spijkerjasje van Quapi. Vooral met het spijkerjasje is mijn dochter heel blij! En voor mn jongste dochter een schattig jurkje van Vingino gekocht. En voor allebei spijkerbroeken en voor de jongste een zomer sweater van Name it.

De jurkjes van H&M (inderdaad maar €5,-) van vorig jaar passen nog en kunnen nog wel een seizoen mee. En er hangen nog een aantal kledingstukken in de kast die ze dit jaar prima nog een keer aan kunnen. Ik koop ook regelmatig bij Jola (persival). Leuke kleding voor meisjes!

16. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Online is er tegen die tijd al veel te vinden met 20-30% korting. Nu zelfs al met 10-15%. Kleertjes.com en hummbee bijvoorbeeld.
    Daarom shop ik ook meestal online.

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ miepje bedankt voor de tip van hummbee!

18. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Ik heb voor me dochter al een setje kleren en schoenen van bristol gekocht.

Ik heb alles maat 92 en ze is 89 cm maar twijfel opeens. ga vanmiddag eens passen. shirtje met vlinder ziet er klein uit dus die ga ik ruilen denk ik!

19. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Wel leuke kleertjes! Hoe is de kwaliteit van de kleding van bristol? Ben gelijk eens op de site gaan kijken, dacht dat het wel goedkoop zou zijn maar vind sommige dingen qua prijs nog wel tegenvallen. Dus vroeg me even af wat de kwaliteit is?

20. adi

adi Niet meer actief

Ik zeg toch niet dat ik het in jouw winkel koop ;), maar de afprijzingen beginnen dan echt wel. Op kleertjes.com is nu al alles - 10%, en bij Houtbrox zijn de broeken van nieuwe collectie al afgeprijsd (33%)
    En elke week komen nieuwe afprijzingen bij.

Deel Deze Pagina