We wonen nu een jaar in ons huis, huur, en we hebben alles wit op de muren. Het is een nieuwbouwhuis, dus veel lichtinval wat ik erg prettig vind. Tóch willen we nu op de langste muur in de woonkamer een kleur aanbrengen. Maar wat .. We denken aan grijs of iets in die richting. Heeft iemand tips of foto's van jullie eigen muur in de kamer? Kunnen we ff ideeen opdoen. Thnx
Ik heb grijs en gebroken wit Bekijk bijlage 63687 Mn eet kamer gedeelte maar die zit vast aan mn woonkamer dus ook dezelfde kleur
Wij hebben 1 muur bruin met gebroken wit. Het uitstekende gedeelte van de schouw hebben we ook bruin geverfd. De rest van de muren in de woonkamer zijn gebroken wit. Zal zo eens kijken of ik een fotootje kan vinden...
ik hoorde dat 1 muur een andere kleur niet meer in was ...en ik heb saus en kwasten al gekocht en bij ons word het grijs iets lichter dan de foto hierboven . schilderze alvast knuff
Nou ja, mijn huis hoeft ook niet mee te doen aan de mode .. Wil gewoon iets wat ons mooi lijkt, en niet of de buren het wel hip genoeg vinden . @ jeem, wel mooi je muur, maar mij iets te donker.
Ow okej, dat is dus behang.. Wij kunnen volgens mij niet behangen, we hebben structuur op de muur. Mmmm vond het wel heel gaaf!
hier 1 grote muur bordeau rood. vind ik erg gezellig en romantisch ik ga binnenkort verhuizen en daar ga ik ook de grootste muur bordeaurood verven.
wij hebben painting the past verf op de muren, een kant van de woonkamer truffel, is donkerbruin en de andere kant clotted cream dus creme achtig. zal effe een foto zoeken. is dan wel van de verbouwing dus let niet op de rommel
@Minyaweth, gaaf! Wij hebben 1 grijze muur, verder is alles wit. Het is wel een tint donkerder dan op de foto.