Lentekleding uitvaart

Discussion in 'De lounge' started by Sophie122, May 2, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,279
    12,647
    113
    Female
    Ze willen niet dat iedereen in donkere kleding komen, dan is lichter altijd goed. Witte broek kan prima mooie blouse en pumps erbij en je bent klaar.

Bij mijn oma hebben we toen allemaal lente kleuren gedaan. En dat is een breed begrip

Neuzeke likes this.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,973
    33,650
    113
    Hier komt het er ook niet in. Ik lijk wel zo’n cupcake of strandbal die je op moet blazen in pastel :roflmao:

@Sophie122
    Kan prima hoor. En anders vind ik een nette lichtblauwe spijkerbroek of linnen broek ook best kunnen :oops:

3. Robijn89

Robijn89 VIP lid

Feb 1, 2015
    8,132
    5,053
    113
    Female
    Ik denk dat ze vooral niet willen dat je in het zwart komt, maar ik denk ook dat je niet te diep na hoeft te denken wat je dan wel aantrekt. Gewoon kleren die je nu in deze tijd van het jaar naar een feestje aan zou trekken zeg maar.

Sterkte!

Neuzeke likes this.
  4. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,084
    3,719
    113
    Kom als jezelf en die witte broek enz wat je opnoemt kan heel goed bij lente kleding.

Ben op heel veel begrafenissen/crematies geweest en kijk hoe die familie is.
    Heel wat mensen komen in hun dagelijkse outfit maar wat ik zeg kijk hoe de familie is.
    Ben ook bij hele statige ''alles in het zwart'' begrafenissen geweest.
    Maar die lente look klinkt als kom als jezelf en niet te triest"zwart".

Sterkte

5. Elisje

Elisje Fanatiek lid

Jun 18, 2006
    3,930
    933
    113
    Ik draag altijd zwarte kleding of heel donder blauw. Topjes enzo zal ik heel donker paars of heel donker rood ook wel dragen maar nooit pastel of wit. Donkergrijs is ook nog een optie maar dat is het.

6. Splitijsje

Splitijsje Fanatiek lid

Nov 21, 2020
    3,146
    3,237
    113
    Female
    Allereerst sterkte! Als ik deze kaart had ontvangen zou ik dat opvatten als: kom niet in het zwart. Ik zou dan gaan voor iets waar ik me prettig in voel, dus een lichtblauw jurkje (niet te felle kleuren). Man zou een blauw pak aan doen met wit overhemd.

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    19,143
    15,170
    113
    Nee hoor kan prima! Linnen broek in een zacht bruin kleur met een nette top in botanical print zou bijv. ook prima kunnen.

(Plaatje kwam ik ergens tegen zo gecombineerd, ben absoluut geen fashionista namelijk)

Denk dat de nabestaanden graag het leven willen herdenken (allicht zelfs op verzoek van overledene) en niet de dood en die grauwe donkere deprimerende bedoeling daarom niet zien zitten. Maar dat is eigen invulling op basis van wat wij meegemaakt hebben.

Dus dat wit is dan echt hardstikke prima. Downtonen kan altijd met je top/accesoires/schoenen.

Heel veel sterkte in elk geval.

8. Golden1213

Golden1213 Fanatiek lid

Apr 14, 2020
    2,453
    1,830
    113
    Dat wat @Nina Sanders zou doen had ik ook gedaan. Ik pas mijn make-up altijd aan op wat Ik draag

Veel sterkte!

Nina Sanders likes this.

Share This Page