Tjee wat een dagje hier in het zuiden van Brabant . De sneeuw is zo goed als verdwenen, het zonnetje schijnt volop en de temperatuur is ook nog niet zo slecht. Oftewel, ik heb vandaag in de tuin gewerkt, stoep geveegd, conifeertakken bij elkaar geharkt (wat de hond van de boom af heeft getrokken de hele winter lang ). Ik was weer helemaal in mijn nopjes. Kan niet wachten tot het echt lente is en dat je zonder jas naar buiten kunt. Zo, moest het ff kwijt. zo'n weertje maakt je blij .
ooh wat heerlijk, hier was het alleen niet zonnig maar grauw en depressief weer. ik kijk zo uit naar de lente!!! mooiste seizoen van het jaar vind ik zelf.
Zalig he, ws echt fijn vandaag. Hoe blij kun je zijn als je tuin groen is ipv wit Kan niet wachten tot lente/ zomer. iig voelt het al goed, we zijn bijna in maart, gaan echt de goede kant op
Idd heerlijk vandaag met het zonnetje erbij. Lekker nog een stukje gewandeld in de zon, wordt je gelijk een stuk vrolijker van. Wordt tijd dat het echt lente wordt.
Ik krijg hier ook de zomer in mn bol. Kan niet wachten tot die winterjassen de kast in kunnen. We gaan eind April naar mn zus die helemaal in t zuiden van Frankrijk woont, dan is het daar al volop zomer...joeheeeeee....here we come.... Al moeten we helaas nog even wachten.
Pffftt... niks geen lentekriebels hier! Gisteravond ijzelde het, en iets later begon het weer te sneeuwen. Vanmorgen lag er weer een dun laagje sneeuw en toen ik nog maar net onderweg naar mn werk was begon het weer te sneeuwen. GADVER! Tis gewoon de hele dag grauw en mistig en donker geweest...
Het was ook alleen maar in het zuiden zonnig en lekker volgens mij, maar dames uit het noorden niet getreurd, vandaag is het hier ook grijs en grauw.
Hier was het gisteren ook lekker zonnig en de kids en ik hoefde niet eens onze handschoenen aan. Wat een genot is dat zeg! De lente mag van mij nu ook echt wel komen hoor kan niet wachten. Dan kan eindelijk onze tuin aangepakt worden want die ziet er niet uit. De kinderen kunnen nu niet eens in de tuin spelen want hun speelhuis is afgebroken en staat te wachten tot alles betegeld is. En ook wil ik graag lente zodat de mensen niet meer zo ziek zijn mijn kinderen hebben deze winter aardig wat verkoudheden en virusjes opgelopen en mama ook. Dus ik zeg LENTE KOM MAAR WANT IK WACHT MET SMART!!!
Ik stond iets later op dan normaal gesproken en ik hoorde de VOGELS weer fluiten oooohhh dat doet zo goed. Geef mij de lente maar!! Heb het gehad met de kou en de sneeuw en die stomme gladheid.
De tuin ziet er bij ons ook niet uit. Maar ik zie dat je uit neerkant komt, dan woon je dicht bij mij in de buurt. Ik kom uit deurne.
had het vanmorgen ook even, alles wat ik kon zien wag groen ipv wit, en kon verder kijken dan eerder sinds we hier wonen. (wonen erg hoog, dus heb een leuk uitzicht ) nu nog een zonnetje en ik ben blij