Oh, ik las dat de tp gelukt was, maar ik dacht dat je al positief had getest. Dat nog niet dus. Veel succes met de wachtweken! Xxx Hypo
Bedankt Hypo, hahahaha zou wel erg snel zijn. Gisteren de tp en meteen zwanger Maar hoop het natuurlijk wel! Vandaag heel licht bloedverlies bij het afvegen. Wat zou dit kunnen zijn Hopelijk innesteling, zit nu officieel op dag 6 dpo of zou er gisteren een adertje geraakt zijn Het stelt niks voor en was maar éénmalig dus we wachten af. Doe het lekker rustig aan vandaag. Wordt vervolgd!
Wat wordt ik hier toch onzeker van. Vandaag weer bloedverlies bij het opstaan en afvegen. Toch maar even het ziekenhuis gebeld maar ze kan er nog niks van zeggen want het hoeft niks te betekenen te hebben. Het kan een adertje zijn die is geraakt. Pas als het helderrood is en echt een behoorlijke hoeveelheid dan pas zit het fout. Ik zit nu op dag 23 en mijn cyclus is normaal 28 dagen en de vorige keer met de tp begon de spotting een paar dagen later. Ik hoop zo dat het idd. niks betekent maar moeilijk is het wel. Poeh, nog een week volhouden en dan is het de magische grens. Hopelijk haal ik die. Duimen maar dat het deze keer anders is. En dat er hard wordt gewerkt aan de innesteling
Whaaaaaaaa vanochtend iets meer bloedverlies dan de voorgaande dagen maar nog steeds heel weinig. In ieder geval niet zoals bij een menstruatie zeg maar. Zit nu op dag 24 en op dag 8 dpo. Mijn cyclus is meestal 28 dagen. O wat is dit moeilijk het wachten. wordt vervolgd....
Thanks Snippie maar ben toch bang dat mijn ongi eraan komt. Het bloedverlies neemt steeds meer toe en is nu helderrood bij het afvegen en nu toch echt wel een inlegkruisje nodig Gatver...
@ Lente, je hebt een TP op 28 augustus gehad, maar nu al bloedverlies? Hoe kan je zo snel ongi zijn??? Heb je geen Utrogestan gehad om je LF in gang te houden?
Hoi Babii, De embryo was al 5 dagen oud en zou nu 9 dagen zijn. En omdat het in mijn natuurlijke cyclus was had ik verder geen hormonen. Daarbij had ik bij de vorige tp ook vrij snel last van spotting en toen gebruikte ik wel hormonen. Het is nog even afwachten maar ik bereid me maar vast voor op een teleurstelling
Welicht kan je dan vragen om Utrogestan, dat houdt je LF iets langer in stand. En dan heeft je ukkie iets meer de tijd in te nestelen.... Ik duim alsnog verder hoor!
bedankt voor het duimen, de vorige keer gebruikte ik wel Utrogestan maar dat heeft dus niks uitgemaakt. Het blijft een wonder. Hoe gaat het met jou verder Babii?
Babii zit in de wachtweken hihi. Nee, moet 29 september naar de IVF arts om mijn medicatieschema op te halen en ze leggen me dan nog het laatste uit m.b.t. de IVF. En deze cyclus willen ze me volgen d.m.v. follikelmetinegn. Heb 3x een spontaan eitje gehad en zal je zien, juist deze ronde niet . Maar goed... We wachten af. Mag pas op CD13 voor een FM komen en mijn laatste eisprongen waren op: CD15, CD18 en de laatste CD13.... Maar dat hele eitje boeit me niet, dat BMs boeit me.... Nu maar hopen dat ie meegroeit, maar vrees het ergste .
Helaas is de menstruatie nu toch echt doorgebroken op dag 24. Had zo gehoopt dat het zou lukken en nu volgende week nog die bloedtest. Zo geen zin in. Maar goed het hoort er allemaal bij. In oktober hopelijk door voor de volgende ivf poging. Babii veel suc6 met jouw ivf. Spannend! Hypo en Snippie bedankt voor het meeleven. X Lente
Verdorie Lente, wat ontzettend naar! Moet wel zeggen dat ik het erg snel vindt hoor... Kan je het hier niet even met de arts over hebben ???? Nou lieverd, dikke knuff voor je!!!
Voel me al weer een stuk beter en richt me nu op de volgende ivf. Woensdag 8 sept. de evaluatie en wie weet wel de volgende menstruatie weer van start. Ben benieuwd hoe het gesprek zal gaan. We wachten dus rustig af. Het is al fijn dat ik met mijn 43 hier in Nederland geholpen wordt en dat ze er vertrouwen in hebben en heb nog 2 kansen te gaan dus ik ga er weer helemaal voor.
Knap en goed van je dat je nu alweer zo positief klinkt!! Ik hoop dat je volgende week een goed gesprek hebt en dat ze mss iets met medicatie kunnen om het beter in te laten nestelen. Succes en ga ervoor!