is dit normaal?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ga ik net boodschappen doen. loop naar de auto, zet plurk erin. zie ik ineen sdat er op de achterkant van mn auto bij het raam ""hoi"" staat geschreven met zon watervaste stift. :( tis echt een kinderlijk handschrift ( en neem aan dat een volwassen persoon dit al helemaal niet doet.;) nou heb ik gelukkig maar een oud barrel maar dan nog! is dit normaal of zie ik het verkeerd?

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Nee tuurlijk is dit niet normaal!
    Onze beide auto's zijn een keer helemaal beklad met zo'n merkstift...met heel veel moeite hebben we het er vanaf gekregen.

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    jeetje dat vind ik echt niet normaal!
    Je kunt het ook ff aangeven bij de politie, is toch vernieling van iemand anders eigendom!
    Echt belachelijk!

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Zo WTF!! ik had echt pisnijdig geworden zeg!
    Waren er nog meer auto's beklad..?

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb ook echt weleens wat gedaan in mn kinderjaren hoor maar dit zou nog niet eens ( zelf nu nog niet ) in mn hoofd opkomen! ik ben dr eigenlijk nog meer verbaasd als kwaad om eigenlijk.

consider@ das helemaal erg twee auto''s!

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nee de rest van de auto''s niet. maar waren zwarte auto,s dus dat zie je dan ook niet. ja en de politie? wat zal die doen?:(

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Heb er nog wel foto's van...
    En op alle kanten van de auto's stond wel iets geschreven.
    En het is nota bene op onze eigen oprit gebeurt!

8. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Niet echt normaal nee, zulke dingen doe je niet met andermans eigendommen. En eigenlijk ook niet eens met je eigen eigendommen.

Er is iets in de handel waarmee je watervastestift kan verwijderen.

Ik zou sowieso aangifte doen.
    Wij hebben ook een keer aan de hand gehad dat onze auto was vernield en meerdere auto's in de wijk.
    Ze zijn achter de daders gekomen.
    En deze jongens werken nu nog om alle schade af te betalen.
    Lijkt me een goede les.

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Bij ons heeft de politie vrij weinig gedaan.
    Maar er werd in die tijd bij ons in de buurt wel meer vernielingen gepleegd door de jeugd.
    Na een tijdje hebben ze daar een paar van op gepakt en dus ook ondervraagt of ze onze auto's ook hadden gedaan.
    En dat schijnen ze niet gedaan te hebben.....anders was het dokken geweest.

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

omg consider das echt heeel erg.:x:( wacht maar even af wat manlief zegt. heb hem gebeld maar hij was bezig.

11. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Met nagellakremover (aceton) krijg je watervastestift bijna overal vanaf. Ik zou alleen we eerst even testen wat het met de lak van je auto doet...

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou dit ga je niet geloven hoor. heb de politie gebeld. gesprek ging als volgt.

goedemiddag politie west brabant

goedemiddag met plurk
    ik wilde graag een melding maken dat er met stift op mijn auto is geklad.

politie: is het er af te halen?

ik: nou iig niet makkelijk. het is met watervaste stift gedaan

politie: dat wil niks zeggen als je het er gewoon af kan halen

ik: ja maar het gaat er mij niet om of het er af te ahlen is . het gaat er om dat ik er melding van wil maken dat er op mijn auto word gekalkt

politie: weet u wie het heeft gedaan
    ik: nee want anders had ik diegene zelf wel aangesproken

politie; ja ik kan er wel een aangifte van doen maar dan moet er blijvende schade zijn.

ik: mw het gaat er mij om dat jullie hier van op de hoogte zijn. misschien komen er wel meer meldingen.

politie: ok zal het noteren. vraagt straat en adres ( maar schrijft het volgens mij nog niet eens op.

goedemiddag mevrouw! tuut tuut tuut

is dat wat???

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wat een vreemd gesprek!

14. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja idd! nou aan die blauwe vrienden hier heb je dus ook niks:(

15. Chingy

Chingy Actief lid

28 apr 2009
    356
    0
    0
    Brabant
    Dat is wel heel raar! ik snap dat ze er weinig aan kunnen doen maar ze kunnen toch minimaal de moeite nemen om je het gevoel te geven dat ze je serieus nemen :(

16. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wat een beachelijke man. hoezo er moet blijvende schade zijn? Iemand heeft op je auto geschreven en dat hoort niet punt. Het is juist goed dat jet doorgegeven hebt, wie weet gebeurd het wel vaker daar nl en als niemand wat zegt kan er ook niks mee gebeuren.

Ik vind het trouwens dus niet normaal voor het geval het niet duidelijk was haha

17. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Pfff wat erg dat gesprek!! Heb je ook niks aan;) Dat had je idd zelf moeten zien wie dat had gedaan, vreselijk!:$

Maareuh....misschien nam die agent je niet echt serieus omdat je zei: goedemiddag met plurk.....:D:D:D

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dat zou het geweest zijn!;):D

19. miffy11

miffy11 Niet meer actief

god, toen ik klein was schreven we met onze vingers ´vies´ enzo op witte auto´s die vies waren, maar met een stift?! wat asosiaal zeg!

20. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nouja zeg! Wat een mensen heb je er ook bij zitten zeg! Met een stift op iemands auto, dat doe je toch gewoon niet! Sjonge! Dat je het nou idd met je vinger in de viezigheid maakt, daar kan ik nog de humor wel van in zien, maar dit vind ik echt te gek voor woorden!

Hoop voor je dat het er nog gewoon normaal af te krijgen is zonder je lak helemaal te beschadigen!

Deel Deze Pagina