Lente's avontuur met diagnostische ivf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lente67, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Tjonge meid, dat maakt t wel heel spannend. Gebruik je utrogestan? Nog even voor je doorduimen dus......succes meis!

Xxx Hypo

2. lente67

lente67 Niet meer actief

Dank je wel Hypo. Ik gebruik idd. dat spul, dat zit toch in die balletjes? Nog een paar dagen afwachten dus.

X
    Lente

3. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    In principe kan je niet ongi worden door die bolletjes heen. Wellicht toch een innesteling........ik hoop t voor je meis!

4. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Spannend meissie!!

Hypo wat je zegt klopt niet helemaal.
    Ik ken zat meiden waarbij de bolletjes de ongi niet tegen houden.

Liefs

5. lente67

lente67 Niet meer actief

Ha meiden, bedankt voor het meedenken. Vandaag weer last van spotting. Echt minimaal. Heb me ingespannen met schoonmaken dus wie weet toch rustiger aan doen. Hier en daar gegoogled en kwam verschillende berichten over spotting tegen. Ook hele positieve dus zal nog 3 nachtjes moeten wachten. Ook het advies om dan even geen seks te hebben zolang de vaginale bloeding duurt. Hmmmm... is het toch te warm voor;)

6. lente67

lente67 Niet meer actief

Ik kan het toch niet laten :) en heb weer gegoogeld en kwam de volgende tekst tegen:
    Innestelingbloeding: als het bevruchte eitje zich innestelt in de baarmoederwand kan dat vroeg in de zwangerschap wel eens een beetje bloedverlies geven, ook dit is onschuldig. Dit bloedverlies treedt heel vroeg in de zwangerschap op, vaak nog voordat je weer ongesteld had moeten worden of rond de periode dat je ongesteld moest worden. Het komt dan ook regelmatig voor dat vrouwen een paar dagen licht bloedverlies hebben rond de periode dat ze ongesteld hadden moeten zijn en dit verwarren met een normale menstruatie. Ze denken dus dat ze niet zwanger zijn. Het bloedverlies is echter veel korter en minder hevig dan bij een normale menstruatie
    En nu maar hopen dat dit bij mij het geval is:)

7. lente67

lente67 Niet meer actief

Helaas is de 1e ivf niet gelukt.
    Vanochtend is de menstruatie alsnog doorgebroken. Dus spotting waren voorbodes op de naderende ongi en ondanks de bolletjes toch ongesteld geworden.
    2 augustus het evalutaie gesprek en wie weet half augustus de tp van de reservespeler.
    Gelukkig nog 2 pogingen over.

8. lente67

lente67 Niet meer actief

Ik was net boodschappen doen en het huilen stond me nader dan het lachen. Heb snel brood gehaald en nu voel ik dan eindelijk de tranen komen. Ik had het zo gehoopt en dan nu helaas toch ongesteld geworden. Ik voel me erg verdrietig en hoop dat het dit jaar alsnog gaat lukken ondanks dat ik al ruim 43 ben. Die kl*t* leeftijd ook. Ik ben boos/ verdrietig en wanhopig tegelijkertijd en zou het liefst uitschreeuwen van verdriet. Moet zo nog de rest van de boodschappen halen want mijn vriend heeft nachtdienst en moet toch eten en drinken. Als het aan mij lag ging ik nu een eind fietsen tegen de wind/regen en onweer in. Net zolang tot ik helemaal leeg ben. Maar ja, de stomme plicht roept. Af en toe haat ik dit alles. Kl*t*zooi
    Het onweert en bliksemt nu binnen en buiten alsof de goden met me meespelen. Aaaaaaaaarrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhh

9. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    Lente meissie wat klote!!!
    hele dikke knuffel! weet zo goed hoe je voelt!
    lieverd neem de tijd schreeuw het van je af!
    KNUFFEL

10. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Ach meis, wat las ik nou toch? (in het juli-aug topic)
    Ik kom je even in je eigen topic een enorme knuffel geven! Ontzettend klote dat het mislukt is. Geef maar even toe aan dit rotgevoel.
    Knuffel!
    Xxx Hypo

11. lente67

lente67 Niet meer actief

dank je Hypo heb net mijn agressie op een klimop gebotvierd en net mijn ogen uit mijn kop gejankt dus het gaat weer.

Morgen weer een nieuwe dag,

Suc6 met spuiten,
    Liefs
    Lente

12. lente67

lente67 Niet meer actief

In de derde week van augustus of begin september eventueel de tp van de cryo. Nu eerst vakantie en rustpauze nemen. Kom dus een poosje niet online.

13. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Oke meis, knuffel en geniet van je vakantie!

14. lente67

lente67 Niet meer actief

Even een korte vakantie-break.
    Als het meezit is rond de 24e de tp! De vakantiestop is dan net beƫindigd en ban dan als een van de eerste die aan de beurt is. Morgen bellen voor afspraken en dan hopen dat mijn eisprong niet te vroeg is deze cyclus maar netjes rond dag 14/15 zodat ik niet een maand hoef op te schuiven. Zo en nu weer verder met vakantie houden.

Wordt vervolgd....

15. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    spannend meid!
    ik duim voor je!

16. lente67

lente67 Niet meer actief

Vrijdag 20-8 de uitgangsecho (dag 12) en dan hopelijk groen licht voor de tp. Het zkh zei eerst Nee maar ik liet me niet zomaar afschepen. Maandag 23 start het zkh. met de behandelingen maar de tp pas op donderdag. Hmmmm.... toch maar met het andere zkh. gebeld en op het lab zeiden ze dat de tp ook al eerder kan. Misschien vonden ze het planmatig makkelijker om alle tp (dus ook die van de puncties) tegelijkertijd te doen en niet elke dag een paar. Maar na het weer terug bellen is er dan nu toch een afspraak en dan hopelijk maandag over een week mijn eisprong en dan woensdag of donderdag de tp. Weer pregnyl spuiten en bolletjes inbrengen. Tenminste als ik het goed heb? Ben benieuwd of deze cryo geluk brengt!
    Tot volgende week.

Hoe gaat het met jou en je baby Snippie? Hoop alles goed.

X
    Lente

17. lente67

lente67 Niet meer actief

Morgen een echo om te kijken of ik volgende week de cryo tp kan laten doen. O, ik hoop het zo dat het nog in de vakantie kan.
    Vandaag ook op papier de klacht, gericht aan het ziekenhuis in Rotterdam, geschreven die ik dan morgen aan het ziekenhuis in Breda afgeef zodat ze de klacht in het maandelijkse overleg kunnen bespreken.
    Poeh, ik hoop dat het gaat lukken anders wordt het pas oktober weer:(. Hoop sowieso dat het gaat lukken want wordt er niet jonger op helaas.
    Zucht.... gebeurde er maar een wonder;)

18. lente67

lente67 Niet meer actief

A.s. zaterdag 28 aug. is het dan zover, de cryo tp. De embryo is dan al 5 dagen oud. Hopelijk gaat alles goed. En wie weet ook een natuurlijke bevruchting gisteren, ook al is de kans erg klein.
    Spannende tijd komt er weer aan en dan 10 sept. bloed prikken.

19. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    meissie veel succes ik duim voor je!!
    knuf

20. lente67

lente67 Niet meer actief

thanks Snippie, de tp is vandaag goed gegaan en nu is het afwachten. Nog een week vakantie en dan weer vol aan de slag met de nieuwe leerlingen. Ik heb er weer zin in, mag ook wel na 7 weken vrij;)

Deel Deze Pagina