Dat vraag ik mezelf af. Ik ga straks Lucrin en Gonal spuiten. waar ik deze moet zetten (buik/been) weet ik nog niet zeker dit krijg ik 31 augustus, als we de afspraak hebben voor de prikles en uiteg te horen. Wel denk ik dat het fijner is om de spuiten s'avonds te zetten, waarom weet ik eigenlijk niet. Wat spuiten jullie, op welke plaats en op welk tijdstip? Alvast bedankt meiden voor jullie antwoord.
hoi Vlinder3 Ik begin rond 7 september met ICSI3. Ik spuit Decapeptyl en Puregon in mijn buik en doe dat meestal rond 17.00 uur (voor het eten). Heel veel succes. Liefs Maaike
Ik mocht zelf niet bepalen hoe laat ik de spuiten moest zetten. Dit werd door het ziekenhuis bepaald aan de hand van een heus prikschema. Ik moest 's ochtends spuiten tussen 07.00 uur en 09.00 uur. Ik deed dat in mijn buik. Je pakt een rolletje buikvet en steekt daar de spuit in. Volgens ons IVF-team mag je ook in je bovenbeen prikken, maar dit schijnt wel wat pijnlijker te zijn.
Hoi Vlinder, Ik heb decapeptyl en puregon gespoten. Decapeptyl spoot ik 's avonds om 17.00 uur en puregon om 17.30 uur. Beide legde ik een kwartiertje vooraf uit de koelkast om op temperatuur te komen. Ik injecteerde in mijn buik. Net als be happy zegt,je pakt een rolletje vet en erin met die spuit. Succes ermee alvast!
Dank je meiden. Hoe ik in mijn buik moet spuiten weet ik, dmv IUI Pregnyl. Maar we moeten toch nog naar de IVF verpleegkundige, ze gaat dan ook uitleggen hoe ik het klaar moet maken enzo en de rest vd info voor de IVF. Ik heb ook een schema maar staan geen tijden op, misschien krijg ik dit de 31e te horen.
hey meiss ik spuit nu decapeptyl en gonal-f en gaan beiden om 17.30uur mijn bovenbeen in ik vind het juist pijnlijker in mijn buik vandaar de bovenbeen.. spuit hier nu al zo`n jaartje de gonal...
Ik spoot de gonal f en de decapeptyl altijd om 8 uur, en allebei in buik. Werkte voor mij het fijnste.
Ik heb gisteren mijn allereerste spuitje Puregon geprikt. In mijn buik, ging prima. Om praktische redenen (ontsmetten enzo is handiger thuis en zie ik niet zitten als ik ev. op stap ben) spuit ik pas om 22u, +/- gelijk met mijn laatste Suprefact-pufjes van de dag.
Ik spoot gonal f en lucrin altijd 's avonds rond 22.00 uur. Reden zoals hierboven: meeste kand dat ik gewoon thuis was. Succes!
Dank je meiden. Ja die reden bij mij dus ook, als ik zelf mag bepalen hoelaat ik spuit dan s'avonds rond 22.00 uur. Inderdaad meeste kans dat ik thuis ben.
Ik begin deze week met Gonal F en Cetrotide. De cetrotide moet 's ochtends, dus de gonal f gaat ook 's ochtends rond uurtje of 7. Jille
Ik ben nu anderhalf week decapeptyl aan het spuiten,., en van ons IVF team hebben we te horen gekregen dat ik tussen 7.00 en 9.00 uur moet spuiten en mag hier ook absoluut niet vanaf wijken,., Er werd ons verteld dat de beste plek om te spuiten rond je navel is,., en mocht het in wat voor geval dan ook niet lukken mocht het ook in je bovenbeen,., maar dat lijkt mij persoonlijk pijnlijker,., ik heb nu met spuiten nergens last van,., As donderdag heb ik een echo dan kijken ze of alles goed verloopt,., ben er erg bang voor want ik spuit elke morgen om 07.45 uur en vanaf vrijdag heb ik iedere x om 07.15 uur een buikpijn wat niet uit te houden is,., heeft iemand hier ervaring mee?
Ik spuit om 00:00 ongeveer mijn lucrin, in mijn buik. Heb een prikpen erbij gekregen, die schiet het er zo in en je voelt er helemaal niets van ! Ik spuit zolaat omdat ik aardig onregelmatig werk en ik kreeg de opdracht om in de avond te spuiten.
Ik heb bij de prikles ook een prikpen gekregen. Ik moet tussen 4 en 7 s'avonds spuiten, dus ik ga om 7 uur spuiten dan weet ik zeker dat ik thuis ben. Tot 6 uur werken en dan eten en na het eten de spuit erin. 16 september (11e dag) heb ik mijn 1e FM
Van het zh moesten we tussen 16.00 EN 00.00 uur spuiten. Ik deed het altijd om 22.30 uur. Meestal thuis, maar ook wel eens op het toilet in de kroeg Ik spoot de deca altijd in het bovenbeen, zoveel minder gevoelig daar! En de puregon in mijn buik. Mij viel de hele behandeling, incl punctie, 100% mee. Geen bijwerkingen en het ging allemaal soepel. Succes met alles!