Lentekriebels! Wie heeft ze ook!!?

Discussie in 'De lounge' gestart door siriel, 25 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    Heb je daar een foto van?

2. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    Hier ook veel zin in lente, weer lekker de ramen en deur hele dag open enzo. Alleen de lust voor schoonmaken is er momenteel ook nog niet echt ;) Wil wel komende week hele hoop lentebloemetjes gaan halen

3. siriel

siriel VIP lid

15 nov 2010
    5.123
    2.957
    113
    Vrouw
    En vandaag is alweer zo'n dag dat de winterjas op de kapstok kan blijven hangen! De was wappert alweer buiten, boodschappen gedaan op de fiets, en nu lekker genieten buiten op het terras met mijn kleine mannetje en warme broodjes, heerlijk in de ZON:D:D

4. missmamsie

missmamsie Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.486
    0
    36
    kinderopvang
    aan de kust
    Bekijk bijlage 381647 Het is heel simpel, hoor. Er lagen vorige week nog veel gekleurde paaseitjes verspreid, maar die zijn nu even op;) Het plankje vond ik er wel kleurig bij staan, die hebben de jongens geverfd voor de verjaardag van hun pappie:)

5. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    De kriebels zijn er weer hoor :D

We zijn gisteren begonnen met het maken van een lounge set van pallets in de tuin, vandaag ga ik weer verder.

Heerlijk :D

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja! Ik kan echt genieten van dit weer. Heerlijk!

7. Kusjesmama

Kusjesmama Fanatiek lid

12 dec 2011
    2.662
    1
    36
    NULL
    NULL
    Enorme lentekriebels, I love it!
    Hier in de tuin op het zuiden kun je ook al lekker buitenzitten.
    En daarnaast ben ik flink verliefd dus laat de lente maar flink doorzetten :)

8. Boekenwormpje

Boekenwormpje Bekend lid

1 feb 2014
    903
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vollop lentekriebels hier, ik aan de poets en manlief is al n week in de tuin aan het rommelen!

9. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.807
    866
    113
    Noord Holland
    hier kan ik zo gelukkig van worden.! tuin op t zuiden dus wasje heerlijk in de tuin en hopelijk ergens deze week ook de trampoline van zolder af om die weer op te zetten:D

van mij mag t zo blijven tot eind sept / okt haha.

10. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Hier ook kriebels, vandaag toch maar alvast troep in de tuin opgeruimd, en dit weekend of misschien eerder de hoge druk spuit er doorheen halen. Dan de tuin weer een beetje gezellig maken met bloemetjes enzo.
    Heerlijk kan niet wachten om weer lekker in de tuin te zitten.

11. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.326
    17.232
    113
    vanochtend hoop bloemetjes en decoratie gehaald om de lente in huis te halen :) Nu nog zon...

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oooh het voelt gewoon warm aan in de zon.
    Kinderen spelen met zo'n beetje alle buurt kinderen buiten, lekker in hun trui.
    En ik heb voor 20 euro viooltjes en rommel bij de Karwei gehaald, haha. Alles staat voor en achter in de tuin, bloembakken en hangbakken.
    Lekker!

13. Thyrza89

Thyrza89 Actief lid

1 jan 2010
    403
    9
    18
    Jaaa, ik ook:)

Vandaag lekker alle vouwgordijnen in de was gedaan en heerlijk gefietst! Love de lente!

14. Kaala

Kaala Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.672
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik! Engeland is lekker zonnig en rond de nou....Voelstemperatuur toch wel rond de 14 door de zon! Echt lekker haha en heb zoveel zin om te fietsen en te wandelen en gewoon lekker met m'n dochter naar buiten te gaan :D

15. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heerlijk dit weer, doet mij veel goeds.
    Gisteren en vandaag al een flink begin gemaakt in en rondom de tuin, de straat voor geveegd en geschrobt. Achter in de tuin ook geveegd en opgeruimd. Morgen ga ik nieuwe bloemetjes halen, viooltjes denk ik.
    De kinderen vermaken zich ook goed buiten, zij leven helemaal op.

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb net ook de tuin geveegd, de houten vloer in de olie gezet en alle was weggewerkt.
    Ga morgen ff met azijn aan de slag voor de groene aanslag en de loungeset weer naar buiten gooien.
    Heerlijk dit!:)

17. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Heerlijk die zon en vooral het licht!
    Gister de achtertuin onkruid vrij gemaakt en vandaag viooltjes in bakken gedaan.
    Ziet er al een stuk gezelliger uit.
    Hopelijk het weekend de stenen schoon spuiten.
    Ik heb zin in de lente!

18. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ja echt wel. Heb gister al even op een terrasje in de zon gezeten, was echt lekker!

En dat ik mijn zonnebril al een keer weer op heb gehad vind ik ook een heerlijk gevoel.

De vogels die fluiten, de bloemen die zich laten zien.

Ik ben er klaar voor!

19. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Ja ik ook!!!
    En zondag 17 graden!! Yeah

20. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Heerlijk, die kriebels heb ik ook! Ging vandaag spontaan de stoep onkruidvrij maken in de achtertuin en heb bij de action wat leuke tuin-accessoires gekocht.

Beetje jammer dat ik zo'n bekkenpijn heb, anders kon ik wat langer in de tuin bezig zijn. Maar gewoon in het zonnetje wat lezen is ook prima :)

Deel Deze Pagina