Lente

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamaloe26, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    ooooh jaaaa maak me even lekker!! ik verlang ook zo naar de lente! de geur van buiten, savonds nog even een rondje fietsen, buiten op een bankje zitten en genieten, heerlijk!!

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Wat we ook vaak doen in de lente/zomer: Na het avondeten naar de stad lopen en daar een heerlijk ijsje halen. Daar heb ik ook weer zin in.

3. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    pff nee, ze zouden me kunnen opsluiten dan!
    Zodra het herfst wordt begin ik al gek te worden.
    Ben echt een lente/zomer mens, geef mij maar altijd zon!

Maar dan moet ik weg uit Nederland denk ik....

4. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Of lekker bbqen met vrienden in de tuin en oooh deze: de opening van de strandtenten !

5. mamavanbrandon

mamavanbrandon Bekend lid

17 nov 2009
    627
    0
    0
    leidster op kinderdagverblijf
    als ik buiten de vogeltjes hoor fluiten (nu dus!) dan krijg ik ook al zo'n lente-gevoel :)

6. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Toen ik net bevallen was, was het lente/zomer...
    en ik kon dan s avonds heeerlijk op het balkon zitten, met het ruisen van de wind tussen de bladeren, en het late zomerzonnetje tussen de bomen door, die mijn gezicht nog een beetje verwarmde.
    Heerlijk met mijn ogen dicht, genieten van de fluitende vogels,spelende en lachende kinderen....Oh heerlijk!

7. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik kan ook niet meer wachten totdat de lente komt en inderdaad na het eten nog een lekker stukje gaan fietsen of wandelen. Nog beter is dan dat de ijssalon in Nuenen weer opengaat. Ik kan niet wachten om weer zo'n heerlijk straciatella-ijsje bij die ijssalon te eten.:D

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113

Ja dat had ik gister ook. De kachel kon uit blijven want de zon scheen echt heerlijk warm op het achterraam. Ik had zelfs zin om te poetsen.

9. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik heb vorige week hele mooie fotos gemaakt van de amandelbloesem die weer uit aan het komen is.
    (deze is wel een beetje bewerkt met fotoshop, want het was een grauwe lucht erachter, haha).

10. giraf

giraf Niet meer actief

Oh ik word helemaal blij van die lente plaatjes!

Ik kan ook helemaal blij worden van de geur van pasgemaaid gras, lekker zonnetje erbij, en dan een ijsje halen in de stad, dan is de lente begonnen...

Hopelijk hoeven we niet meer lang te wachten... zucht....

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mooie foto Yenolah!
    Ik hbe achter mijn huis ook zo'n mooie bloesemboom staan, zal er een foto van maken als de bloesem eraan zit... Zoooo mooi!!!

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    heb ook zo`n zin in de lente.
    gisteren scheen hier het zonnetje ook maar moest ik helaas werken de hele dag.
    heb het zonnetje dus alleen van een afstandje mogen bewonderen.
    wel een groot voordeel van dat zonnetje was dat de meeste klanten weer wat gezelliger waren.

alyssa wil ook steeds naar buiten, maar met dat natte weer vind ik dat voor haar nog niet echt een succes (spelen dan bedoel ik).

laat de lente maar komen!!!

liefs doris

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    vanmorgen reed ik op de fiets, hoorde de vogeltjes fluiten en het was droog en er scheen een lage zon. even waande ik me in de lente. heerlijk. kijk er echt naar uit. had zelfs geen handschoenen nodig. als ik het weerbericht kijk dat 14 dagen vooruit kijkt zie ik het erg positief in. over een dag of 10 zou het overdag 10 tot 12 graden zijn. het kan natuurlijk zo weer omslaan maar hoop zo dat het doorgaat en ook dat het warm blijft. haat de winter en wordt er echt een beetje deprie van

gisteren was er ook een heerlijk zonnetje. ben de tuin op gaan ruimen om hem alvast speelklaar te maken voor de kindjes.

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zin in de lente heb ik ook! gewoon graadje of 15 tot 22. maar echt d ehete zomer is niks voor mij. hou niet van hele erge warmte. en moet stiekem wel alvast een beetje lachen... straks is het weer heel erg warm gaan we weer klagen dat het zoooooooo heet is! maar lammetjes, bloempjes en pasen enzo. LEUK!!!

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Argh maak me nou niet lekker, haha.

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hihi nou ik klaag niet hoor als het zomer is:D Ik heb liever dat ik stik van de hitte dan blauw worden van de kou:D

17. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik ben ook echt rijp voor de lente :)

18. Writer

Writer Niet meer actief

nou jaaa geef me ook de hitte hoor beter dan kou

maaarrrrr ze zeggen dat komende weekend weer gaat sneeuwen:(

19. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    AHHHH... lekker, dit lente topic! Nu zit ik weer met dat liedje in mijn hoofd de hele tijd:
    Het is altijd lente
    in de ogen
    van de tandartsassistente

En ik was het net weer twee dagen kwijt na het lezen van een tandartstopic;)

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Oooh ik kan ook niet wachten tot het eindelijk lente is.
    pfff van dat donker weer word je zin ook niet veel beter.
    Dus hoop dat in maart goed weer komt met hopelijk ook goed nieuws!

Deel Deze Pagina