Hier ook veel zin in lente, weer lekker de ramen en deur hele dag open enzo. Alleen de lust voor schoonmaken is er momenteel ook nog niet echt Wil wel komende week hele hoop lentebloemetjes gaan halen
En vandaag is alweer zo'n dag dat de winterjas op de kapstok kan blijven hangen! De was wappert alweer buiten, boodschappen gedaan op de fiets, en nu lekker genieten buiten op het terras met mijn kleine mannetje en warme broodjes, heerlijk in de ZON
Bekijk bijlage 381647 Het is heel simpel, hoor. Er lagen vorige week nog veel gekleurde paaseitjes verspreid, maar die zijn nu even op Het plankje vond ik er wel kleurig bij staan, die hebben de jongens geverfd voor de verjaardag van hun pappie
De kriebels zijn er weer hoor We zijn gisteren begonnen met het maken van een lounge set van pallets in de tuin, vandaag ga ik weer verder. Heerlijk
Enorme lentekriebels, I love it! Hier in de tuin op het zuiden kun je ook al lekker buitenzitten. En daarnaast ben ik flink verliefd dus laat de lente maar flink doorzetten
hier kan ik zo gelukkig van worden.! tuin op t zuiden dus wasje heerlijk in de tuin en hopelijk ergens deze week ook de trampoline van zolder af om die weer op te zetten van mij mag t zo blijven tot eind sept / okt haha.
Hier ook kriebels, vandaag toch maar alvast troep in de tuin opgeruimd, en dit weekend of misschien eerder de hoge druk spuit er doorheen halen. Dan de tuin weer een beetje gezellig maken met bloemetjes enzo. Heerlijk kan niet wachten om weer lekker in de tuin te zitten.
Oooh het voelt gewoon warm aan in de zon. Kinderen spelen met zo'n beetje alle buurt kinderen buiten, lekker in hun trui. En ik heb voor 20 euro viooltjes en rommel bij de Karwei gehaald, haha. Alles staat voor en achter in de tuin, bloembakken en hangbakken. Lekker!
Ik! Engeland is lekker zonnig en rond de nou....Voelstemperatuur toch wel rond de 14 door de zon! Echt lekker haha en heb zoveel zin om te fietsen en te wandelen en gewoon lekker met m'n dochter naar buiten te gaan
Heerlijk dit weer, doet mij veel goeds. Gisteren en vandaag al een flink begin gemaakt in en rondom de tuin, de straat voor geveegd en geschrobt. Achter in de tuin ook geveegd en opgeruimd. Morgen ga ik nieuwe bloemetjes halen, viooltjes denk ik. De kinderen vermaken zich ook goed buiten, zij leven helemaal op.
Ik heb net ook de tuin geveegd, de houten vloer in de olie gezet en alle was weggewerkt. Ga morgen ff met azijn aan de slag voor de groene aanslag en de loungeset weer naar buiten gooien. Heerlijk dit!
Heerlijk die zon en vooral het licht! Gister de achtertuin onkruid vrij gemaakt en vandaag viooltjes in bakken gedaan. Ziet er al een stuk gezelliger uit. Hopelijk het weekend de stenen schoon spuiten. Ik heb zin in de lente!
Ja echt wel. Heb gister al even op een terrasje in de zon gezeten, was echt lekker! En dat ik mijn zonnebril al een keer weer op heb gehad vind ik ook een heerlijk gevoel. De vogels die fluiten, de bloemen die zich laten zien. Ik ben er klaar voor!
Heerlijk, die kriebels heb ik ook! Ging vandaag spontaan de stoep onkruidvrij maken in de achtertuin en heb bij de action wat leuke tuin-accessoires gekocht. Beetje jammer dat ik zo'n bekkenpijn heb, anders kon ik wat langer in de tuin bezig zijn. Maar gewoon in het zonnetje wat lezen is ook prima