Houdt er wel rekening mee dat je hierna doodgegooid kan worden met telefoontjes en informatie.. Door een rompertje aan te vragen geef je toestemming om per post, telefoon, e-mail of anderszins benaderd te worden en informatie te ontvangen.
heeft iemand het al gedaan en gebombadeerd met telefoontjes? Ben benieuwd waarvan, hopelijk niet van veel bedrijven?
Het eerste tel. heb je al binnen om je adres door te geven. Dus dat schiet al mooi op. Doe het niet. Straks word je iedere week gebeld
Dit is van hetzelfde bedrijf als van die gratis kinderstoeltjes. 1 GROTE OPLICHTERIJ! Ik ben er helaas in getrapt...
Dat gratis rompertje krijg je pas als je een verzekeringsagent in huis hebt gehad. Zij zijn namelijk dezelfde als http://www.gratisuniekkinderstoeltje.info/ Ik maak namelijk de stoeltjes voor die actie en kwam via deze site erachter dat er mensen nog steeds op stoeltjes wachten, terwijl ik daar geen opdracht voor gekregen heb. Ze zeggen dat ze wel 50 aanvragen per week binnen krijgen terwijl ik in totaal 26 stoeltjes heb beschilderd in de periode van 21 juli tot half februari. Groetjes Imca